Gå til innhold

Murmeldyret sin dagbok

murmeldyret

Anbefalte innlegg

nå lurte du meg madden, hehe. så at siste var fra deg og da tenkte jeg at nå har det skjedd. jaja.

skal heie på deg til siste slutt murmel. ha en fin dag, slapp av og sov så mye du klarer, snart er det slutt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du slipper å gå og vente stort lenger, Murmel! Du får se det positive i at lille-Brumm har det topp inni magen din, og slipper den tøffe starten som fortidlig fødte ofte får.

Lykke til! Du har nok den lille i armene innen påske... :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan går det murmel? regner med du er mest sliten og lei. men nå er det snart over da. heldigvis.

siden jeg klarte og sparke i gang tanta til madden, kan jeg go prøve og formane ut brum også, hehe. selvom jeg kanskje ikke er helt overbevist om at han gidder og bry seg om det.

ha en flott dag murmel, hvil deg masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16. mars 2005, i dag er det min egen termindag... :sjenert:

Hører du det lille-Brum! :wink:

Får vel bare konstatere at jeg er 40 uker gravid,

2 dager til UL termin,

16 dager til igangsetting :tunge1:

Lei og sliten har jeg jo vært lenge, men egentlig så har jeg det ganske så bra. Nå vet jeg at jeg ikke kan gjøre annet enn å vente. Litt sånn pesimistisk har jeg innstilt meg på 1. april. Det kan skje mye før den tid, men da skjer det ihvertfall noe :wink: Jeg går ikke rundt og depper nå. Føler en skrekkblandet fryd over det som skal skje :sjokkert: Tenker jeg på fødselen, blir jeg mørkredd. Men jeg gleder meg jo veldig til den er over :hjerter2:

Denne livmortappen kan ifølge mange modnes fort. Og det hjalp jo ikke Linemor, som hadde åpning mange dager før terminen sin. Hun endte jo på 8 dager overtid likevel :roll: Jeg kan kanskje få oppleve å bli positivt overrasket.

Moonchild: Ja, dette er payback time for sist. Nå skal jeg gå 2 uker på overtid som kompensasjon :ler:

Takk for oppmuntring! :klem:

Pondusa: Tar imot fødevibber med stor takk :klem2:

Linemor: Jeg blir rent rørt over hvor godt du følger med meg nå! :klem: Og jeg vet at du godt vet hvor lei jeg er. Du fikk jo lov å gå 8 dager på overtid med åpning, det var nok verre enn sånn jeg har det :roll: Nå skal jeg høre på deg og bare la dagene gå som de går. 1. april er det over :wink:

Madden: Er så lei meg for at det ikke gikk denne gangen :trøste: Tusen takk for at du likevel backer meg opp :klem:

Sirka: Ja, jeg er veldig glad det ikke ble prematur baby denne gangen også! Men jeg hadde vel aldri trodd at de siste ukene skulle bli så tunge og vonde :-? Men snart, snart er lille-Brum her :hjerter2:

Var til jordmor for siste gang i går.

Lille-Brum har ikke festet seg helt likevel, og nå hadde lille luringen snudd seg med ryggen til høyre igjen :wink: (forstår ikke at han klarer snu seg i det hele tatt inni der)

Ny kontroll på sykehuset fredag.

Ellers har jeg snart konsumert min 10. flaske Gaviscon. Jeg hadde aldri overlevd uten, spesielt om nettene.

Det vil faktisk si nesten kr. 1000,- til Gaviscon :o

Skål da! :perebrus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien
Ellers har jeg snart konsumert min 10. flaske Gaviscon. Jeg hadde aldri overlevd uten, spesielt om nettene.

Det vil faktisk si nesten kr. 1000,- til Gaviscon  :o  

Skål da!  :perebrus:

:ler: Hva må man ikke gå gjennom!! Jeg var også sånn kjempeplaget av halsbrann, men jeg ble så kvalm av alle tabletter og miksturer at jeg bare orket å drikke melk jeg.... Gjett om jeg var dødslei melk da - gi rundt med melk på termos :ler2:

Heisann forresten:)

Fant plutselig ut at jeg skulle ta turen innom deg og ta en titt i den gravide dagboka di - som snart ikke er så veldig gravid lenger, får vi tro :wink: Skjønner godt at du er sliten nå på sisten, min Minstemann kom 2 dager før UL-terminen, og da jukset jeg litt (les tok avføringstabletter) noe som virkelig ikke er å anbefale :riste: - Innbiller meg at det går greiest når det setter igang av seg selv!!!

Stå på, eller skal jeg si HOLD UT, det er vel verdt ventingen :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en fattig trøst murmel. er at 1.april er veldig snart. så du kan se mål nå.

og ja jeg kan skrive under på at moden livmortapp og åpning er ingen garanti. brukte jo flere timer etter at vannet mitt gikk jeg før jeg hadde 4cm åpning. så jeg håper det går bedre for deg.

var koslig og se deg her inne også da, hehe, men jeg skjønner godt at du har mye annet og tenke på. jeg er overbevist om at fødselen kommer til å gå kjempe fint. og etterpå er den bare ett minne.

skal ikke si at alt er glemt rett etterpå, men tilgitt er det helt sikkert. blir godt for deg og få ha kroppen din alene snart, hehe. selvom det er kos med de små så er ni mnd lenge noen ganger.

og dagen her er ikke over enda, så ting kan fremdeles skje.

kikker nok innom her en tur til i kveld og i morgen tidlig. mamma har akkurat vært her og hente jørn are, og jeg skal dra og trene litt etterpå. er fremdeles sliten i kroppen jeg etter alt som har vært det siste året.

kos deg i kveld, kanskje siste kvelden med stor mage.

skulle veldig gjerne sett ett bilde av magen din nå, bare for og se om du var større enn meg, hehe-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(((((((((((((FØDEVIBBER)))))))))))))))

Kom igjen alle sammen, nå tar vi et unisont rop etter brum`en:

LILLE BRUM!!!!!!! KOM UT SÅ SKAL DU FÅ EN HYGGELIG OVERRASKELSE!!!!!!!!

Murmel: 1.april er jo snart, og da er du garantert blitt mamma. Dersom Brum ikke er kommet før fredag, kan du jo få jordmor til å "ruske" litt når du er på kontroll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er nå så søte og oppmuntrende altså :ler:

Kan ikke annet enn å bli i godt humør av hilsnene fra dere :kose:

Tusen takk for alle fødevibber! :Hehe:

Lille-Brum presser nedover for harde livet. Jeg innbiller meg fortsatt at bekkenet mitt er i trangeste laget (det er rett og slett sånn det føles), selv om jeg er brei som ei låvedør :oops: Hele magen (og bekkenet) er vondt når jeg beveger på meg. Det er derfor jeg ikke er overaktiv her inne på KG for tiden. Jeg har god tid, men det er rett og slett for vondt å sitte på kontorstolen så lenge. Og jeg har kjempedårlig samvittighet fordi jeg ikke får skrevet i alle dagbøkene så ofte som jeg ønsker.

I morgen er det 2 uker til førløsning :wink:

Teletubbien: Kjempekoselig med besøk av deg! :klem2:

Jeg var innom et apotek på jakt etter lakserolje (kjempe avførende). De hadde ikke dette, og hun bak disken anbefalte det absolutt heller ikke pga sterke magesmerter. Nå har jeg bare prøvd lactulose (sånn søtt kliss), og det har kun ført til masse fising og ille lukt i huset :tunge1::ler:

Linemor: Tiden går vel fort de siste ukene også :wink:

Vet ikke helt om jeg får til å legge ut magebilde her. Jeg har ikke sånn bildeprogram, og jeg må visst forminske bildene først. Og ikke er jeg noe datageni heller :oops:

Noen sier: Oi, for en flott mage (de høflige) :wink:

Andre: :o Er du sikker på at det bare er en der inne? :sjokk:

Pappa: Herregud, nå må du snart føde (sagt siste 7 uker) :ler:

Pondusa og Tiny: :kyss: :klem2:

40+1

1 dag til UL-termin

15 dager til igangsetting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, syns jeg drar kjensel på de kommentarene ja. hehe.

håper du snart får hilse på minsten.

hvis du vil kan du sende meg ett lite bilde på mail da. ellers så tar jeg gjerne ett stort ett og jeg. vi har ganske så bra linje så det går jo bra. men det kommer jo litt ann på hva dere har og da selvsagt.

på slutten følte jeg meg så sprekkeferdig og når det i tillegg begynte og samle seg vann, så syns jeg det til tider var rart at vannstrålen ikke bare sto ut av magen på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

:kyss:

Tør jo nesten ikke skrive her inne...for da tror alle at det har skjedd noe!! :ler:

Du kan jo maile meg et bilde hvis du har lyst, så kan jeg prøve å legge det ut for deg!! Men bare hvis du vil! :)

Sender over noen fødevibber jeg også...for nå vil vi hilse på deg LILLE BRUMM!!! :Nikke:

Kan tenke meg det er lange dager for deg nå... blir fortvilt bare ved tanken! Jeg håper at mine tankeoverføringer snart skal ha effekt..for jeg håper og håper at det skal skje noe strax!!....det må da vel funke til slutt, tror du ikke?!

Sender over masse gode :klem: til Murmelvennen.. Tenker på deg snuppa!! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Skjønner godt at du er lei nå. Håper lille Brumm kommer snart..uansett så er det ikke lenge igjen :)

:klem2: fra Mrs.Potter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, var det noe feil med alle fødevibbene som ble sendt. ikke bra. skal prøve og tankeoverføre til lille brumm at han skal komme ut.

*kom ut* *kom ut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madden

:hoppe: Endelig skjer det noe igjen!

Murmel er nå innlagt på føden med forhøyet utslag på proteiner og skal foreta døgnsamling.

Nå må vi bare krysse alt vi har og håpe på at Brumm tar hintet og kommer ut iløpet av helga!!! :tommelsmil:

Jeg HÅÅÅÅPER at det skjer noe snart! Spennende!!!! :hoppe::heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende! :hoppe:

Håper det skjer noe snart, så Murmel slipper å vente lenger på lille-Brum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Juhuuuu!

Da er det på sin plass med noen ekstra store

((((((((((((FØDEVIBBER)))))))))))))

Håper jeg kan se bilde av dere i AN snart.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det ikke skjedd noe mer. er så spent. du må love og informere på løpende bånd madden. hehe. håper murmel slipper og vente stort lenger nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...