Gå til innhold

Murmeldyret sin dagbok

murmeldyret

Anbefalte innlegg

...og nå lurer jeg på om ikke Murmel har ferie når hun våkner opp etter nattevakt i dag?? dessuten er det bare 2 dager til UL.

Jeg er spent på dine vegne, Murmel!

- også en ting til: Det er så koselig å finne hilsen fra deg i boka mi! TAkk! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her var det liv!

Dustoralverden, har ikke vært her på laang tid!

Gratulere så mye med graviditeten det var skikkelig gøy å lese!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Dere er noen morsomme masekråker :ler:

Klart jeg skal oppdatere, men nå går det i ferie-modus her :wink:

UL viste ett lite vidunder med et bankende hjerte :hjerter:

Han beregnet meg til å være 9+3, mens jeg egentlig er 8+6. Men så tidlig beregning teller egentlig ikke, så han forholdt seg til mine tall. Alt så med andre ord ut til å være i skjønneste orden så langt :D

Jeg får tett oppfølging av gynekologen fremover, time både i september og oktober er oppsatt så langt. Jeg må også ta leverprøver og trombocytter relativt hyppig pga HELLP-syndrom faren.

Vel, da må det da snart synke inn at jeg er gravid! :Hehe:

Ellers er det rolig ferie, og godt er det! Det ser ut til at sommeren er over for i år. Vi drar vel til svigers nærmere helga :wink:

Tusen takk for hilsner alle! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeeeeee!

Så fint!

:hjerter:

Ingen tegn tvillinger altså? Da kan vi bare fastslå at murmels tarmtotter har et meget rikt indre liv. :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad, så glad. Tenk at murmel er gravid og med en liten spire som skal vokse og gro og bli til stor glede for mammaen og pappaen sin!

...tipper du er glad for at det bare er 1 slev om jeg hadde et aldri så lite håp om at der skulle være 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, så flott at alt så bra ut på UL. Kan tenke meg at alt liksom er litt mer virkelig etter en har sett den lille. Selv føler jeg meg ikke gravid i det heletatt. Har ingen symptomer og har heller ikke sett, kjent eller hørt liv der inne heller.... Gleder meg til det blir min tur ja, kanskje jeg får troen på at jeg også er gravid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk endelig somlet meg til å lese i din dagbokm og. er ikke så flink til å følge opp sånt.

men du verden og dere skriver her inne damer, jeg må bare innrømme at jeg har ikke lest alle innlegg like godt altså. 40sider. og hjelp.

men mye morro da.

da får du kose deg så godt du kan. jeg stikker nok innom igjen sanrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVOR ER DU ???

Håper alt går bra med deg??

Er jo noen dager siden du har vært inne nå blir beskymret jeg vet du :klem2:

Men satser du koser deg med magen din :sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En stund siden jeg har fått sjekket dagboken din, og det var en lettelse å se at alt står bra til. Så deilig det må være å se at alt er bra. Enda 3 uker til jeg skal på UL....

Er veldig spent..

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk skjønne Supergirls for alle hilsningene! :klem2:

Jeg blir rørt og glad over alle som bryr seg!

Vi har vært hos svigers noen dager. Denne uka har barnehagen stengt, så det er bare meg og Lillepia som har ferie. Det er litt vanskelig å sitte forran dataen når jeg er sammen med henne det meste av tida :wink:

Jeg får desverre ikke tid til å skrive så mye nå. Skal komme sterkere tilbake med hilsninger senere!

9+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...