Rannva Skrevet 27. juli 2004 #541 Del Skrevet 27. juli 2004 Hei Murmel. Stikker bare innom for å se hvordan du har det. Det er mye som må leses nå som vi har fått internett igjen. Stor kos fra Tiny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 27. juli 2004 #542 Del Skrevet 27. juli 2004 Tok en liten tur innom dagboken din for å sjekke at alt sto bra til. Det gjør det her også, men det skal bli godt å komme til uke 12.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 27. juli 2004 Forfatter #543 Del Skrevet 27. juli 2004 Jeg har jo "klaget" over at jeg ikke føler meg gravid enda. Nå tror jeg kroppen min gjør sitt ytterste for å erte meg Magen fortalte jeg om i går. Det føles virkelig som den har begynt å presse seg litt mer utover (men så er matlysten upåklagelig også ). Men i kveld ble det nesten morsomt. Det kjennes ut som om det er liv der inne! Ailien? I hele kveld har jeg kjent "blopp-blopp" der inne. Det kjennes akkurat ut som de første livstegnene jeg hadde i forrige svangerskap (da i uke 19) :klø: Men jeg vet jo veldig godt at det er helt utelukket, faktisk teknisk umulig. Det må være tarmene mine som spiller meg et puss Selv om jeg ikke er oppblåst eller fisen i det hele tatt Tenkte litt på om jeg kan være kommet lenger. Men siste mensen var normal, og selv i uke 11 er det for tidlig å kjenne liv. Nei, det er nok bare for at jeg skal bli mer obs på spiren Takk for gratulasjonen Bizzy! Joda, formen er upåklagelig, Limbo :rosasmil: Det er garantert mye værre med kvalme enn tretthet, så jeg er heldig sålangt. Takk for at du bryr deg! Fint at du er tilbake, Tiny! :klem2: Ikke lenge igjen for deg nå :rosasmil: Takk for hilsen, Sirka! :D Enig i at det skal bli godt å komme til uke 12. Fint at det står bra til med deg også! 7 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 28. juli 2004 #544 Del Skrevet 28. juli 2004 Hei Murmeldyre! Fint å se at alt står bra til med deg og den lille. Skal bli gøy å følge deg gjennom svangerskapet. Jeg gleder meg til at jeg får se spiren på ul om en uke. Klem fra Zianta 7+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #545 Del Skrevet 28. juli 2004 Wow 7 uker på vei allerede - ser bare for meg at ukene fyker av gårde jeg murmel Regner med at du holder oss oppdatert med litt magebilder også Vil du vite kjønnet på babyen når du kommer til Ordinær UL da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 28. juli 2004 #546 Del Skrevet 28. juli 2004 Hei Murmel! Jeg vil også være litt lengre på vei..Men sånn blir jo da når man ikke greier å vente til mensen skulle ha kommet en gang før man sjekker om man er gravid Håper tiden går litt fortere snart.. Men GRATULERER med den lille i magen! Og termin er jo ikke så langt unna hverandre! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 28. juli 2004 #547 Del Skrevet 28. juli 2004 Spennende! Kanskje du er i uke 11? Har du bestilt time hos lege ennå? De kan vel skille uke 7 og uke 11 ved GU? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 28. juli 2004 #548 Del Skrevet 28. juli 2004 Innom med en liten Kan aldri gjøres for ofte... Bobling allerede... :o Eller kanskje det er mer enn en...? Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 28. juli 2004 #549 Del Skrevet 28. juli 2004 Nå starter vi på uke 8... Ja, jeg har vært hos jordmor ganske tidlig, men det fordi vi skulle planlegge hvor ofte jeg skulle gå til henne, snakke litt om blodtrykket mitt o.l. Føler at det var bedre å snakke med jordmor om dette enn legen. Hun har mye mer erfaring med oppfølging av gravide. Kjenner du bevegelse i magen alt :o . Her kjennes ingenting, ikke når jeg kjenner veldig, veldig, veldig godt etter engang (og det gjør jeg ofte.. ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 28. juli 2004 #550 Del Skrevet 28. juli 2004 Kroppen din er ivrig, det er ikke annet å si om den saken... Har du egentlig ringt lege? Har du fått time til UL? Er det noe jeg ikke har fått med meg? Gleder meg til å følge deg i dette svangerskapet... Kos deg med voksende mage og masse rørelser der inne Når jeg kommer hjem fra ferie, venter jeg at mannen kjenner bevegelser utenpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 29. juli 2004 #551 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg tenkte med en gang: TVILLINGER! da jeg leste innlegget ditt... Husker ikke om det er sånn skrekk og gru for deg, personlig vil jeg gjerne ha det... Er glad for at alt er bra med deg, Murmel - sove kan jeg også gjøre når som helst, hvorsomhelst - og jeg er ikke gravid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 29. juli 2004 #552 Del Skrevet 29. juli 2004 Heisann Super-Murmel! Bare innom for å si hei! :D Har du det bra? Så det bobler i magen din? Er så nysgjerrig på den følelsen! Folk beskriver det som en liten sprellende gullfisk! Det høres litt morsomt ut Tenk om det faktisk er to der inne!!!! Du har jo Pergo-baby inni der! Så hvorfor ikke to Pergo-babyer..? Nattinatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 30. juli 2004 Forfatter #553 Del Skrevet 30. juli 2004 :D Boblinga i magen har gitt seg. Det var nok en overdose kullsyre Men veldig rart. Jeg har tross alt vært gravid før og kjent de første livstegnene. Dette var merkverdig likt, men samtidig helt utelukket. I følge en eller annen slags terminkalender, så kan jeg ikke kjenne liv før uti september en gang Så utrolig koselig med så mange hilsninger! Supergirls are the best! Takk for hilsen, Zianta! Det skal bli spennende å følge med deg også! :klem2: Tja, ukene går kanskje ikke så sakte, Limbo. Det er bare jeg som er så fryktelig utålmodig Vi snek på kjønnet til Lillepia (men sa det ikke til noen andre). Tror nok ikke vi klarer å holde oss nå heller :D Du kom fint etter, Juni04! Kjempeflott at det var noen flere som ble gravide. Jeg tror vel de fleste ønsker å komme til uke 12 snarest Tror nok ikke jeg er i uke 11, Veronal. Men helt ærlig, så hadde det ikke gjort meg noe. Legen vil nok finne ut av det på UL. Kjenner man mer liv så tidlig hvis det er mer enn en der inne? Håper ikke du har rett, Mayamor! Tror som sagt bare det var en overdose kullsyre Det er nok ikke liv jeg kjente, Sirka. Det skal være rimelig umulig så tidlig Men rart var det! Har litt problemer med å si at jeg er i uke 8, men vet det er rett. Jeg er litt for opphengt i 7+2. Føler jeg lyger hvis jeg sier uke 8 da. Joda, Lillen, jeg skal til lege og UL 10. august Og det gleder jeg meg veldig til! Mannen har så lyst til å være med, men det er ingen som kan passe Lillepia da. De får være med til byen og vente utenfor Tror du må være lenge på ferie hvis du venter til jeg kan kjenne bevegelser i magen utenpå Tvillinger, Tyttebæret Første gangen jeg var gravid, så ville jeg gjerne ha det. Helt ærlig så er ikke det drømmen nå. Men skjer så, så klarer vi nok det også Takk for hilsen ferie- Huldra! :klem2: Jeg har nok også disse Pergo-hormonene i bakhodet. Men Lillen sa det bare var 3% ekstra sjangse for flerlinger. 10. august, da vet vi! :-D Nå starter jeg siste innspurt med jobbing før ferien. 5 nattevakter først, der jeg er sovende bakvakt på jobben etterpå. Det blir ikke mange timene hjemme Lillepia og mannen er allerede sendt til svigers. I tillegg er det skikkelig sommer her nå. Så har jeg kun fri torsdag før full arbeidshelg igjen. Men da er det endelig ferie! Håper ikke alle dere andre har ferie nå som jeg blir veldig aktiv her igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 31. juli 2004 #554 Del Skrevet 31. juli 2004 Nå var det en stund siden jeg hadde vært i dagboka de så jeg må jo skrive litt innimellom. det blir spennede og følge deg gjennom svangerskapet og kansje det er babyer det hadde jo vært artig. På mandag skal jeg på UL blir spennende håper det er noe liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 31. juli 2004 #555 Del Skrevet 31. juli 2004 Joda' date=' Lillen Vi skal til første lege kontroll samme dag. Men fordi jeg har prøverør så skal vi til ul den 5. aug. Gleder meg veldig til det. Ha en fortsatt fin sommer. Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 31. juli 2004 #556 Del Skrevet 31. juli 2004 Hey - du har ikke begynt ferien ennå? *misunnelig* Har hatt 2 uker allerede - har bare 2 uker igjen! *hjelp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 31. juli 2004 Forfatter #557 Del Skrevet 31. juli 2004 Nå "plopp-plopper" det bare værre i magen min igjen :klø: Hva er dette da??? Leste på nytt i denne termin kalenderen, og det er visst ikke før uti oktober jeg kan kjenne at fosteret rører på seg. Det er jo alvorlig lenge til da... Overdose kullsyre igjen? Begynnende tarmsykdom? Ailien? Mennens skrekk: firlinger Helt sikkert ikke noe farlig, men så veldig merkelig Tusen takk for hilsner, Pia, Zianta og Veronal! :klem2: Med i natt er det nå 7 vakter igjen til ferien. Jeg føler at jeg går på mine siste ekstra reserver nå. Trøtt og sliten, ikke noe overskudd Men jeg har jo heldigvis 2 uker ferie å se fram til 7+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 1. august 2004 #558 Del Skrevet 1. august 2004 Du er sikkert bare kommet lenger enn det du tror du er! Pergoen har sikkert påvirket neste syklus til å lage ekstra tidlig EL, tidligere enn du selv har trodd? Eller kanskje du faktisk ble gravid i Pergo-syklusen, men fikk en (helt normal) blødning som du trodde var mens..? Ikke vet jeg! Fantastisk er det uansett at du er gravid! Og dessuten har jeg hørt at man kan kjenne liv mye tidligere i andre svangerskap enn i første, først og fremst fordi man vet hva det er man kjenner. Så du får tro hva du vil om bloppene, men jeg vet at det er (tvilling)babyen(e) som rører på seg! Ferienedtelling - det vet jeg hva er! Men bare 7 vakter igjen nå Murmel! Hold ut min venn! To uker ferie skal bli godt, tenker jeg Ønsker deg en fantastisk fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 1. august 2004 #559 Del Skrevet 1. august 2004 Hold ut de siste vaktene, vennen. Ferien kommer nærmere og nærmere for hver time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 1. august 2004 #560 Del Skrevet 1. august 2004 Så rart.. Hadde jo vært kjekt om du hadde vært enda litt lenger på vei kanskje.. En venninne av meg var plutselig fire uker lenger enn hun trodde. Må jo være litt kjekt ja Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå