Nita Skrevet 20. november 2003 #1 Skrevet 20. november 2003 Jeg trenger råd og oppmuntring jeg har hatt en kjæreste (samboer en stund) i snart 2 år, og så finner jeg ut at han fremdeles har profil på den siden(Spraydate) vi møttes. Intuisjonen min har vel lenge sagt meg at han ikke sier alt, men jeg har på en måte skyldt det på mitt dårlige selvbilde. Jeg føler meg så lurt......og min første tanke er å ALDRI stole på menn igjen. Dette er nemlig en fyr jeg har gitt mye av meg selv til, fortalt om tidligere dårlige opplevelser i forhold til svik, og det gjør det enda vanskeligere.... :evil: :evil: jeg får nesten lyst til å hevne meg.....men vet ikke helt om jeg er sint eller lei meg....eller kanskje begge deler
Irka Skrevet 20. november 2003 #2 Skrevet 20. november 2003 Du har lov til å være frustrert og lei deg. Har du tatt det opp med han og i så fall, hvilken forklaring hadde han å gi?
Nita Skrevet 20. november 2003 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2003 fant nettopp ut at mistankene mine stemmer......så nei jeg har ikke snakket med ham......vet ikke helt hva jeg skal si en del av meg vil bare ikke snakke med ham og en annen del vil vite hvorfor... Det som gjør meg mest sint er at alt han har sagt gjennom dette forholdet føles som løgn, og da føles det som om jeg ikke er verdt noe i det hele tatt......
Rannva Skrevet 21. november 2003 #4 Skrevet 21. november 2003 Dette var kjedelig.. Det var en lignende tråd her tidligere, og da var et av rådene å lage ny profil selv, og prøve å sjekke ham opp. Selv tror jeg at jeg ville spurt rett ut. Får du et svar du ikke kan leve med, så er det vel uansett best å vite. Men husk at det kan være helt uskyldig. Vi jenter har en tendens til å blåse ting opp til det ugjenkjennelige. Og gutter ser ofte anderledes på slike ting enn oss, så det er ikke sikker han kommer på at det sårer deg. La tvilen komme ham tilgode frem til noe annet er bevist.
Gjest Meg Skrevet 21. november 2003 #5 Skrevet 21. november 2003 Spør ham du, gi han en sjanse til å fortelle sannheten... Hvis han sier nei til at han har profil der enda, har dere et stort problem... Lykke til
Nita Skrevet 21. november 2003 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2003 Gjennom gjestesiden hans der, ser jeg at han har vært aktiv der inne, sendt mail o.l. gjennom nesten hele forholdet vårt.....fae...... han får meg til å føle meg annenrangs/ tidsfordriv til den rette kommer. Jeg har faktisk spurt han om han hadde en profil der inne før, da jeg tok han på fersken med å titte på bilder av jenter der. Da påstod han at bare kikket for moro og spenningen skyld, og at han ikke hadde profil der, men var logget inn på en kompis sitt nick(troverdig, bor i kollektiv) og jeg var opprørt men valgte å tro ham. Nå vet jeg jo at han løy, og da blir det vanskelig å tro på noen han sier/har sagt.. Åhh jeg er rasende :evil: på den fyren, jeg har opplevd mye vondt tidligere, som jeg også har fortalt denne kjæresten min, og så er han ikke et hår bedre...........uff jeg føler meg faktisk ganske hevngjerrig :-?
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2003 #7 Skrevet 21. november 2003 Lå ikke det litt i kortene da? Han traff jo deg der? Hvis man først er typen til å søke spenning der slutter han vel ikke med det bare for om han "fant" deg? Jeg hadde ikke stolt på noen jeg traff sånn, de har jo mange andre de flørter og treffer også vet du..
Nita Skrevet 21. november 2003 Forfatter #8 Skrevet 21. november 2003 Jeg var jo også der før vi ble sammen, men har jo ikke behov for det når man finner noen.......han sa også tidlig i forholdet vårt at han hadde meldt seg ut/lagt ned på denne siden siden han jo hadde funnet meg( jaja jeg vet hvor naiv kan man bli) og sa det jo på en måte som fikk meg til å forstå at han ønsket jeg også skulle gjøre det......hvilket jeg selvfølgelig gjorde :o
Livets datter Skrevet 21. november 2003 #10 Skrevet 21. november 2003 jeg har på en måte skyldt det på mitt dårlige selvbilde. Jeg føler meg så lurt......og min første tanke er å ALDRI stole på menn igjen. Jeg synes dette er å overreagere kraftig. Kan til en viss grad forstå at det ikke føles kjekt at kjæresten har profil på Spray Date, men å aldri stole på en mann igjen?? Du må snakke med HAM, og fortelle hva du føler!
Nita Skrevet 21. november 2003 Forfatter #11 Skrevet 21. november 2003 Det "Livets datter" skrev jeg rett etter at jeg hadde funnet det ut......men det som føles som overdrivelse for noen kan jo være realiteten for andre. Jeg har tidligere brent meg skikkelig, og da mener jeg "tredjegradsforbrenning"....... han brukte ganske lang for å få meg på gli , kjæresten jeg har nå. Jeg vet ikke....kanskje jeg kunne ha levd med at han søkte spenning og moro på Spray, men jeg vet iallefall at jeg ikke kan leve med løgner. Hvordan skal jeg da kunne vite når han snakker sant? Hva jeg skal gjøre........ helt ærlig så aner jeg ikke :-? så kom gjerne med noen forslag
Gjest GreenSky Skrevet 21. november 2003 #12 Skrevet 21. november 2003 Men... Dette her spørs vel litt på hva han har gjort på Spraydate. Jeg hadde selv en profil der mens jeg var i et forhold. Jeg var ikke på sjekkeren eller noe sånt, bare for å bli kjent med nye mennesker. Kanskje det samme gjelder typen din? Jeg synes i alle fall du skal prate med han om dette for å finne ut av ting. Men husk; Det er kanskje ikke så ille som du tror!
Nita Skrevet 21. november 2003 Forfatter #13 Skrevet 21. november 2003 Meget mulig at dette er helt ufarlig moro, og egentlig ikke noen trussel til vårt forhold........men det jeg reagerer mest på er hvor "idig" han presset på for å få meg til å melde meg ut, og så holder han selv på i tillegg til løgnene han serverer meg. Og ja, jeg vet at jeg ikke får oppklart dette før jeg har pratet med ham, men gruer meg til det.....han( i motsetning til meg) er fullstendig klar over hvor han har meg, og bruker dette uten motforestillinger. Jeg lar meg følelsesmessig trenge opp i et hjørne og etter noen "jeg elsker jo deg" osv.... så er jeg myk som "smør".
Gjest GreenSky Skrevet 21. november 2003 #14 Skrevet 21. november 2003 Ja, jeg er enig med deg i at det er dårlig gjort/sleipt av han å presse på for at du skal slutte, og så fortsetter han selv...! :-?
Smilet Skrevet 21. november 2003 #15 Skrevet 21. november 2003 Jeg møtte faktisk min mann (om 36 dager) på Spray :D Jeg slettet min profil med en gang, mens han hadde sin 1 mnd etter vi ble sammen. Jeg tok det da opp med han og sa at jeg mente at hvis man har funnet det man leter etter, burde man vel slette profilen! Etter denne samtalen slettet han sin profil også!
Champagne Skrevet 21. november 2003 #16 Skrevet 21. november 2003 Jeg har fortsatt min profil på spraydate jeg opprettet for noen år siden, har ikke vært der på gud vet hvor lenge og hadde egentlig glemt at den var der. Hvis jeg skulle gått inn dit hadde det vært for å se om jeg ser noen kjente der (har endel venninner med profil). Ikke alltid noe å bekymre seg for!!
Gjest Gjesta Skrevet 21. november 2003 #17 Skrevet 21. november 2003 Jeg vet at jeg hadde reagert akkurat som du gjorde - og jeg hadde ikke nølt ETT sekund med å konfrontere han med det! Skjønner godt at du føler deg lurt og såret...og jeg håper for din del at han har en GOD unnskyldning som du kan leve med. Hvis ikke, så er han ikke verdt oppmerksomheten din. Uff, jeg får så vondt av deg... K
lenny Skrevet 21. november 2003 #18 Skrevet 21. november 2003 Jeg har fortsatt min profil på spraydate jeg opprettet for noen år siden, har ikke vært der på gud vet hvor lenge og hadde egentlig glemt at den var der. Hvis jeg skulle gått inn dit hadde det vært for å se om jeg ser noen kjente der (har endel venninner med profil). Ikke alltid noe å bekymre seg for!! ENIG MED CHAMPAGNE
Nita Skrevet 21. november 2003 Forfatter #19 Skrevet 21. november 2003 Sånn i utgangspunktet ok det at han fremdeles har sin Sprayprofil oppe og går behøver ikke bety noe i seg selv., men som nevnt tidligere, det er alle løgnene som ødelegger. Jeg konfronterte han i dag....jaggu ble han rar da og gikk rett i forsvar og ble sint. Han kunne ikke svare meg på hvorfor han gjorde det, og trakk seg ut av samtalen. Denne tingen blir liksom bare den siste biten som skal til for å "velte lasset", det har skjedd masse andre episoder som instinktene mine sier jeg burde ta på alvor. Jeg skal gi det noen dager, men føler vel at jeg fortjener noe bedre
Gjest sexysadie Skrevet 21. november 2003 #20 Skrevet 21. november 2003 Magefølelsen min sier han er på jakt etter noe uforpliktende treff med en fremmed; jeg har en sprayprofil og får mange henvendelser ifra samboende/gifte menn som vil treffe meg og sprute inni..... Dump denne fyren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå