Gå til innhold

Murmeldyret sin dagbok

murmeldyret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forstår helt klart hva du mener der murmel..jeg synes kvalmen var den verste om natten..men så var det det som plaget meg mest også ellers da..

Det blir litt for god tid til å bekymre seg om natta..da kommer tankene og en sitter og grubler på alt...men det er også en god tid for å snakke om saker og ting...har du ikke flere nattevakter sammen med deg??

Kryssord er fint..det blir ikke jeg like trøtt av som bøker iallefall!! Håper det går bra..for det er jo godt å kunne jobbe også...slippe å gå hjemme i mange måneder hvis en kan unngå det!! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glupt og ansvarlig gjort av deg å alliere med noen som hører telefon om natten. Bedre føre var... :-) Og når man er forberedt, skjer det aldri... :wink:

Jobber du bare natt, eller hender det du jobber dagvakter også? :sjenert:

Er det mulig å få jobbe mer dag?

Du er tross alt gravid! (Jej!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, høres slitsomt ut med nattejobbing. Jeg syns det er slitsomt nok å jobbe på dagen... Og du er jo i tillegg gravid. Håper neste nattevakt blir litt bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jauda, jeg kunne sikkert ha sovet bra, hvis ikke den ene katta hadde blitt dårlig i magen :roll: . Han kastet opp 2 ganger, og søkte så trøst hos meg i senga. Han må ha følt seg veldig dårlig, for han er kommer vanligvis aldri til meg for kos. Dette er mannens "sønn" :ler:(han var helt fin igjen om ettermiddagen)

Linemor: Takk for koselig hilsen! :klem2:

Ja, jeg må seriøst få meg en hobby som f.eks kryssord. Det er tungt å lese bøker når jeg er trøtt.

Sandra: Takk for hilsen! :blomst:

Tetra: Takk takk! Ja, tiden har gått litt fortere i det siste, og godt er det :wink:

Sirka: Formen bedret seg fort takk :klem2: . Spiste frokost før jeg dro fra jobb, og var helt fin da jeg la meg.

Madden: Takk for at du bryr deg! :klem:

Ikke nok med at man grubler mer om natta. I tillegg så jeg slutten på en forferdelig film. Tror den handlet om at alle ble stråleskadet, veldig syke og kom til å dø. Men det som satte meg helt ut var en familie på 3 (datter på Lillepias alder). Ihvertfall mor og datter var syke, så de valgte å ta sitt eget liv. De gav datteren en sprøyte, selv tok de hvar sin kapsel. Så lå alle i senga og holdt rundt hverandre. Jeg holdt jo på å tute meg ihjel her jeg satt mutters alene :cry: (huff så hormonell :ler: ). Det var da alle bekymringene mine dukket opp... :sjenert:

Jeg er helt alene på nattevakt, desverre. Savner nettene på sykehuset da jeg kunne skravle med flere (men ikke selve jobben). Jeg er litt for sosial av meg :wink:

Lillen: Takk for hilsen! :klem:

Jeg jobber ikke bare nattevakter, men mest det. Uansett hvilken vakt jeg går, så er jeg alene i den jobben jeg gjør. Dagvaktene er veldig travle, aftenvaktene nokså travle, og da kan jeg ikke ta pauser eller trekke meg unna hvis det blir tungt e.l. Da står og går jeg det meste av tiden, noe som neppe er så godt for symfysen etterhvert. Sånn sett er nettene bedre. Vi er totalt bare 6 personer som deler på denne jobben, og ingen av dem vil nok frivillig ha mine nattevakter :wink:

Moonchild: Så langt i natt går det bra. Trøtt, men ikke uvel. Takk! :klem:

Nå er det ingen tvil om at magen har begynt å vokse :rosasmil: . Da gleder jeg meg bare til å kjenne liv der inne :hjerter2: . De livlige tarmtottene min (hvis noen husker alt livet jeg kjente i begynnelsen av svangerskapet), er der fortsatt av og til og terger meg :ler: .

15+1

Jeg bruker å spørre mannen hver onsdag hvor langt jeg er kommet. Han har bomet noen ganger, men i det siste har han vært flink :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine 4 nattevakter gikk egentlig bedre enn forventet. Nå får jeg også kommentarer på jobb om at magen min vokser :rosasmil:

Frihelg! Jeg har fått sove lenge i dag, og det var veldig godt. Vi får besøk litt senere.

Mandag skal jeg både til jordmor og til tannlegen :wink:

God helg til deg også Pondusa! :klem2:

15+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har en fin helg!

Magen min har ikke vokst ennå (slik at det vises), men jeg våkner nesten hver natt med en hard ball på magen som forvinner etter et toalettbesøk. Fascinerende, men jeg håper den ikke plutselig har tenkt å ikke forsvinne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom en snartur før vi skal legge oss :sjarmor:

Mannen er så snill, han har stått opp med Lillepia både i går og i dag. Jeg har sovet. Men jeg føler meg overhodet ikke mer uthvilt :roll: Det er kanskje blitt for mye søvn igjen? Jeg er jo vant til å stå opp ganske tidlig til vanlig. Godt å sove uansett! :wink:

Det er så rart dette med magen min. Den struttet bare helt plutselig :rosasmil: . Det kom veldig plutselig sist også, men det var jo 5 uker senere enn nå. Dette gjør at jeg føler meg mye lengere på vei enn jeg egentlig er :wink: Symfyseløsningen som er litt forverret, gjør også at jeg føler meg lengere på vei. Akkurat det kunne jeg godt vært foruten :roll:

Gleder meg til å høre hjertelyden hos jordmor i morgen!

Tusen takk for hilsner Huldra, Linemor, Veronal og KalloRilla! :klem2:

15+4 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan gikk det hos jordmora? Jeg er spent på rapport.

Var jo selv hos jordmora i dag, og det gikk kjempefint. (Rapport i dagboken min.. :wink: )

Hjertefrekvensen har gått ned fra 152 til 144 s/m.

Spent på frekvensen til ditt lille nurk... Regner med at nurkene våre er helt synkroniserte, helt ned til sekundet... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...