murmeldyret Skrevet 16. juni 2004 Forfatter #421 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg blir så rørt av alle Supergirls som bryr seg Mange ganger tenker jeg på å ta pause fra KG og dagboka. Jeg innbiller meg at jeg var mer avslappet sist, og da var jeg bare litt inne på SG den første tiden. Men det er jo så koselig med hilsner. Det er spennende å følge med alle Supergirls :rosasmil: Og noen gleder må jeg jo ha her i livet (Oi så trasig jeg har det til vanlig :oops: ) Vi får alle satse på en super sommer og ferie, 83' Det er helt sikkert sant at en avslappet og fornøyd kropp blir lettere gravid. Så koselig å høre fra deg igjen, Mayamor! :klem2: Jeg har visst forsømt deg helt etter at du skiftet dagbok :oops: Det var ikke bevisst meningen altså Jeg blir alltid i bedre humør av å få hilsen fra deg! Tusen takk for hilsen, Moonchild! Jeg unner deg også å bli gravid snart. Anser deg for å være en av The Supergirls! De jeg ikke helt klarer å engasjere meg i, er vel heller nykommere som verken har dagbok eller har registrert seg på noen IKM-tråd. Plutselig jubler mange "ukjente" at de er gravide Men jeg forstår jo samtidig at de vil juble det ut til hele værden. Det ville sikkert jeg også ha gjort... Men det er da jeg nok er litt snål på gratulasjonene :oops: Jeg har ikke noe forhold til dem som til alle Supergirls. Takk for alle fakta, Lillen! Jeg savnet faktisk litt slike opplysninger om Pergo. Og flerlinger faren var overkommelig Men jeg tror ikke manglende EL er noe problem hos meg, og jeg har ikke helt troen på at Pergo er det rette i mitt tilfelle. Jeg fikk det jo mest bare for å prøve Men jeg håper av hele mitt hjerte at det hjelper deg!!! Jeg skal ta en runde til, men dropper sannsynligvis den siste. Da er det blitt høst, og andre alternativer skal diskuteres Nei, nå må jeg vel jobbe litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 16. juni 2004 Forfatter #422 Del Skrevet 16. juni 2004 Oi, der var Huldra i natten også! :D Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne roe litt ned rundt EL tidene i neste uke. Tror heller ikke nattevakter og turnus generelt er særlig sundt for kroppen I tillegg erklærte mannen at han må jobbe endel overtid i neste uke. Da spørs det om vi rekker noe mer enn en kjappis eller to på badet i "vaktskiftene" Jeg tror også at vi bør respekterer graviditets-feen! Hysj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 17. juni 2004 #423 Del Skrevet 17. juni 2004 God morgen til deg, Murmel!! (*trett*) Jeg ville bare komme med noen trøstende ord nå på morgenkvisten! Skjønner så godt at det følest litt håpløst når nye prøvere raser forbi dere som har prøvd aldri så lenge! Tenkte det selv også, da jeg begynte her på KG, at jeg fortener nesten ikke å bli gravid med en gang siden her er så mange langtidsprøvere! Dere er liksom forran meg i køen! Og jeg unner dere kjempemye et klaff nå! Viss det ikke klaffer for noen av dere gamle prøverne her inne snart, er det lett å miste motet for andre langtidsprøvere. Mens viss bare EN av dere i allefall kunne fått gleden av å bli gravid, hadde det jo tent lyset hos de andre! Ser jo på IKM listen at de fleste som får klaff er de som bare har prøvd i 2-3 måneder. Selv om der kanskje er normal prøve-tid, er det jo litt rart da... Men det beste hadde vært om det klaffet for ALLE nå i juli!! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 17. juni 2004 #424 Del Skrevet 17. juni 2004 Enig med '83, jeg! Jeg vil nok juble litt ekstra den dagen (snart) det klaffer for en av dere slitere! :-) Og jeg syns IKKE du er snål på gratulasjonene. Vet du forresten hvorfor det tar tid for dere? Det tok vel litt tid med lillepia også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. juni 2004 #425 Del Skrevet 17. juni 2004 Heisann, en liten hilsen sånn på tampen av dagen! Det er bevisst at en stor del blir gravide på sommeren når de slapper av og tenker på andre ting!! :klemme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 18. juni 2004 #426 Del Skrevet 18. juni 2004 Innom med en god :klem2: til deg Ha en strålende helg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 18. juni 2004 #427 Del Skrevet 18. juni 2004 God helg til Murmeldyret!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 18. juni 2004 #428 Del Skrevet 18. juni 2004 Og forresten: En liten kommentar til dette: Hvis ikke jeg heller har hellet med meg i sommer, så blir vi kanskje to Nei, du skal ikke! :riste: For du skal få Pergobaby! :Nikke: God helg igjen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. juni 2004 #429 Del Skrevet 18. juni 2004 Innom med en go`helg til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #430 Del Skrevet 18. juni 2004 Her sitter jeg og skriver et lengere innlegg, og så kommer jeg plutselig borti en knapp og sletter hele innlegget :evil: Jeg er da ikke så håpløs på data Tusen takk for hilsner 83', Moonchild, Pondusa, Cappo og Hulderjenta! Dere er bare skjønne! :klem2: Jeg synes virkelig noen av langtidspørverne kan få klaff snart ja! Og jeg er absolutt ikke den som har prøvd lengst denne gangen. Sist tok det jo nesten 2 år I disse dager er det 4 år siden vi ble fullt utredet. Alt i skjønneste orden, var konklusjonen. Da kan jeg vel ikke skylde på annet enn dårlig match, og det er absolutt ingen trøst Alle sa det ville gå så mye raskere med nr. 2, men det ser ikke helt sånn ut. Nå begynner alderen å jobbe imot meg også, det er mest derfor IVF skal vurderes seriøst hvis ikke klaff til høsten. I mellomtiden fortsetter jeg å håpe på en Pergo-baby Jeg unner virkelig alle å få barn! I går erklærte Lillepia at hun var mamma si dose pia (kosepie). Værdens beste kjærlighets erklæring! Som tidligere nevnt er hun litt opptatt av pupper for tida. Da vi satt i badekaret i går kom det: - Mamma har pupp pupp (peker) - Ja, Lillepia har også pupper (peker på hennes) - Mamma har pupp pupp der nede! :oops: (var det da man vurderte et aldri så lite puppeløft) Gleder meg ikke til helga. Det blir arbeidshelg med fullt kjør. Dvs at jeg ikke skal jobbe natt. Men neste helg er det ferie, og det blir ihvertfall bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 18. juni 2004 #431 Del Skrevet 18. juni 2004 God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 18. juni 2004 #432 Del Skrevet 18. juni 2004 Kjære Murmel! Det er noe pes å ha EL midt i travel periode på jobb. Hvis jeg kan gi deg et godt råd: reis på kjærlighetstur til Paris... ... Jeg håper veldig for deg at du slipper å gjennomgå IVF, at det ordner seg med blått kryss denne sommeren. Jeg krysser virkelig fingrene for det! Ha en god sommer, Murmel! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 18. juni 2004 #433 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg syns det høres ut som du har kresne egg, jeg. Som ikke tar "hvilkensomhelst" beiler som seiler forbi, men venter på at Den Rette dukker opp. Og min erfaring er at det gjør han jo alltid. ;-) Ha en trivelig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 19. juni 2004 Forfatter #434 Del Skrevet 19. juni 2004 Tusen takk for hilsner Tilde, Tyttebæret og Moonchild! :klem2: Paris hadde vært noe,Tyttebæret! Men jeg vet ikke om det er førstevalget med Lillepia. Jeg har ikke EL, men IKM når vi er i Sverige. Det blir spennede med elektronisk graviditetstest på ferie Og så må Pergoen være med hvis det blir ny runde der. Ja, jeg lurer fælt på disse eggene mine, Moonchild! :klø: Er det selve befruktningen som er problemet, eller vil ikke egget feste seg? Kresent egg, helt garantert! Så ble da Lillepia et meget nydelig barn også (sa moren helt objektivt ) Jeg tror nå fortsatt at jeg har funnet den rette. Hvorfor kan ikke eggene gå like godt overens med mannens småsoldater Endelig noe som ligner på sommer her i byen! Det hjelper veldig på humør, kropp og sjel :rosasmil: Og bare ei uke til ferien! Og bare noen dager til EL Jippi yeh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 19. juni 2004 #435 Del Skrevet 19. juni 2004 Hei vennen! :D Et lite kurs fargekoder: Hvis du kiker i innlegget til Lillen her (må bla litt langt ned på siden..) så ser du noen farger og hva de heter. Hvis du vil ha et avsnitt i f.eks. så gjør du sånn: 1) Marker avsnittet/teksten du vil farge 2) Gå opp på Fontfarge der som du forandrer på fargene, og velg en farge. Da kommer fram i skrivefeltet. Visk bort fargenavnet som står der, og skriv magenta i stedet (etter color= inni klammene). Vips så er fargen forandret! :D På samme måte kan du bruke kodene på kartet til Jolie (link i dagboken min). Der kopierer du navnet på fargen du vil ha, og putter det inn etter color= på samme måte som beskrevet over. Kanskje det finnes kjappere måter, ikke vet jeg - er bare farge-nybegynner jeg! Takk for hilsen i dagboken min også - du savnet meg visst. Er jeg kanskje litt for ofte innom...? Fortsatt god helg til deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 20. juni 2004 Forfatter #436 Del Skrevet 20. juni 2004 Tusen takk Huldra! Nå har jeg både fått oppskrift både av deg og Lillen. Kanskje det er håp om at jeg får det til Er på jobb, dagvakt nå, så det spørs om jeg får så god tid til å leke meg nå. Klart jeg savner deg! Det går da ikke ann å komme for ofte innom Er jo bare så nyskjerrig på hvordan det går med deg! Bortsett fra at jeg er på jobb, så ligger det ann til å bli en veldig fin dag ute. Og i dag er dag 10. Da er det vel på tide å beordre inn noen småsoldater snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 20. juni 2004 #437 Del Skrevet 20. juni 2004 Tussen takk for lykke ønskninger i dagboka mi håper det hjelper. Håper snart du ser to blå på testen ja for nå har vi venta lenge nok begge to. Ha fortsatt en fin helg :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 20. juni 2004 #438 Del Skrevet 20. juni 2004 Nå må dere se til å sette inn noen gode soldater i dagene fremover!! Du må holde tritt med meg, vet du! Har ikke lysst til å gå så langt i forveien uten deg!! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 20. juni 2004 Forfatter #439 Del Skrevet 20. juni 2004 OK 83'! Manneeen, komme nåååå! Kurr kurr kurr Nå skal du snart se at vi kommer rett etter (Veldig hyggelig å høre om din positive test! :klem2: ) Det blir spennende i morgen, Pia! Gleder meg til å høre hvordan det gikk med dere! Krysser alt jeg har, utenom beina i disse tider Jeg er så utrolig glad for at det endelig kom en dag med varme og sol. Dag 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 21. juni 2004 #440 Del Skrevet 21. juni 2004 Håper du og mannen er flinke til å og at dere er riktig så Nå er det eggjakt på gang, regner jeg med! Ha en fortsatt god dag og kevld! (Og natt ) Lykke til-hilsen fra Hulderjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå