Mimi Skrevet 26. juli 2011 #1 Skrevet 26. juli 2011 Hei. Jeg trenger tips om en god og holdbar leppestift. I sommer har jeg blitt så brun at leppene mine nesten forsvinner i fjeset mitt. Så de trenger litt farge. Men jeg bruker ikke sånt til vanlig og det hadde vært fint om den satt på en stund når jeg først påfører. Takk for hjelp!
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2011 #2 Skrevet 26. juli 2011 Jeg kjøper leppestift her og der, men det jeg erfarer er at det er faktisk ingen som holder.. Så man må være flink til å ta på hele tiden, hvilket jeg ikke gjør. Så det blir sånn at jeg tar på meg leppestift i deg jeg går ut, og så forsvinner det etter 10 min. Har prøvd lipcote også, men det hjalp ikke..
Gjest Kathpus Skrevet 26. juli 2011 #3 Skrevet 26. juli 2011 Jeg bruker å kjøpe leppestift hos Parfymelle. Velger å tro at de aller fleste leppestifter holder lenger med en lipliner til.
Petronella1 Skrevet 28. juli 2011 #4 Skrevet 28. juli 2011 Leppestiftene fra Bobbi Brown er både holdbare og tilogmed kysseekte ;-) Min nye favorittleppestift ihvertfall. Min blogg
kills Skrevet 30. juli 2011 #5 Skrevet 30. juli 2011 Jeg synes Yves Saint Laurent Rouge Volupté og Estée Lauder leppestiftene er fantastiske. Holder lenge, lukter godt og konsistensen er behagelig. YSL sine tørker på leppene etterhvert og fargen blir matt, så dersom du ønsker at den ikke skal bli det må du påføre på nytt. YSL koster cirka 300 kroner mens Estée Lauder ligger på rundt 250 kroner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå