Gå til innhold

Murmeldyret sin dagbok

murmeldyret

Anbefalte innlegg

Så flinke dere er! :-)

Er det forskjell på Windows messenger og MSN messenger?!? (Sa hun og avdekket skrikende mangler i datakunnskapene sine...)

Ha en fortsatt fin helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med Msn kan man ha bilde! Så det så! :flekke:

Og sikkert flere morosaker....

Og så er det veldig greit å sitte med det samme foran seg...så man for eksempel kan hjelpe hverandre :-)

Du er ikke håpløs! :sur: :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å!! der sier du noe...jeg fikk lyst til å begynne nå jeg også...med julekalender altså! Ganske inspirert av min venninne Susanna..for hun og samboeren lagde kjempeflotte kalendere til hverandre i fjor...jeg var bare såååå misunnelig!!

Kanskje du kan komme med noen tips om hva du har i dine?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Hei Murmel med Magen!

Så at du etterlyste meg i dagboken - men nå er jeg altså innom! :D

Så flink du er som ordner med kalendergaver!! :nisse: Jeg har også begynt på juleprosjektet tidlig i år - rett og slett for å fordele stresset og utgiftene.. Og i år blir det noen selvlagetde julegaver, og da trengs det litt tid! :ler2:

Håper du har hatt en fin helg, selv om du bare måtte se påvinflaskene dine! :ler2:

Ha en strålende søndag!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!!

hvordan går det med hu gravide, håpe formen er bare bra og at du har masse overskudd.

Så flink du er som har startet med :nisse: kalendergaver.

Håper du har hatt en flott helg :sjarmor:

Klemmer fra Pia :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg pakket mange smågaver til julekalenderene. Det tok jammen mye lengere tid enn jeg hadde trodd, så det var fint jeg har startet tidlig :wink:

Så ble det en kjapp prat med Huldra på msn, og en mye lengere prat med Lilletrollet og Lillen på msn. Kjempekoselig og morsomt. Dette er jo helt nytt for meg! :rosasmil:

Godt å få Lillepia og mannen hjem igjen. Dvs, jeg er ikke helt blid på mannen akkurat nå. Han valgte å dra hjem fra svigers litt tidligere enn vanlig. Selvsagt sovnet Lillepia i bilen, noe som gjorde at jeg har brukt flere timer på å få henne i seng nå :roll: . Hun kan ikke sove på dagen, da blir det bare tull. Og dette vet han godt!

Jada, det går fort over :wink:

Men, jeg skal ikke hevne meg med å sitte her resten av kvelden :ler:

Tusen takk for hilsner Supergirls! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe murmel. sånn er det, er ikke så lett med soving og barn. ikke noe morro å prøve og få de til å sovne igjen.

det er koslig med julekalender da, men jeg skal ikke drive med det før om ett år. det er lenge det. men det først året går vel fort tenker jeg.

du får nyte og ha dem hjemme igjen.

skal du på jobb i natt du eller? husker ikke om det var i natt eller en annen natt denne uka. håper det går bra murmel.

ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom en kjapp tur før jeg skal prøve å legge meg igjen. Nå skal jeg leke nattens dronning en stund, dvs 4 nattevakter denne uka. Skal prøve å sove meg litt opp på forhånd (typisk hvis det ikke går :wink: ).

Må innrømme at det har vært godt å sose hjemme disse ukene. Men jeg tror det skal gå greit å begynne på jobb igjen. Jeg har jo ikke noe valg, så det må nesten det.

Ja, det var koselig og prates på msn, Lilletrollet! :klem2: Det har jeg lyst til å gjenta!

Jeg synes det er morsomt å lage julekalender, Linemor :wink:

Mannen har vel sagt i 2 år at han skulle lage til meg også, men det har jeg ikke sett noe til :ler: . Det er ikke derfor jeg gjør det, det er helt greit at jeg ikke får noe igjen. Dette blir 1. gang Lillepia får. Og så er det venninnen min, men der blir julekalenderen istedet for vanlig julegave.

Kanskje jeg ser deg på KG hvis du er tidlig oppe i morgen tidlig :wink: Synd jeg ikke kan installere msn på jobb PC'n!

14+5 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er kanskje morro. har ikke gjort det før jeg. gleder meg til å begynne og lage til minsten, men det blir ikke i år da.

ja det er synd for det kunne vært kult og ha noen og prate med på morras kvisten. og msn går litt fortere enn innlegg her inne da. men det får gå.

håper du får sove litt nå så natta ikke blir så hard. ellers er det vel ikke første natta som er værst, da hender det jo at en har litt overskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Murmel.

hvordan har natten din vært da? ser at du ikke har vært her i natt, men jeg håper at ting går bra og at du bare ikke har giddet. sånn at det ikke er masse stress på jobben i natt.

håper noen ser litt etter lillepia for deg når du kommer hjem sånn at du får sovet litt. det er viktig etter å ha vært oppe hele natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Linemor! :-D

Har hatt en del rapporter og forskjellig å hode på med i natt. Det er jo så lenge siden jeg har vært på jobb :wink: . Tiden går litt fortere når man har noe å gjøre.

Nå er jeg innmari trøtt, men ikke kvalm. Jeg burde vel være fornøyd med det :Gjesp:

Lillepia er i barnehagen, så jeg får heldigvis fred til å sove. Men jeg må innrømme at jeg får dårlig samvitighet for henne. Hun har jo fått sove til hun våknet når jeg har vært hjemme, nå må hun opp litt over kl 06 de fleste morgenen. Da er hun ofte veldig trøtt, sliten og grinete om ettermiddagen. Det har vært så godt de ukene hun nå har vært uthvilt og blid :-?

Men , ikke noe å gjøre med det...

Snart bare 1 time igjen :danse:

14+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er deilig da, når natta begynner og nærme seg slutten. og ja det er klart det er godt for henne og sove til hun våkner, men du blir nok ikke spesielt blid og hjelpsom du heller hvis du ikke får sove heller.

men det er ikke noe morro og måtte dra dem opp så tidlig om morran, det skjønner jeg.

ja det er godt og ha litt sånt og finne på, for det er deilig når timene bare flyr istede for og sitte og dytte viserene frem. i morgen er det 15 uker, dagene dine går de og. deilig det. syns du at du merker noe på klærne enda a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He-he, ja jeg har lenge følt at magen går forran meg :wink: Spesielt etter at kvalmen gikk over. Jeg har desverre litt for mye mage der i utgangspunktet, men den føles hardere og mer utstående. Synes å merke det litt på buksa også.

I morgen er jeg halvveis i svangerskapet i forhold til da jeg fikk Lillepia :-? Begynet plutselig i natt å tenke på hva jeg skal gjøre om jeg blir dårlig mens jeg er på nattevakt alene. Kan liksom ikke bare stikke av fra jobb sånn uten videre. Får alliere meg med noen som hører telefonen på natta :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj, nå er jeg litt kvalm. :( Vet det kommer av for lite søvn. Håper bare jeg får til å sove bedre etterhvert, og at det bare var en litt tøff overgang (har jo ikke jobbet natt på 4 uker).

Flere problemer? :klø: :ler:

Ja, halsbrannen blir værre om natta.

Og symfysen min verker mer (men det er enda helt overkommelig)

Bortsett fra det vil jeg konkludere med at det ikke er bra å jobbe natt for gravide. Det er alt for god til til å tenke og bekymre seg. I mørket kommer de mørke tankene frem... :sjenert:

Tror jeg skal kjøpe meg et kryssordblad :wink:

15 uker i dag! :danse:

Og 4 uker til vi skal få avslørt om det blir en liten Brum eller Brummeline :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med 15 uker da. ja kryssord hørtes ikke dumt ut da. er greit og få timene til å gå.

får håpe de kan se helt sikkert hva det blir da, det blir nok spennede tenker jeg.

håper du får sove godt nå jeg, sånn at du er mer uthvilt til natten som kommer. kan jo som du sier bare være det at du må venne kroppen din til det.

håper du får en fin dag når du står opp i dag da.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...