Siam Skrevet 21. juli 2004 #521 Del Skrevet 21. juli 2004 Å så irriterende med telefonterror! Håper det gir seg snart. Ha en fin dag og lykke til videre i svangerskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 21. juli 2004 #522 Del Skrevet 21. juli 2004 Murmelvennen!! Himmel og hav, jeg har ikke lest her på ukesvis, og så kommer jeg tilbake til verdens beste nyheter! Gratulerer så utrolig mye, dette unner jeg deg av hele hjertet mitt. Tårene renner her jeg sitter. (Finner ikke smiley som beskriver hvor glad jeg er) Får litt dårlig samvittighet av at jeg ikke har fått sjans til å gratulere deg før, men sånn er nå ting av og til. Jeg reiser til England i morgen tidlig, men tror vi har fått internett hjemme når jeg kommer hjem på tirsdag. Fra da skal jeg følge med. Gratulerer igjen, og håper du får et like fint svangerskap som meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 21. juli 2004 #523 Del Skrevet 21. juli 2004 Hei Murmel! Hvordan går det med deg? :D Håper du har det fint! Har ikke vært så aktiv her i det siste, men måtte ha meg en runde i dag. Og da måtte jeg selvfølgelig besøke dagboken din. Men her var ikke så mye nytt siden sist! :D Ha en fin uke videre! Hils til spiren! :kysse: fra Hulda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 21. juli 2004 Forfatter #524 Del Skrevet 21. juli 2004 Så trøtt, så trøtt, så trøtt! Jeg kan virkelig ikke huske at jeg var så trøtt sist, men så jobbet jeg jo heller ikke nattevakter sist. Nå har jeg hatt 2 dagvakter før kommende 4 nattevakter igjen. I går måtte jeg legge meg kl 21. Da klarte jeg ikke holde øynene oppe lengere. I dag har jeg slumret på sofaen både på formiddagen og litt i kveld før jobb. Men det er jo verd det Og jeg er heldigvis ikke kvalm sålangt. Nå har mamma ferska meg. Sånn går det når man får overraskende besøk, og Gravid bladet ligger åpenlyst på bordet Jeg var egentlig ikke klar for å fortelle hele familien dette ennå, så mamma skal leke uvitende enda en stund. Pappa ville bare bli så fornærma om han får vite at mamma har visst lengere enn han. Får de vite det, så må jo svigers og mannens søster med familie også informeres. Sist var jeg 12 uker på vei når vi informerte. Det blir nok tidligere denne gangen. Men jeg har lyst til ihvertfall å ha legebesøket unnagjort først. Da er jeg ca 9 uker på vei. Ellers har jeg det jo bra. Puppene er eksplosive. Det kan jeg heller ikke huske fra forrige graviditet. Livmor-bånd-strekk-smertene kjenner jeg godt igjen. Det er ikke så ille. I går fikk jeg plutselig kraftige mens-lignende smerter mens jeg var på jobb. Første tanke var at nå aborterer jeg. Det kom og gikk hele dagen. I dag er jeg bra igjen. Prøver å si til meg selv at det sikkert er helt normalt... Tusen takk for lykkeønskninger Hanni og Wit! Jeg har også tenkt at disse telefonene kan komme fra selgere. Det som bekymret meg var da jeg ikke svarte før etter en stund, og det først da ble lagt på. Det er alltid helt stille i andre enden. Ingen rare lyder. Ingen hemmelige nummer i helga eller mandag. Tirsdag så jeg at det hadde ringt 1 gang om formiddagen og 2 ganger om ettermiddagen (vi var ikke hjemme). Så ringte det på kvelden, og det var en spørreundersøkelse. Tipper de andre telefonene fra ettermiddagen var det samme. I dag har det også vært stille. Jeg bekymrer meg sikkert unødvendig Takk for hilsen Veronal og Siam! :dagensrose: Utrolig koselig å høre fra deg igjen, Tiny! :klem2: Som jeg skrev på PM, jeg var nesten litt bekymret for deg Hei, Huldra! :rosasmil: Det er for travelt på dagvaktene til at jeg får skrevet noe særlig. Jeg har vare så vidt vært innom og lest litt. Nå har jeg derimot mange nattevakter, og blir nok aktiv her igjen Ja, vi føder nok samtidig, Sirka Som tidligere nevnt er jo mensterminen min også 18. mars. Men jeg beregner utfra EL og sier 16. mars. 6+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 22. juli 2004 #525 Del Skrevet 22. juli 2004 Takk for koselig hilsen i dagboken min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 22. juli 2004 #526 Del Skrevet 22. juli 2004 Så du er skikkelig trøtt for tiden - men det er jo helt normalt! Du får holde ut og sove når du har sjans Takk for PM Murmel! God vakt på neste nattevakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 22. juli 2004 Forfatter #527 Del Skrevet 22. juli 2004 Tusen takk for hilsner Lilly :klem2: Mannen hørte på radioen i dag om flere som er plaget av oppringinger der det blir lagt på. Det ser ut til at Wit har rett i at det er telefonselgere. Forsto ikke helt, men hvis ikke telefonen blir besvart med en gang, så kan man risikere dette. Jeg vet ikke om dette er et problem som det vil bli gjort noe med. Det er ihvertfall veldig irriterende! Vi har liksom reservert oss fra slike, med de følger visst ingen regler. Vi er nå blitt enige om å fortelle den nærmeste familien om graviditeten om 2 uker. Da har mannen bursdag, og alle vil være samlet. Jeg ville helst ventet til etter UL 10. august, men det vil være fint å fortelle det til alle samtidig. Da er jeg 8 uker på vei. Jobb og øvrige får ikke vite det før senere. Nå har vi endelig fått sommer her. Vi grilla for 1. gang i dag. Men jeg blir jo aldri fornøyd, for nå sliter jeg med å få sove etter nattevakt Soverommet er rett mot sola, og det blir så varmt der utover dagen. Lurer veldig på hvordan jeg skal klare å holde meg våken i natt Hvis noen synes jeg babler veldig uforståelig i dagbøkene deres i natt, så må jeg bare beklage :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 23. juli 2004 #528 Del Skrevet 23. juli 2004 Gratulerer Murmel! Så utrolig koselig at det endelig er en liten spire i magen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2004 #529 Del Skrevet 23. juli 2004 God helg Murmel og bare sov masse nå - du fortjener det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 23. juli 2004 #530 Del Skrevet 23. juli 2004 God helg Murmel!!! og fantastisk ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 23. juli 2004 #531 Del Skrevet 23. juli 2004 Hei igjen!! Uff , synest det høres kjempeslitsomt ut med nattevakter når du er gravid!! Man er jo så trett, at bare dag-jobbing er til å sovne av, spør du meg! Så koslelig at dere skal fortelle familien det om 2 uker!! Skal jeg slenge meg på??! hehe.. Skal nok bli en prøvelse å holde seg i 4 uker til.. Men så gjelder det jo også å finne en gyllen anledning til å fortelle det i også! -og det fant jo dere! Blir ekstra spennede på reaksjonene til folkene rundt oss, siden de ikke ANER hva som kommer. Jeg er jo forholdsvis ung, og studerer, så det kommer kanskje som et sjokk på de :o Vel vel, du må ha en GOD HELG iallefall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 23. juli 2004 Forfatter #532 Del Skrevet 23. juli 2004 Hvis noen leser i VG om en postmann som ble drept i tjeneste, så kan det være meg som er den skyldige... Jeg er som sagt veldig trøtt for tida. I går (torsdag) sov jeg dårlig pga varmen. Jeg tenkte det ville gå bedre etter neste natt da det var mer skyet ute. Fram til kl 12.30 sov jeg ganske bra, litt våken innimellom. Men så: ding-dang! Jeg hoppet i senga, men gadd ikke lukke opp. Så veldig viktig kunne det neppe være Men: ding-dang, ding-dang, ding-dang, ding-dang! Etterfulgt av: røske-røske-røske i døra Og videre: ding-dang, ding-dang, ding-dang, ding-dang! I alle dager? :o Jeg kavet meg ut av senga og fant morgenkåpen min. Men da jeg kom meg ned og åpnet døra (med puls på 200), så så jeg bare postmannen sette seg inn i bilen med en pakke i hånda. Han så ikke meg Hva i alle dager får en godt voksen mann til å oppføre seg slik? Han kunne ikke vite at jeg var hjemme. Hvis noen sover kl 12.30 midt i uka, så er det vel en grunn til det? Pakken viste seg å være et takboks-stativ. Mannen har aldeles ikke bedt om å få den levert på døra. Og hvor mange tror de egentlig at de finner hjemme midt på dagen? Hadde jeg fått tak i han, så hadde han fått seg ei eksplosiv hormonbombe midt i trynet!!! Jeg vurderer klagebrev til posten! (Ja, jeg blir hissig når jeg har stort underskudd på søvn ) Jeg fikk selvsagt ikke sove igjen etterpå. I kveld var jeg så overtrøtt at jeg heller ikke fikk sove. Nå synes jeg veldig synd på meg selv her Tusen takk for koselige hilsner Supergirls! :klem2: Snart 6+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 24. juli 2004 #533 Del Skrevet 24. juli 2004 :trøste: Jeg synes også synd på deg selv... Håper du får sove godt i helga! :-) Og vær glad! :-) Du er gravid! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 24. juli 2004 #534 Del Skrevet 24. juli 2004 Det var jo en ivrig postmann får en si... Ønsker deg en flott dag !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 24. juli 2004 Forfatter #535 Del Skrevet 24. juli 2004 Her må mann visst være aktiv for å ligge langt oppe på lista Det er vel bare en vanesak, men foreløpig liker jeg det ikke helt. Takk for hilsen, Jinx! Det høres nok ikke sånn ut, Lillen, men jeg er faktisk mest glad for tida :D Helt sant! Søvnproblemene i det siste ville jeg nok hatt selv om jeg ikke var gravid. Varmen og overivrige postmenn får ta skylda I dag har jeg sovet ganske bra. Fortsatt trøtt (hangover etter i går), men i morgen har jeg fri Det er enda så uvirkelig at jeg er gravid. Jeg føler meg jo ikke gravid. Jeg tror uggenheten kom rundt uke 7 sist. Men det trenger jo ikke bli sånn denne gangen. Nå er jeg veldig fin. Gleder meg sånn til å komme til legen for å ta UL og se hjertet slå. Da går det forhåpentligvis opp for meg at dette er virkelig Jeg glemmer det av. Plutselig kommer jeg på at jeg har en spire i magen. Og så sitter jeg der og bare smiler for meg selv :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 25. juli 2004 #536 Del Skrevet 25. juli 2004 Plutselig kommer jeg på at jeg har en spire i magen. Og så sitter jeg der og bare smiler for meg selv Det må være en herlig følelse! :hjerter2: Ønsker deg en god, ny uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 26. juli 2004 #537 Del Skrevet 26. juli 2004 Gratulerer så masse Murmel! Dette var virkelig morsomt å høre. Dette fortjente du! Klem Lilletrollet :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 26. juli 2004 Forfatter #538 Del Skrevet 26. juli 2004 Der sto jeg nederst på siden gitt , må jo bare skrive litt da for ikke å forsvinne Det er igrunn ikke så mye nytt å fortelle. Trøtt, sliten men lykkelig :hjerter2: Jeg synes magen presser seg litt ut. Merket det spesielt på et skjørt jeg har. Men det er jo usannsynlig så tidlig. Nå er den ikke akkurat flat i utgangspunktet, så det kan jo hende jeg har lagt på meg istedet. Det håper jeg jo ikke da Mannen tenker flerlinger med en gang Jeg skal være veldig glad når UL er gjennomført 10. august Ellers er det bare jobb, jobb og atter i jobb i 2 uker til. Takk for hilsen, Huldra! Følelsen er helt utrolig, og snart vil du også få oppleve det Tusen takk for gratulasjonen, Lilletrollet! 6+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 27. juli 2004 #539 Del Skrevet 27. juli 2004 Her var det koselige nyheter å lese om etter ferien ja Gratulerer massevis :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2004 #540 Del Skrevet 27. juli 2004 Hei Murmeldyret! Stikker innom for å se om formen er bra og alt tyder jo på det da KOs deg masse og tenk snart ferie da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå