Englepusen Skrevet 20. november 2003 #1 Skrevet 20. november 2003 Ramlet tilfeldigvis over denne siden http://www.eastwestimport.com/Fine kjoler!
liv Skrevet 20. november 2003 #2 Skrevet 20. november 2003 har en onkel som er mye i hong kong.. litt billigere det ja.. Sånne kjoler er mye dyrere enn jeg trodde..
*Shira* Skrevet 21. november 2003 #3 Skrevet 21. november 2003 Helt enig mye kjekt på den siden. Bor du i Oslo eller omegn, MÅ du ta deg en tur på PANDA Kinabutikken på Grunerløkka. Her hadde de godt utvalg, til samme priser som det nettstedet du refererer til.
Englepusen Skrevet 21. november 2003 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2003 Jeg bor et stykke unna Oslo da. :blunke: Men jeg skall huske på det hvis jeg skal dit. Men jeg syntes ikke det var så forferdelig dyrt sånn ved første øyekast. Men jeg aner jo ikke hva som er normalt heller.
Tigerlily Skrevet 21. november 2003 #5 Skrevet 21. november 2003 englepusen: oasis og cubus har nå kinakjoler. vil du ha ekte vare, dra til bergen (ser du bor i rogaland, bergen er litt nærmere enn oslo) og let deg frem til en liten kinesisk butikk som ligger i samme gate/smau som skatebutikken stress. der selger de kinakjoler i silke fra 800kr og oppover. de syr også på bestilling. husker dessverre ikke hva gaten heter, er du i bergen, spør etter direksjoner til stress ("alle" vet hvor det er, iallefall alle med baggy bukser ), fortsett nedover/innover i gaten og du finner den ganske kjapt.
Gjest sexysadie Skrevet 21. november 2003 #6 Skrevet 21. november 2003 Har veldig lyst på en sånn kjole,men har ikke den lille nette figuren som kjoler av denne typen krever.
Grooo Skrevet 21. november 2003 #7 Skrevet 21. november 2003 Har heller ikke fasongen som skal til for slike kjoler, men da vi var i Kina i påska fikk jeg sydd meg en kjempeflott drakt i silke. Og siden den var skreddersydd og alt det der så satt den kjempefint og jeg er SÅ fornøyd
CecilieB Skrevet 22. november 2003 #8 Skrevet 22. november 2003 englepusen: oasis og cubus har nå kinakjoler. vil du ha ekte vare, dra til bergen (ser du bor i rogaland, bergen er litt nærmere enn oslo) og let deg frem til en liten kinesisk butikk som ligger i samme gate/smau som skatebutikken stress. der selger de kinakjoler i silke fra 800kr og oppover. de syr også på bestilling. husker dessverre ikke hva gaten heter, er du i bergen, spør etter direksjoner til stress ("alle" vet hvor det er, iallefall alle med baggy bukser ), fortsett nedover/innover i gaten og du finner den ganske kjapt. Hollendergaten v/ Korskirken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå