lillen Skrevet 21. juni 2004 #441 Del Skrevet 21. juni 2004 Hei Murmel!! :rosasmil: Føler du noen ettervirkninger nå?? Eller er denne syklusen helt som vanlig, foreløpig? Hadde du egentlig noe mye el-smerter eller andre livmor-/eggstokksmerter sist? Var du for eksempel "støl" eller øm etter eggløsningen? Kanskje jeg bør gå tilbake i boken din i stedet... Tusen takk for all informasjon du har lagt igjen i boka mi! Alt hjelper meg! Synes det er veldig interessant jeg. Ha en koselig dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #442 Del Skrevet 21. juni 2004 Ingen tegn til EL ennå. Sist trodde jeg jo at den kom på dag 12, ut fra at jeg hadde mest vondt den dagen. Men beregnet ut fra mensen, så var nok EL på dag 14. I skrivende stund er det snart dag 12. Da er det bare å stå på Tror kanskje jeg skal kjenne etter litt EL slim denne gangen. Det blir nok ingen gode netter fremover, Hulderjenta! Jeg er nå på natt 1 av 4. Med en overtidsarbeidende mann i tillegg, er det ikke bare bare å få det til denne uka. Vi skal nok få til noen kjappiser, men den store kosen og romantikken uteblir nok. Hva gjør man vel ikke for å bli gravid Prøver å se litt humoristisk på det Når det gjelder Pergo-virkningen, Lillen, så tror jeg nok den fortsatt er litt gjeldende denne syklusen også :rosasmil: Sist hadde jeg mye vondt i underlivet de første ukene, vel egentlig store deler av syklusen. Tror ikke jeg vil kalle det støl. Men det var mye verk, stikking og murring. Både på den ene og den andre siden. Jeg kjente det både over eggstokkene og selve livmora. Jeg så for meg multi eggutslipp fra begge sider :o . Det mest fasinerende var egentlig de såre puppene mine. Noe jeg aldri har opplevd før. Leste du hadde øm livmortapp. Jeg har aldri kjent på min, så det vet jeg ikke. Denne syklusen er det mindre vondt, men likevel mer enn en vanlig syklus. Godt å slippe unna hodepinen som jeg hadde mens jeg tok tablettene. Det blir spennende å se hva jeg kjenner under EL, og om puppene blir unormale denne syklusen også. Men nå vet jeg ihvertfall at alle mine symptomer sist var "normale" Pergo-symptomer. Derfor er jeg så langt veldig rolig, og jeg tar forhåpentligvis ikke helt av når det nærmer seg IKM. Som tidligere nevnt er jeg på ferie ved neste IKM Siste del av den uka skal vi være sammen med en venninne av meg og hennes mann og datter. De bor i en annen del av landet. Deres datter er et resultat av 4. gangs prøverørs forsøk. Nå er de igang igjen i håp om å få et barn til. Jeg pratet med henne i dag, og det viser seg at hun har IKM dagen før meg. Hun må ta blodprøve om morgenen, og så kommer de dit vi er. Det hadde bare vært så fantastisk flott om vi begge kunne testet positivt... Men det vil vel være for godt til å være sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. juni 2004 #443 Del Skrevet 22. juni 2004 Ingenting er for godt til å være sant! Så klabert skal dere teste positivt samtidig, skulle bare mangle det! God St.hans fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 22. juni 2004 #444 Del Skrevet 22. juni 2004 Siden du mest sannsynlig leser dette på jobb: God vakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 22. juni 2004 #445 Del Skrevet 22. juni 2004 All denne vondten må jo føre med seg noe godt? Syns jeg ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 23. juni 2004 #446 Del Skrevet 23. juni 2004 Teste positivt samtidig må være drømmen! Toppen av lykke! Håper du får oppleve de med venninnen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 23. juni 2004 #447 Del Skrevet 23. juni 2004 Det høres nesten ut som du går på Pergo-kur. Det gav mye smerter både før, under og etter EL. Hadde du smerter etter eggløsningen altså?? Blir helt desperat etter info jeg nå... Håper du har en fin dag, Murmel! Kom solen endelig til dere også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 23. juni 2004 #448 Del Skrevet 23. juni 2004 Hei Murmel! Håper nattevaktene dine går bra - og at du får litt gøy ut av kjappisene. Det hadde jo vært helt supert om du og venninnen din kunne testet positivt samtidig, og ingenting er umulig. Spesielt i den blå måneden juli! nattlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 24. juni 2004 Forfatter #449 Del Skrevet 24. juni 2004 EL slim Sex Pute under rompa Da burde vel alt gå bra da Husker ikke helt jeg, men kommer EL slimet samme dag som EL, eller dagen før? :klø: Jeg har hatt mer eller mindre litt vondt i underlivet hele syklusen, ikke mye vondt, og veldig mye bedre enn under Pergo-syklusen. Men det er liksom ikke noe værre i dag. Det hadde jeg vel egentlig forventet under EL. Puppene er blitt bitte-bitte litt ømme, og det stemmer jo med syklusene før Pergo-kuren. Hvis jeg har hatt EL nå, så kan IKM fremskyndes 1 dag. Dvs samme dag som venninnen min Men jeg tror egentlig det er greit å la det stå hvis EL ikke er før i morgen (eh, i dag kanskje). Tusen takk for hilsner Pondusa Det hadde vært utrolig gøy å teste positivt samtidig som min venninne ja. Hun er veldig rolig og nøktern, og holder neppe på med KG og slikt. Tror nesten jeg ville syntes det var litt kipt om jeg skulle teste positivt og ikke hun. Spesielt siden de holder på med assistert befruktning. Når denne natta er over, er det bare ei natt igjen til ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 24. juni 2004 #450 Del Skrevet 24. juni 2004 Hei Murmel!! Håper det klaffer for deg nå i juli, og at EL går som den skal nå i disse dager!! Og du har jo enda en ting å glede deg over nå; du skal jo ha ferie!! Heldiggris!! (og det med ELslim tror jeg kan variere om det kommer akkurat på EL-dagen eller dagen før.. Men den dagen det kommer en del hvitt tykt utflod :oops: er som regel dagen etter EL) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 24. juni 2004 #451 Del Skrevet 24. juni 2004 Tror det er ganske(?) vanlig å ha el på siste dag med slim. Så jeg foreslår at du sjekker sekret idag og Hvis du vil vite... Beklager at jeg har spurt så mange ganger om smertene dine, men syntes ikke jeg helt fikk med meg hvordan du hadde det etter el... Men nå har du svart på det også, og takk for det! Idag har jeg tilnærmet mageknip-vondt, helt oppe i mellomgulvet omtreng...og ømhet i livmor også selvsagt Håper du får en fin siste-natt før ferien, Murmel! Og så er det endelig klart for sol og sommer og slappe av!! Når reiser dere? Hvordan får vi oppdatering om IKM? Du kan jo sladre til Huldra, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 24. juni 2004 #452 Del Skrevet 24. juni 2004 Når reiser dere? Hvordan får vi oppdatering om IKM? Du kan jo sladre til Huldra, eller? Huh?? Skal jeg være sladrekjerring?? Men jeg kan godt være det, hvis Murmel vil... Takk for hilsen forresten, Murmel God eggjakt videre - eller rettere sagt: Lykke til med festingen!! fra Huldra på lynvisitt (men innom i dag og! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 25. juni 2004 Forfatter #453 Del Skrevet 25. juni 2004 Ikke noe El-slim i dag Da var det vel EL i går. Men jeg tok ingen sjanser, så mannen ble utsatt for spermtyven igjen. Han synes igrunn ikke det gjør noe, selv om det ble en haste kjappis før jeg dro på jobb Når denne natta er over, er det det 2 uker ferie!!! Vi skal ha 2 uker til i august. IKM er 7. eller 8. juli. Jeg er tilbake for å oppdatere 11. eller 12. juli. Det blir jo ikke så veldig lenge Det er helt iorden at du spør mye, Lillen :klem2: Jeg svarer så gjerne, og jeg forstår veldig godt at du lurer på vontene du har av Pergoen. Spesielt når det er så mye vondt. Selv var jeg nok mest opptatt av puppene mine, men jeg holdt vel på å analysere meg ihjel en periode Denne syklusen har vært mye bedre. Jeg har vært roligere, og tida har gått mye fortere, så langt :rosasmil: Koselig at du er innom i dag også (i går blir det vel nå), Huldra! Det er jo ikke så mange dagene dere trenger være uvitende om min IKM, så du trenger ikke være sladrekjærring. (Jeg har forsåvidt ingen problemer med å gi fra meg mobilnr pr. PM, men det betyr jo at jeg må ha ditt også ) Nå går jeg ut i fra at egget mitt har tatt imot en liten spermsoldat. Men så var det denne festingen. Jeg tror det er ett eller annet der jeg ikke helt har forstått (For jeg er dum og deilig, juba-juba ) 2 timer igjen! :-D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2004 #454 Del Skrevet 25. juni 2004 Tvi tvi - håper at du har fått en hybelboer nå Tusen takk for hilsen i dagboka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 25. juni 2004 #455 Del Skrevet 25. juni 2004 Vet du hva? Jeg forstår det ikke jeg heller... Gikk en stund uvitende rundt og trodde at jeg visste alt! Men så begynte jeg å tenke... :o Mine grublerier: Ikke gravid: Egget løsner, og soldater må treffe det før 24 timer etter løsning, fordi det bare lever i 24 timer. Og 24 timer er den tiden egget bruker gjennom eggleder, eller? Gravid: :D Egget blir befruktet. Men da tar det rundt 1 uke før det klarer å feste seg! Hvor i huleste holder det til i mellomtiden da? Bruker det plutselig en uke gjennom eggleder, eller svever det fritt inne i livmoren i påvente av å treffe en deilig vegg? Var det noe av det samme du tenkte på? Eller er jeg enda dummere (og derfor deiligere?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 25. juni 2004 #456 Del Skrevet 25. juni 2004 Nå har du sommerferie, Murmel! Kos deg godt, og så håper vi at du kan komme tilbake her til KG med gode resultater!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 26. juni 2004 #457 Del Skrevet 26. juni 2004 Kan liksom ikke tro at mannen din har noe imot spermtyver jeg Ihvertfall ikke hvis han likner noe på min mann Håper du har en fin helg! Klem fra Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. juni 2004 #458 Del Skrevet 26. juni 2004 Mine grublerier: Ikke gravid: Egget løsner, og soldater må treffe det før 24 timer etter løsning, fordi det bare lever i 24 timer. Og 24 timer er den tiden egget bruker gjennom eggleder, eller? Gravid: :D Egget blir befruktet. Men da tar det rundt 1 uke før det klarer å feste seg! Hvor i huleste holder det til i mellomtiden da? Bruker det plutselig en uke gjennom eggleder, eller svever det fritt inne i livmoren i påvente av å treffe en deilig vegg? Har skrevet et klokt svar i dagboken din Lillen! Og så, til den som faktisk eier dagboken som jeg maser i: Hei Murmel! Har du ferie nå?? Så utrolig deilig!!! Nå må du slappe av og nyyyte tiden, glemme klokken og bare kose deg med din mann og din herlige datter og venner - ta livet med ro! Det med sladrekjerring var ikke min ide... Og joda, vi klarer vel å vente til du oppdtaerer selv... Ha en fantastisk helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 26. juni 2004 Forfatter #459 Del Skrevet 26. juni 2004 Da var det endelig ferie! Mannen har jobbet i dag også, så det er først nå det blir ordentlig ferie. Vi drar ikke bort før på torsdag eller fredag. Nå ser det heldigvis ut som det kan bli litt fint vær her over helga Tusen takk for hilsner Limbo :rosasmil: Flott at Huldra oppdaterte oss litt Lillen! Det står ikke så detaljert i mine gamle fagbøker. Og det er mye jeg lurer på ja. Jeg forstår ikke hvorfor denne befruktningen skal være så vanskelig - Når jeg vet at mannen supre svømmere (det er jo påvist) er på plass når egget løsner, hvorfor skjer der ingen befuktning da? -Hvis det skjer en befruktning, hvorfor er det så vanskelig for egget å feste seg? Er det ingen ting å gjøre for å hjelpe på akkuret det? :klø: Satser på at mitt befuktede egg nå er på vei nedover mot den fine mottakelige livmor veggen min Jeg skal nok stikke innom en gang eller to før vi drar 12 dager til IKM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. juni 2004 #460 Del Skrevet 26. juni 2004 Selv om det egentlig virker veldig enkelt med befruktning, så er det faktisk utrolig mye som skal klaffe. Vi mennesker er visst noen av de dyrene som har størst problemer med å formere oss... Det ikke alltid når vi vil, det skjer liksom når det er ment å skje! Det er jo bare en ting å gjøre - keep trying! Og lærebøkene fra sykepleien er gode å ha, slår opp i dem stadig vekk! Takk for helge-hilsen, Murmel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå