Gå til innhold

Murmeldyret sin dagbok

murmeldyret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sykepleiebøkene er fine å ha ja, Huldra! veldig gamle, ellers så er det kommet nye og veldig mye bedre bøker etter jeg var ferdig sykepleier.

Jeg hadde egentlig lite hjelp i det jeg fant av litteratur. Det var veldig overfadisk og lite detaljert :roll:

Så tusen takk for at du oppdaterer meg! :klem2:

(noe visste jeg selvsagt da :wink: )

Takk for feriehilsen, Pondusa! :rosasmil:

I dag var jeg på apoteket for å få en Pergotime kur til. Resepten er på 3 kurer, og en har jeg jo allerede brukt. Hvis mensen kommer mens vi er på ferie, så gidder jeg ikke lete etter et apotek. Da får det heller være bortkastede penger om jeg ikke trenger den :wink:

Dama bak disken spurte om jeg skulle ha begge de resterende kurene :o Eh, nei, jeg håper ikke jeg trenger begge :roll:

Jeg har bestilt meg time til aromaterapi på torsdag. Jeg fikk litt penger i bursdagsgave som jeg lovte å bruke på meg selv. Fikk anbefalt ei som skal være veldig flink.(Ei som ikke kaster bort halve tiden på at man skal ha god tid til å kle av seg, og så slappe av i evigheter der etterpå. Jeg er da vel ikke interessert i å ligge 20 min på en benk etter en behandlign. Da vil jeg heller hjem å slappe av :roll:)

Det blir en fin avslappende start før vi drar avgårde :D

10-11 dager til IKM :tommelsmil:

Venninna mi har satt inn 2 fine egg og ruger som en gal :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal teste positivt sammen med ruge-jenta du... Det er ikke snakk om annet.

:tommelsmil:

Vi er så heldige somhar Huldra til å oppdatere oss! :ler2::klappe:

Jeg har kjøpt begge pergokurene jeg har fått utskrevet, på forhånd jeg... Kanskje derfor jeg ikke blir gravid denne gangen; andre pergo-kur igger i skuffen og klør etter å bi brukt! :roll:

Så deilig det må være med aromaterapi! :hjerter2: Har altid drømt om det..

Håper det gjør deg godt! :klem:

Ha en fenomenal ferie, Murmel! :hoppe::briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal teste positivt sammen med ruge-jenta du... Det er ikke snakk om annet. :tommelsmil:

Enig! :Nikke: Så da blir det sånn. Basta.

Ha en helt superfin ferie! :briller:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Lillen :klem2:

OK, når dere sier det, så skal vel både jeg og rugevenninna mi teste positivt sammen :Nikke::ler2:

Det har jeg innmari lyst til altså! :hoppe:

Ute regner det :roll:

Og Lillepia som var verdens hærligste snille engel i går, har i dag trasset alt hun er god for :(

Hun passer på at vi ikke blir for bortskjemte. Andre veien er det vel litt værre :oops: :ler:

Men i morgen er det min tur til å bli bortskjemt med 2 timer aromaterapi :rosasmil:

Jeg tror ikke det blir tid til mer skriving her før vi drar på ferie. Kanskje en urliten titt i Lillens dagbok i morgen kveld ang IKM-nytt :tommelsmil:

Derfor benytter jeg anledningen til å ønske The Supergirls

:danse::hoppe::briller::vinke: :bukke: :klem:

7-8 dager til IKM

Oppdatering 12. juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Jeg vet du er på ferie Murmel, og jeg håper du koser deg! I dag tenker jeg litt ekstra på deg, for du har IKM i dag. Så nå lurer jeg på om du kommer hjem med eller uten spire i magen :hoppe:

Krysser fingrene for deg! :tommelsmil:

Jeg fikk mensen i går... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser masse fingre...

Skal nok få noen til å oppdatere meg om hva som skjer i dagboka di den 12. juli... :wink: Håper så veldig på gode nyheter fra deg! :klappe:

Håper du har det flott!

:klem:

Lillen-klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hulderjenta

Gratulerer!!!!!

Dette var helt fantastiske nyheter!! :hoppe: Tenk, Murmel er endelig gravid!! :babysmokk:

Gleder meg til du har tid å fortelle litt mer :sjenert:

Kjempegøy, Murmel!!! :grinele:

Stor klem fra Hulderjenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!!

Har testet positivt selv denne måneden. Ser vi har nesten lik IKM, så kanskje terminen blir lik også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...