Gå til innhold

Murmeldyret sin dagbok

murmeldyret

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderjenta

Hei Murmel! Innom for å lese hvordan det går med deg, men du hadde ikke skrevet noe siden sist! :ler2: Hvordan går det? Ingen tante enda vel...?

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klø:

Nei vel, så kjenner jeg ikke kroppen min så godt som jeg hevder at jeg gjør :wink:

Ingen mens, så langt.

Puppene er stabilt litt mindre ømme, men det kjennes fortsatt ut som mensmurring down under :roll:

Nei, nå skal vi ikke ta helt av her og kalle dette festesmerter :ler:

Det er bare tidlig PMS. Det var ikke som dette sist jeg ble gravid.

Og selv om jeg gjerne vil håpe, så klarer jeg bare ikke ta helt av, for så å falle så innmari dypt etterpå.

Det er så slitsomt psykisk :(

Jeg er sykemeldt denne uka pga ryggen. Var til behandlig hos en dame i går som kombinerer litt av hvert. Jeg har tidligere vært skuffet over både fysio og kiropraktor. Denne dame driver visst både soneterapi, klassisk massasje, kraniosacral ett eller annet. Jeg var helt gåern da jeg sto opp, men det er jo vanlig å bli værre først etter behandling. Nå i kveld føles det litt bedre :-D

Jeg har ihvertfall god tid til oppdatering om evt mens/IKM.

Hvis jeg holder meg til først antatt IKM, så er det 4 dager igjen.

Det ser ut som du skremte tanta litt, Pondusa :ler:

Takk for det! Men jeg er redd hun er rett rundt hjørnet.

(Spionerer i vinduet :-? )

Jeg ber til høyere makter om at du er sannspådd, Lillen!

Jeg er uansett glad for at mensen ikke kom fullt så tidlig.

Takk for hilsen GadgetGirl

So far so good! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Velkommen i De Sykemeldtes Klubb :wink: Egentlig en klubb ingen burde være med i... Bra at du ble bedre av behandlingen! God bedring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Murmel! :klem:

Jeg følger med i dagboken din, selv om det tydeligvis er lenge siden jeg har skrevet.

Har bestillt tur til Kina for tanta di, så hun blin nok borte i nesten et år. :Nikke:

Håper du snart blir frisk i ryggen. Og at mannen og Lillepia er ekstra snille når du har vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare måtte teste i dag.

Og den bare måtte være negativ :roll:

(Det var sikkert litt tidlig uansett)

De siste syklusene mine har jeg ikke rukket å kaste bort noen tester, for mensen har kommet rett før min antatte IKM.

Jeg synes disse murringene har vært litt annerledes denne gangen. For det første at det kom så tidlig. I går kjentes det mer ut som et press i livmora, ikke helt som vanlig. Derfor måtte jeg jo bare teste litt. Men egentlig så er det ingenting som er normalt i forhold til syklusene mine lengere :(

Nå er puppene mine nesten ikke ømme lengere.

Det betyr vanligvis uønsket besøk på gang :evil:

Jeg håper mitt medlemskap i klubben blir kortvarig, Hulderjenta :wink:

Takk for god-bedrings-klemmen!

Ryggen er bedre, men jeg kjenner at jeg klarer lite før det blir værre igjen. Ny behandling på fredag, og så prøver jeg meg på jobb igjen over helga. Da har jeg nattevakter som er roligere.

Takk for koselig hilsen, Tiny!

Jeg mistenker tanta for å like meg bedre enn Kina :sur:

Men takk for at du prøver :ler:

Nå skal jeg spise lunsj med en venninne :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Bizzy!

Der hadde jammen du sneket deg inn også mens jeg selv skrev :wink:

Tusen takk for god-bedrings-klemmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Romler innom i natten og legger igjen en helge hilsen, samt at jeg ønsker deg og dine en solfyldt og heidundrende 17. mai feiring :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo det der med magisk maimåned også da, Murmel. Jeg håper du tar feil og at neste test er positiv :wink:

Ha en strålende 17.mai.

Klem fra hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Hei Murmeldyret!

Jeg går rett på sak: Har mensen kommet hos deg??? Er så spent! :hoppe: Kjipt med den negative testen på torsdag, men den trenger ikke ha vist riktig! Jeg heier på deg og krysser fingrene for deg litt til! Håpet er ikke over hos meg før mensen kommer! :tommelsmil: Jeg har IKM idag og pleier å våkne med tanten på besøk, men så langt er hun ikke kommet! Kjennes ut som hun kommer i løpet av dagen da.. :roll:

Ellers, hvordan er formen? Håper du er bedre nå, ser sånn ut etter det du skrev her hin dagen. Men ikke begynn igjen for tidlig - vær sikker på at helsen holder! Det er mitt råd.

Ha en god helg, Murmeldyret! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sur:Dag 1, pp 9 :sur:

Fetter Brun kom i går kveld, men jeg regner dette som dag 1.

Pergotime er hentet på apoteket, men jeg er enda litt i tvil. Mannen er liksom ikke like gira som meg. Det hjalp ikke særlig at de viste innslaget om firlingene i Bergen på TV i kveld :roll:

Et resultat av hormoner...

Jeg (vi) må bestemme meg til 17. mai. 1. tbl skal tas på dag 3.

Ryggen er ikke godt i dag, men det er forhåpentligvis fordi jeg var til behandling i går. Satser på bedring i morgen. Jeg har sagt at jeg kommer på jobb i neste uke.

Takk for hilsner alle sammen!

Akkurat er jeg litt for trøtt , deppa og sliten til å svare på alt :(

Kommer sterkere tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender over en trøste :klem: jeg. Så får vi jobbe sammen i neste mnd vi Vennen :klem: Da skal vi klare det altså :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Hei Murmeldyret!

Vil bare gi deg en stor :trøste: Vet hvordan du har det.. Man blir så skuffet så skuffet. Det er den j*vligste dagen i måneden - når mensen kommer og du hadde håpet den ikke skulle komme.

Tanten kom på uanmeldt besøk til meg også, kom utpå kvelden i går, gjett om jeg var skuffet da... :(

Men ny syklus gir nytt håp.. Og du har fått Pergoen i hus ser jeg :wink: Du får snakke med din kjære og høre om dere "tør" å bruke den - det er sjelden det kommer firlinger da. Men man skal aldri si aldri :ler2:

Og husk en ting til Murmeldyret: Magiske mai er ikke over enda!! En kjapp mens nå, EL litt tidligere enn beregnet - det er enda håp! :klem:

Jeg ønsker deg

:klem: fra Hulderjenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai

17mai17mai17mai

hipphipphipphipphipphi

hurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurra

hurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurra

hipphipphipphipphipphi

17mai17mai17mai

Håper du får en riktig fin 17 Mai feiring!

Klem fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste:

Husk at du har igjen en eggløsning i mai... :Nikke:

Og så synes jeg helt ærlig at du skal gå for Pergo! Har du lest om Pergo på nett forresten? Det skal jeg gjøre... Her er et underforum på SG for eksempel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender over en god :klem: til deg, og håper dere blir enige.

Ha en riktig fin 17.mai og tenk på noe annet for en dag.

:dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste: fra hanni. Håper du starter med Pergo, jeg. Det kan gi nytt håp. Håper også du får en fin 17.mai.

Stor klem fra hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...