Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har bestilt sminke og tanning produkter fra eBay?

Hvordan har disse produktene vært? Og ca. leveringtid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hat bestilt masse id bare minerales produkter, shampoo osv. Myyye billigere enn hjemme og kjapp levering:)

Skrevet (endret)

Ja, ser det er en del billigere se. Og lurer på om jeg skal tørre å bestille meg self tanning!

Men har ikke peiling på hva som er bra selvbrunings produkter da. Hehe.

Endret av ^KinderMaxi^
Skrevet

Det har jeg ikke prøvd, men funker sikkert helt fint det også:)

Gjest redstar
Skrevet

Ebay er himmelen for meg! :)

Billig, bra og som regel rask levering, det kommer litt an på hvor du kjøper i fra osv... men som regel innen 2 uker:)

AnonymBruker
Skrevet

Dette er helt umulig spørsmål. En kan ikke svare på disse engang, det går ikke. På Ebay er det forskjellige selgere, og forskjellige butikker. Produktene har ikke samme kvalitet overalt, ikke alle selgere er til å stole på, og leveringstiden er noe som HELT KLART ikke kan svares på. (Nesten på grensen til dumt.) Selgerene er fra over alt i verden, dermed blir leveringstiden forskjellig.

• Liker 1
Skrevet

Kjøp fra de som er merket som top selgere, de er til å stole på, har gode og ekte produkter og kjapp levering:) iallefall min erfaring.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er helt umulig spørsmål. En kan ikke svare på disse engang, det går ikke. På Ebay er det forskjellige selgere, og forskjellige butikker. Produktene har ikke samme kvalitet overalt, ikke alle selgere er til å stole på, og leveringstiden er noe som HELT KLART ikke kan svares på. (Nesten på grensen til dumt.) Selgerene er fra over alt i verden, dermed blir leveringstiden forskjellig.

Hvorfor svare hvis du ikke har noe vettug å komme med? På grensen til dumt?

Et forum er da til å spørre folk om erfaringer etc!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ebay er ikke en butikk, det er tusenvis av forskjellige butikker og selgere der.Det vil si at noen kan sende fra asia og andre usa, derfor er det umulig å si om sminken du kjøper er av god kvalitet,er fake, eller hvor lang leeringstiden er. Kjøper du noe fra asia kan det ta opp til 1 mnd før du får produktene dine, alt ettersom hvilken sendingsmetode de bruker.

• Liker 1
Skrevet

Det hjelper ikke at medlem A har god erfaring med sine kjøp på ebay når tS kjøper fra helt andre selgere (f.eks. svindlere)

AnonymBruker
Skrevet

Er jeg som skrev det innlegget.

Og jo, det sier mye om hvor lite folk vet om Ebay. Mange tror det er en eneste gigantisk nettbutikk, og det er det absolutt ikke. Dette er det viktig å opplyse om. Jeg har kjøpt mye fra Ebay, og for det meste med gode erfaringer. Mye av det jeg kjøpte var ofte drittdårlig kvalitet. Kjøper mest billige greier fra Asia, men det fungerer. Kan telle på en hånd de gangene jeg ikke har fått varene mine.

Og jeg har holdt utkikk etter dårlige selgere og svindlere. Jeg har passet på. Og likevel hender det at ting blir borte i posten. Mange som handler i Norge handler jo ofte fra norske nettbutikker, men på Ebay må ofte pakkene sendes over gigantiske avstander.

Det er, som jeg sa, på grensen til dumt. Alle selgerne er forskjellige. Det går ikke an å svare på engang.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Må nesten signere personen over, hun har helt rett!

AnonymBruker
Skrevet

Det blir nesten som å spørre om "hvordan er sminken man kjøper fra internett? billigere enn i butikk?? og hvordan er leveringstiden, da?".

Nei.

Skrevet

Bare spurte om erfaringer jeg. Trenger ikke svare så teit! Unnskyld meg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...