Gå til innhold

Murmeldyret sin dagbok

murmeldyret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

GRATULERER så mass, Murmel-mamma! :babygutt:

Dette har jeg ikke fått med meg før nå. Men så har jeg jo hatte n durabelig KG-pause også da!

Jeg håper lille Brum bringer deg og dine mange gleder og gode dager!

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann alle sammen! :)

Jeg har ikke meldt meg ut av KG samfunnet altså, det ser bare sånn ut :wink:

Vi har ikke PC'n i stua, men oppe på soverommet. Det passer liksom aldri å sette seg forran den for tiden. Tror Brum lukter det hvis jeg prøver å snike meg opp :ler:

Vi har det bra!

Brum vokser fort, og dagene flyr av sted. Han sliter en del med mageknip, og jeg har ingen ide om hva han reagerer på :roll: Men det går jo over etterhvert. Spesielt kveldene består av endel skriking.

Og nå maser de på meg igjen her :ler:

Snart må han da komme seg inn i soverutiner så jeg kan få oppdatert meg litt her.

Suss og klem fra Murmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22.mars - det er faktisk samme fødselsdato som min lillebror (som ble født i fjor... :sjenert: )

ha en fin dag da! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Å!!! Så godt å høre fra deg igjen Murmelvennen!! :klem2:

Godt at dere har det bra... og nyter dagene! Stakkars Brumm som har sånn mageknip da!! Ikke noe særlig det nei! Har dere prøvd noen behandling? (er så lite inne på hva som hjelper jeg....så jeg spør dumme spørsmål! :oops: )

Håper dere har fint vær dere også..her er det bare helt nyyyydelig!! :) :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) Så koselig å høre fra deg igjen.

Sara har også hatt en del mageknip. Jeg har gitt henne Minifom før hvert måltid og det har hjulpet.

Håper det ordner seg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sover både Storepia og Brum søtt. Utrolig hvor nydelige de er når de sover :hjerter2:

Mannen er på jobb. Jeg er veldig trøtt, så jeg skal bare innom en snartur for å oppdatere meg litt :wink:

Det går bra med oss. Brum er nå hele 6 uker! Han har fortsatt mye mageknip, men det varierer hvor urolig han er. Noen kvelder er det ikke ro før nærmere kl 24, andre kvelder mye tidligere. Men jeg føler meg mye roligere i forhold til dette denne gangen. Jeg vet at det går over, og alt blir bedre etterhvert. Da var jeg mer fortvilet sist over Storepias skriking (som dessuten var mye mye værre enn Brums :roll: ). Med henne prøvde vi alt fra Minifom, sukkervann, fortsoneterapi, babymassasje til kiropraktor. Ingen ting virket, derfor har jeg ikke trua på så mye. Men jeg har da kjøpt Minifom igjen :wink:

Første smilet kom for noen uker siden. Han er ennå litt sparsom på dem, men utrolig sjarmerende når han først slår til :hjerter2: (sa mora helt objektivt)

Det er utrolig godt å få baby på denne tiden av året. Jeg har vært mye ute og trillet. Vi har hatt ganske fint vær lenge, men nå er det desverre pessregn igjen :-( Ikke minst er det herlig å være istand til å gå tur igjen. Symfysen er ikke helt god ennå, men mye bedre enn det var. Ingen tvil om at jeg tåler mer smerter etter dette svangerskapet. Med Storepia var smertene etter keisersnittet nesten uutholdelig de første dagene (når jeg skulle bevege meg). Denne gangen var det ikke noe problem i det hele tatt. Smertene etter keisersnittet overgikk ikke smertene jeg hadde på slutten av svangerskapet. Jeg gikk ned 11 kg på få dager. Det kan vel kalles et rimelig hardt press på bekkenet :wink: Hoftene ble bra nesten over natta etterpå.

Storepia er fortsatt veldig glad i lillebroren sin. Men vi har hatt noen harde fighter med henne om kveldene den siste tiden. Hun har vel litt uvebisst frustrasjon hun vil ta ut på oss. Jeg synes jo det er bedre enn at hun skulle bli direkte sjalu på Brum.

Tusen takk for hilsen Tyttebæret, Madden, Sirka og KalloRilla! :klem2:

God natt! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Så fint at alt står bra til i murmel heimen.

Min lille pode sliter også med magen sin,

men for han så hjelper heldivis kiropraktor.

Du må legge ut bilde av det lille mirakelet ditt så vi kan se.

Ingenting kan smelte et morshjerte som et smil.

Da er flere timer med skriking plutselig glemt.

Ha en fortsatt fin kristihimmelfart og helg.

Klem fra

Zianta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da var Brum lagt ut som avatar.

Det blir liksom litt feil å kalle han for murmeldyret :ler:

Tusen takk for hilsen Zianta! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hulderjenta

Der var han jo, LilleBrumm'en!!! :hjerter2: Så fin han er!

Kjekt å se at du er innom her av og til, Murmel! :klem:

God helg til deg og dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerter: For en nydelig liten Brum!

Godt å "se" deg tilbake Murmel, og flott at ting går bedre nå.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...