Gjest Madden Skrevet 19. mars 2005 #1281 Del Skrevet 19. mars 2005 Murmeldyret er fortsatt innlagt på føden...og har nå fått diagnose svangerskapsforgiftning..men legene på NSS vil ikke sette igang noen fødsel enda, bare observere henne... Etter mye overtalelse så blir det sannsynligvis igangsettelse mandag eller tirsdag, hvis ikke lille Brumm mot formodning finner på å komme ut selv! Tror lille Brumm liker seg altfor godt hos mamma'n sin... Lover å oppdatere så snart jeg hører noe...tenker masse på Murmeljenta vår og håper at hun snart får skikkelig hjelp!! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 19. mars 2005 #1282 Del Skrevet 19. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 19. mars 2005 #1283 Del Skrevet 19. mars 2005 Tenker på deg Murmel!!! Håper alt går bra. Murmeldyret er fortsatt innlagt på føden...og har nå fått diagnose svangerskapsforgiftning..men legene på NSS vil ikke sette igang noen fødsel enda, bare observere henne... Hvorfor skal man observere? :o Nå som du er over termin kunne de vel like godt sette i gang? Jeg lå også til observasjon noen dager, men det var fordi jeg hadde noen uker igjen før termin og de ville vente litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 19. mars 2005 #1284 Del Skrevet 19. mars 2005 Spennende!!! Men alltid så mye venting, alltid så mye se det an... Arg! Skjønner jo at man er redd for å gjøre noe forhastet, men likevel! Lille-Brum, koooom ut!! Det er en fin verden her ute! Tenker på deg Murmlius!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 19. mars 2005 #1285 Del Skrevet 19. mars 2005 nå syns jeg skikkelig synd på murmel. er enig med sirka i at jeg ikke skjønner hva de venter med. det er helt tåpelig at de ikke prøver og gjøre noe før de kanskje må trå til med hasterkeisersnitt fordi det forverrer seg rask. drittsekker. men hun er jo der, så de følger forhåpentlig med. hun slipper å gå til 1.april da i hverfall og det er jammen bra. håper lille brumm kommer på egen hånd i natt eller noe. for tror ikke det er noe gøy og bli satt igang heller, men men. skal følge med nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 20. mars 2005 #1286 Del Skrevet 20. mars 2005 Lille Brumm har ikke bestemt seg for og komme ut uten hjelp? stakkars murmel. jaja, nå er det uannsett ikke mange timer til det blir hjelp og få da. får bare håpe det går fort når det først starter. er så spent på hvordan det går. håper hun får en flott fødsel uten noe dramatik. heia murmel, heia murmel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 20. mars 2005 #1287 Del Skrevet 20. mars 2005 Siste nytt fra Murmel, som fortsatt er innlagt på føden: Legene har gjort forsøk på å åpne livmortappen (svipe den) i dag, noe som gjorde forferdelig vondt, og enda ikke har gitt noen resultater... Hvis alt stopper opp nå så ligger det an til keisersnitt tirsdag. Sender over masse gode tanker til Murmeljenta.. Synes det er så utrolig dårlig av legene å ikke ha satt igang noe enda...vi får alle sammen krysse fingre og tær for at hun slipper å vente mer nå! Vi sender sms til hverandre daglig nå, og jeg lover å oppdatere så fort jeg hører noe fra henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 20. mars 2005 #1288 Del Skrevet 20. mars 2005 Lykke til murmel. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 20. mars 2005 #1289 Del Skrevet 20. mars 2005 stakkars murmel liogge sånn på vent er ikke noe morro. krysser fingrene for at det skjer noe før tirsdag, men ellers så er ventetiden over da i hvertfall. er bare to døgn. men det er lenge og ligge og vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 20. mars 2005 #1290 Del Skrevet 20. mars 2005 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 21. mars 2005 #1291 Del Skrevet 21. mars 2005 Lykke til, Murmelvenn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 21. mars 2005 #1292 Del Skrevet 21. mars 2005 Innom og sjekker...Ofte... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 21. mars 2005 #1293 Del Skrevet 21. mars 2005 Oppdatering: Murmel har endelig fått hvilt seg litt i natt, fikk smertestillende og hadde god effekt av det. Har hatt endel rier også i dag, men ingen modning enda. Det er satt opp planlagt keisersnitt til i morgen tidlig, men det blir spennende å se om hun går i fødsel før den tid!! Endelig nærmer det seg!!! Snart er Murmel tobarnsmamma!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 21. mars 2005 #1294 Del Skrevet 21. mars 2005 endelig er det snart over. blir spennede og se om naturen ordner opp først ja. godt hun har fått hvilt i natt da. hun blir nok sliten nok det neste døgnet. tenk snart er hun tobarnsmamma. det er ikke dårlig det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 21. mars 2005 #1295 Del Skrevet 21. mars 2005 Oioioi!!! I morgen blir du tobarnsmamma, Murmel!! Så flott!! Sender massevis av tanker din vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. mars 2005 #1296 Del Skrevet 21. mars 2005 Tenk, i morgen er du 2-barnsmamma, Murmel! Vil bare ønske deg og murmel-mannen all verdens lykke til, og håper at fødselen blir en fin opplevelse! Skal kikke innom nesten med det samme jeg står opp i morra, jeg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. mars 2005 #1297 Del Skrevet 21. mars 2005 Så fint at det nærmer seg Murmel! Lykke til, snart får du møte lille-Brum! Følger spent med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 22. mars 2005 #1298 Del Skrevet 22. mars 2005 når er det det skjer noe i dag da? er så spent. regner med det blir keisersnitt i dag, siden vi ikke har hørt noe mer. lykke til i dag murmel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 22. mars 2005 #1299 Del Skrevet 22. mars 2005 Innom og sjekker vett du... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 22. mars 2005 #1300 Del Skrevet 22. mars 2005 hvordan går det? skulle de ikke ta keisersnitt i dag? hva skje med murmel? regner med at alt er bra, men nå syns jeg det trekker ut her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå