Rannva Skrevet 24. mai 2004 #321 Del Skrevet 24. mai 2004 Hei vennen. Stikker bare innom for å holde meg oppdatert. Kos dere disse dagene! Og gratulerer med ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 25. mai 2004 Forfatter #322 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg blir helt rørt av hilsnene dine, Hulderjenta! :rosasmil: Du er god du! Det er kanskje ikke helt normalt å dra til svigers ei helg, for så å komme hjem med ny bil Fryktelig impulsivt kan man si. Kanskje det er noen hormoner på bærtur her Vel, mannen var jo enig da, for det er veldig tungvint med bare en bil når jeg jobber turnus. Spesielt med ei lita tulle som skal i barnehagen. Dessuten er det en veldig liten og ganske billig bil :D Koselig at du titter innom meg, Tiny! Jeg håper også vi får kost oss så mye at det blir resultater av det Men jeg sliter litt med den ekle tanken at vi må "stresskose" bare fordi EL er i vente. Spesielt denne gangen er jeg alt for obs på EL, og at vi må ha sex. Jeg er livredd for at jeg til slutt ender opp med å miste lysten pga stresset. Mannen vet også godt når jeg har EL, men han stresser ikke på samme måte som meg. Jeg får bare prøve å gjøre det beste ut av de kommende dagene. Her skal det bli koselig om jeg så må tvangskose mannen :oops: Dag 11 (snart) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 25. mai 2004 #323 Del Skrevet 25. mai 2004 Lykke til med den store "eggjakten"... Denne gangen blir det klaff, og resultatet blir en liten Per(go) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 25. mai 2004 #324 Del Skrevet 25. mai 2004 Skjønner at du føler deg litt stresset nå som du går på Pergo, tror ikke jeg hadde taklet det så godt! Tror lysten hadde blitt helt borte - poof... Men husk på at du har ca. et halvt år med Pergo fremfor deg (er det ikke det det blir med 3 kurer annenhver syklus???). Og det er jo pleeeenty av tid til å mekke baby. Dvs. ingen grunn til å stresse, kos dere! Enkelt for meg å si som er så lei av prøvingen for tiden at innstillingen har blitt: Skjer det, så skjer det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 25. mai 2004 #325 Del Skrevet 25. mai 2004 Uff ja, den eggjakten kan være kjempefrustrerende! Jeg fant en film på nettet en gang som beskriver unnfangelsen utrolig vakkert. Den beskriver unnfangelsen som et mirakel. For meg ble filmen et slags vendepunkt av typen "jeg kan legge alt til rette for unnfangelse, men selve unnfangelsen har jeg ikke kontroll over". Det gjorde i allefall at jeg ble mer avslappet. Håper filmen kan bli fin for deg også! unnfangelse se særlig nr 3: The sperms journey :blomst_opp: :blomst_opp: :dagensrose: fra tyttebæret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 25. mai 2004 #326 Del Skrevet 25. mai 2004 Slit 'an med ny bil! På tur til svigers' date=' hjem med ny bil - heeelt normalt Grattis, Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 26. mai 2004 Forfatter #327 Del Skrevet 26. mai 2004 Etter å ha lest i dagboka til Pondusa, demret det plutselig for meg. I dag er det nøyaktig 3 år siden jeg testet positivt. Ble plutselig kjempe sentimental og full av følelser her Jeg vil så gjerne oppleve det igjen! Jeg vil gjerne ha en Per(go), Pondusa Takk for hilsen, og for at du mimret over din "2-årsdag". Derfor kom jeg på min "3-årsdag" Takk for omtanken GadgetGirl! :rosasmil: Du har helt rett i at jeg har et halvt år forran meg med Pergo. Men du vet, tålmodigheta er jo ikke på topp Du har helt rett Tyttebæret! Unnfangelsen er virkelig et mirakel. Vi har egentlig ikke rett til å forvente oss noen ting som helst, bare være utrolig takknemmelige hvis vi er av de heldige. Og jeg har jo vært veldig heldig en gang før :hjerter2: Jeg kom meg ikke inn for å se filmen din nå, skal prøve igjen senere. Tusen takk alikevel! :klem2: Takk, takk Lillen! I dag er den berømmelige dag 12... Jeg har allerede noen soldater i beredskap til det store eggraset :D Men det er absolutt ingen ting som kjennes ut som EL i kroppen min enda. Puppene mine blir ømme rindt EL, og de har vel aldri vært mindre ømme enn de er nå T.o.m stikkingen/murringen har stoppet. Det er sikkert bare stille før stormen Kose mannen Kose mannen Kose mannen Ingen egg slipper unna denne gangen! (firlinger da kanskje ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 26. mai 2004 #328 Del Skrevet 26. mai 2004 (firlinger da kanskje ) Fint at du kan le av det... Krysser fingre for at det løsner flere egg nå! Kanskje det allerede har skjedd, og at du er befruktet!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 26. mai 2004 #329 Del Skrevet 26. mai 2004 Spennende! Krysser fingrene for befruktning jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 26. mai 2004 #330 Del Skrevet 26. mai 2004 Spennende, spennende... håper på god jakt og godt bytte Ønsker deg masse lykke til i dagene framover - kanskje spesielt i dag?, og ikke minst for festing av alle de fire befruktede eggene (det var jo firlinger :o !) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 26. mai 2004 #331 Del Skrevet 26. mai 2004 Firlinger??? Gror man i så tilfelle en ekstra pupp pr. barn over 2? Fører det til at man blir mer attraktiv for menn? Blir man like øm i ekstrapuppene? Jeg bare tuller! Skulle innom med en positiv-om-etpar-uker hilsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. mai 2004 #332 Del Skrevet 26. mai 2004 Ja, det er godt å få mimret litt! Krysser alt her for snarlig befrukning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. mai 2004 #333 Del Skrevet 26. mai 2004 Skitt jakt! (Ja, det heter det! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 28. mai 2004 Forfatter #334 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg forstår ingen ting for tida Dag 12 var onsdag, og EL skulle være dag 12-14. Den kvelden kjentes det ut som minst 15 egg slapp taket På tross av intense trolige-EL-smerter så ble det da en omgang (life is hard) De neste dagene har det bare vært litt stikking/murring, og vi har laget baby hver dag :oops: Men, og det er det jeg ikke forstår, nå burde puppene mine være kjempeømme. I hvertfall litt :klø: Det er ikke antydning engang, og det er jo vanligvis mitt sikreste EL-tegn. Har jeg kanskje ikke hatt EL? Evt alle hormonene har ramla ned i underlivet Kan ikke annet enn vente å se. Skal ta blodprøver på dag 21 for å se om der har vært noen EL. Jeg burde kanskje ikke spøke om firlinger, Lillen Jeg vil garantert ikke le om så skulle skje Takk takk Bizzy! Føler jeg trenger litt lykkeønskninger nå :D Jeg tror vi krysser fingre for ett befruktet egg, Tyttebæret Vet jeg tar en sjangse med Pergo, men firlinger betyr nok at jeg blir innlagt på et psykiatrisk sykehus Du er morsom du GadgetGirl! Takk for lykkeønskning! Også stor takk og :klem2: til Pondusa Jeg er veldig spent på akkurat denne jaktsesongen Dag 14, 13 laaange dager til IKM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 28. mai 2004 #335 Del Skrevet 28. mai 2004 Hvisker forsiktig for å ikke hause opp stemningen.. Den måneden jeg ble gravid hadde jeg hverken el tegn eller mens tegn eller graviditetstegn eller noe.. GOD HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 28. mai 2004 #336 Del Skrevet 28. mai 2004 Meta: :enig_animasjon: Håper du får en hyggelig helg, Murmeldyret. Og prego kan jo gjøre susen. Jeg krysser fingre. Klem fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 28. mai 2004 #337 Del Skrevet 28. mai 2004 Okei da! Jeg krysser herved fingrene mine for ett egg, for solskinn i helga, for at dagene til IKM skal gå fort og for at du kan nyte tiden med mannen! Det ble vel 4 kryss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 28. mai 2004 #338 Del Skrevet 28. mai 2004 Okei da! Jeg krysser herved fingrene mine for ett egg, for solskinn i helga, for at dagene til IKM skal gå fort og for at du kan nyte tiden med mannen! Det ble vel 4 kryss? Slenger meg på den jeg :tommelsmil: :tommelsmil: Kos deg i helgen, god Pinse :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 28. mai 2004 #339 Del Skrevet 28. mai 2004 Hei Murmeldyret! Denne månden kommer det til å bli spennende å følge med på (og krysse fingrene for) deg. Får håpe du starter en blå bølge, slik at alle bøkene her bare blir graviditetsdagbøker, ikke prøvedagbøker. (Trodde ømme pupper var noe man hadde før EL, jeg. Det har i alle fall jeg - i den grad jeg overhode kan uttale meg om det...) Smertene i underlivet var sikkert egget som poppet ut i eggledere, ak'ratt som popcorn (den beskrivelsen har jeg forøvrig lånt av Matahari ). (Jeg syns forresten navnet ditt er veldig fint, for murmeldyr er så koselige dyr!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 28. mai 2004 #340 Del Skrevet 28. mai 2004 Kanskje det var deg jeg drømte om i natt da, Murmel? Drømte nemlig at jeg hadde tatt fire graviditetstester, og alle fire viste (i merkelige symboler og tall) at jeg var gravid. Kanskje jeg ikke drømte om meg selv, men om deg som ble firdobbelt-gravid! Har en merkelig tendens til å drømme rart rundt EL - da drømmer jeg at jeg føder barn eller tester positivt eller at jeg plutselig sitter med en baby i armene som jeg ikke aner hvor kommer fra. Hele kroppen&sjelen er opptatt av EL og spent på resultatet - også i drømme! Krysser fingrene for deg og mannen - dere har i alle fall vært flinke å lage baby! Nå er det bare å vente den laaange tiden til IKM... God helg, Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå