GadgetGirl Skrevet 20. april 2004 #241 Del Skrevet 20. april 2004 Murmel hvor er du? Er ikke IKM i dag eller morgen? Jeg har ikke før om en uke. Men jeg må si som deg og tror jeg allerede nå kan begynne å se mot en positiv mai mnd. Denne mnd. har jeg tempet for første gang men mener jeg allerede kan se at tanta er i anmars. Så la løvet sprette og mager strutte, MAI her kommer vi! Krysser fingrene for dere avlikevel, ingenting er jo gøyere enn om man tar feil!!! :klem2: Gadget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 20. april 2004 #242 Del Skrevet 20. april 2004 Har fått tantebesøk i dag jeg... Hvordan er det med deg? Har du fått svar på prøvene fra forrige uke forresten? Tror jeg skal ringe og høre i slutten av uken, gi dem noen dager til. Er jo bare gått en uke. Ønsker deg en god dag, håper du ikke får tantebesøk denne uken! :krysser fingrene: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 20. april 2004 Forfatter #243 Del Skrevet 20. april 2004 Blæh, blæh, blæh! Dag 2, pp8 Hvordan vri dette positivt da? Kort syklus, nesten så jeg tror jeg bommer litt på EL :klø: Trodde EL kom samtidig med mine ømme pupper de siste syklusene, men det kommer sannsynligvis rett etter EL... Litt gøy om det klaffer i mai, siden det var da jeg ble gravid sist. Hvis EL kommer til antatt tid, så blir det mens jeg og mannen er på alene kosetur ei helg uten Lillepia. Dvs masse kos og babymekking! Takk for at du krysset fingrene for meg 83`! Håper det har innvirkning på neste EL Ja, mai er ei fin tid Tiny. Nå har mannen roet seg litt etter hormonsjokket. Han vil ihvertfall ha en sjangse til før evt Pergotime, og det er jeg enig i. Takk for lykkeønskninger Lilletrollet! Jeg har ikke sjekket deg ennå, skal gjøre det med en gang jeg er ferdig å skrive her, Kjempespent på deg Koselig å høre fra deg GadgetGirl! Håper du har mer hell enn meg, hvis ikke satser vi på Mai Da er vi i samme situasjon igjen Hulderjenta :trøste: Jeg har heller ikke hørt noe om prøvene, så jeg antar det er normalt. Siden vi utsetter å begynne med Pergotime uansett, så tror jeg at jeg venter med å ta kontakt. Heia Mai, Heia Mai! Da skal det befruktes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 20. april 2004 #244 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg har lyst til å banne - men det kan jeg vel ikke :oops: Kan gjøre sånn jeg også da - i sympati. Jeg har tro på magi og sånn med mai da - så jeg regner med at DET blir murmeldyret sin måned (og gjerne noen andre også altså). Stor klem fra hanni :trøste: og en sånn for mai: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 20. april 2004 #245 Del Skrevet 20. april 2004 Men kom mai du skjønne milde.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 20. april 2004 #246 Del Skrevet 20. april 2004 Æsj! :trøste: Heia mai!! Når jeg tenker meg om, så ble jeg gravid i april en gang... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 20. april 2004 #247 Del Skrevet 20. april 2004 Sender over en stor god lang varm trøste klem som gir pågangsmot til veien videre. Lykke til videre, dere kommer til å klare det om ikke lenge :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 21. april 2004 #248 Del Skrevet 21. april 2004 Så utolig kjipt..... Ingen nyttårsbaby på verken deg eller meg... Lykke til med mai-prøving da! Ønsker deg en god dag! :D fra Hulderjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 21. april 2004 #249 Del Skrevet 21. april 2004 Æsj. Vemmelige tante! Tenk å komme ubedt. Der er ikke lite frekkt det! Men, som sagt, mai er nok den beste tiden å bli gravid. Dere får helgardere med tanke på usikker el. Alenehelgen blir sikkert topp, ingen som saboterer babymekkingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silja Skrevet 21. april 2004 #250 Del Skrevet 21. april 2004 og aldri er vel mensen verre enn når man heslt ikke vil ha den men - mai er nok måneden, og fra nå og utover er det jo fint å bli gravid, blir jo da en flott tid å ha baby på til neste år ønsker dere allerede nå en riktig god tur - heldig er dere som skal bort og kose dere og bare være dere to littegranne, nyt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 22. april 2004 Forfatter #251 Del Skrevet 22. april 2004 Tusen takk for trøst og oppmuntring jenter! :klem2: til alle Jeg har bannet her en gang Hanni :oops: Da kom mensen veldig overraskende på meg. Nå kjente jeg alle symptomer og var forberedt. Veldig glad for at du støtter meg Det samme til deg Meta! Mai har med å bli både skjønn og mild i år, på alle måter! Hvis ikke blir jeg alvorlig sinna og deprimert Takk for klem og blomst, Lillen! Jeg har sånn tro på dette med å være spesielt fruktbar en gang i året. Håper virkelig det gjelder deg, og at April blir din måned! Takk for at du gir meg pågangsmot, KalloRilla! Det trenger man virkelig. Håper du har rett Det er jo litt fint da at vi får feire Nyttårsaften i år, Hulderjenta! :D 26.01.05 er nok en bedre dato å føde på :enig_animasjon: Og du skal jo ha dagen etter meg! Så det så! Denne syklusen blir det virkelig helgardering, Tiny! Det er lenge siden vi fant ut at vi skulle reise bort 1. mai helga bare jeg og mannen. Nå har vi erfart at Lillepia sover hos besteforeldrene uten problemer, så vi forlater henne med god samvittighet. I forhold til mine siste sykluser, så burde EL komme den helga. Det kunne jo ikke klaffet bedre Jeg gleder meg! Gjett om vi skal nyte det, Silja! Takk for koselig hilsen! Snart er denne natta over, og Murmeldyret skal hjem og murmle mens de andre jobber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 22. april 2004 #252 Del Skrevet 22. april 2004 Lister meg inn så lett på tå - håper du sover søtt nå! Den kommende helgen høres fin ut - kos dere masse! (På alle måter ) fra Hulderjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 22. april 2004 #253 Del Skrevet 22. april 2004 Høres ut som at det kan bli en fin helg Murmel! Det å bli deprimert er ikke lov, føler du bare et lite snev til deprisjon får du skrive det ut her inne. Du kan være sikker på at alle KG jentene står klare for å få deg i godhumør igjen! :enig_animasjon: Det går opp og ned her i livet, det er derfor jeg er til! Ha en fin dag (når du våkner)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. april 2004 #254 Del Skrevet 22. april 2004 1.mai-feiringen min i forleden år: Hadde venneselskap hvor vi spiste hummer, reker, loff og drakk hvitvin. (...og jeg og sambo gride visst noe stort den natta...) Vips: 7.februar-03 ble vi foreldre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 23. april 2004 Forfatter #255 Del Skrevet 23. april 2004 Gjesp, gjesp og dobbelt gjesp! Jeg har sovet så utrolig dårlig etter forrige nattevakt. Men jeg overlever vel denne før frihelg. Denne helga blir bare avslapping hjemme. Bortsett fra en bursdag til et fadderbarn av meg, så har vi ingen konkrete planer. Håper det blir bra vær så vi kan dra ut på tur. Lillepia er et ute-barn. Hun elsker lekeplassen Så blir det ei hektisk arbeidsuke med travle dagvakter. Egentlig er det jo bedre å jobbe dag enn natt, iforhold til døgnrytme o.l. Men dagvaktene er ofte så travle at jeg er helt utslitt når jeg kommer hjem. Og så skal jeg liksom ha mye overskudd til Turboberta mi som bare vil ut Da er det faktisk bedre å jobbe natt (når jeg får til å sove etterpå, vel å merke) Mer overskudd til henne. I forhold til ønsket graviditet, så er det ikke så bra å jobbe natt. Kroppen har det ikke så bra da Men neste helg blir det total avslapping og kos på tur med mannen Godt å ha noe å se frem til! Snart dag 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 23. april 2004 Forfatter #256 Del Skrevet 23. april 2004 Skål skalle, så skåler vi alle! Lillepia og mannen sover sine søte drømmer. Jeg drikker rødvin og sjangler på KG Litt over en uke til EL. Jeg er så klar for graviditet nå. Hvis ikke mannen presterer neste EL, så blir det Pergo-party! Akkurat nå hefter det ikke om det blir tvillinger eller firlinger (mener sikkert ikke det samme i morgen) Lillepia trenge søsken. Jeg trenger en graviditet til. Jeg sliter ennå med at Lillepia kom til 10 uker før termin. Føler meg snytt for både svangerskapet og fødselen. Det var ikke slik det skulle bli. Jeg har ingen garanti for at neste svangerskap vil bli bedere. Det er 50% sjanse for at jeg vil få HELLP igjen. Men vi ønsker så veldig et barn til! Vet ikke hva jeg gjør om Mai også svikter. Mulig det blir pause herfra. Vi får se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 24. april 2004 #257 Del Skrevet 24. april 2004 En forsinket skål! I saft... Ikke ta pause herfra da... Da vil vi savne deg! Men du kan jo ta pause fra tenke-så-mye-på-prøvingen...? Det har jeg gjort denne mnd! Så jeg skribler om alt mulig rart i dagboken min, flytter fokuset litt. Og ute i det daglige liv (du vet det ordentlige som vi har utenfor KG...? ) tenker jeg heller ikke på prøve, prøve - tenk hvis det aldri skjer - jeg er opptatt andre ting, minner meg selv på at jeg må leve litt, aner ikke hvilken syklusdag jeg er på engang! Og i tillegg har jeg gjort noe lurt: Jeg snakker litt mer med min kjære om det vi prøver å få til, for da blir jeg ikke så alene om tankene, og da tenker jeg mindre på dem... Jeg har følt at jeg har "mast" når jeg har snakket om det tidligere, men jeg har jo gjort det stikk motsatte! Snakket alt for lite om det for å unngå å "mase" - og da kverner tankene rundt i hodet mitt i steden... Typisk meg.. Men ikke nå lenger altså! Ønsker deg en fortsatt god helg! En stor til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 28. april 2004 Forfatter #258 Del Skrevet 28. april 2004 Takk for koselig og oppmuntrende hilsen, Hulderjenta! Du er god du! :klem2: Jeg har ikke vært her på en stund nå. Det er ingen bevisst pause akkurat nå, jeg er bare så veldig sliten pga jobben for tida. Ryggen verker, og jeg føler meg helt tappet for energi Da er det veldig godt å tenke på at jeg og mannen reiser bort til helga. Satser på at vi får kost oss masse, og kommer hjem befruktet og full av ny energi Sist vi var prøvere, var jeg mye inne på SG den første tiden. Jeg var som de fleste kjempegira og oppspilt hver måned. Det var først da jeg hadde sluttet å besøke SG, og de fleste vennene våre var informert om prøvingen (og for lengst hadde sluttet å spørre mer), og jeg istedet brydde hodet mitt med bryllups planlegging, at jeg endelig ble gravid. Da var jeg over de store oppturene og nedturene. Jeg testet ikke engang før 2 dager over IKM, enda jeg da hadde stabil syklus på 28 dager Jeg trives mye bedre her enn jeg da gjorde på SG. Selvfølgelig pga kontakten man har her pr. dagbøker. Men jeg tror desverre at det kan blir for mye fokus på prøvingen, og at det (ihvertfall i mitt tilfelle) har en uheldig virkning på den ønskelige graviditeten. Men jeg tror likevel ikke at jeg vil roe meg så veldig mye mer ned om jeg tar pause herfra. Jeg har nok ikke prøvd lenge nok enda. Dressuten vet jeg nå at jeg kan bli gravid. Og jeg er vel litt for utålmodig Så dere blir ikke kvitt meg enda Jeg kan vel ikke akkurat gifte meg igjen. Lurer på hva jeg da skal avlede topplokket med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 29. april 2004 #259 Del Skrevet 29. april 2004 Så dere blir ikke kvitt meg enda Det var bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 30. april 2004 #260 Del Skrevet 30. april 2004 Puh... Det er 50% sjanse for at jeg vil få HELLP igjen. Hva mener du? Hva slags hjelp? Utrednings-hjelp? Pergo-hjelp? Fortsatt sjanglende meninger når det gjelder pergo? Me too... Tenker masse på pergo når jeg får mensen, men tankene avtar utover syklusen, og motet kommer tilbake; skal klare meg på egenhånd osv... blablabla! Kos dere masse i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå