Gå til innhold

Ut med ei venninne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ut med ei venninne og lurer derfor på hva jeg skal ha på meg. Vi hadde tenkt å reise til byen, gå litt rundt og titte før vi endte opp på en café for en kaffe. Jeg har gått veldig mye hjemme den siste tiden, og har derfor blitt helt avhengig av joggebuksa. Jeg vil jo ikke ha den på meg når jeg skal ut, så jeg trenger tips til hva jeg kan ha på meg! Jeg trenger tips til et komfortabelt, men samtidig kult og trendy antrekk. Anyone?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ut med ei venninne og lurer derfor på hva jeg skal ha på meg. Vi hadde tenkt å reise til byen, gå litt rundt og titte før vi endte opp på en café for en kaffe. Jeg har gått veldig mye hjemme den siste tiden, og har derfor blitt helt avhengig av joggebuksa. Jeg vil jo ikke ha den på meg når jeg skal ut, så jeg trenger tips til hva jeg kan ha på meg! Jeg trenger tips til et komfortabelt, men samtidig kult og trendy antrekk. Anyone?

Litt vanskelig å vite hvor man skal begynne her. Har du ingen stil? Skal du handle nye klær eller bruke noe du har hjemme? For en vanlig bytur med kafé hadde jeg jo bare tatt et av de hundre antrekkene jeg har i skapet som jeg er komfortabel i.

Gjest Kathpus
Skrevet

Vel, nå vet jeg ikke hva du ellers liker å gå i, men hva med jeans og en topp til? Det hadde også vært fint med et par pensko til. :)

AnonymBruker
Skrevet

Blir nok til at jeg må bruke noe jeg har hjemme. Jeg har haugevis med klær, men vet ikke hva jeg skal velge. Føler meg ikke komfortabel med noe lenger, siden jeg har "bodd" i joggebukse den siste tiden. Derfor det er så vanskelig.

Skrevet

Hva har du av klær?

AnonymBruker
Skrevet

Alt mulig. Jeans, skjørt, kjoler og diverse overdeler. Problemet er at jeg ikke klarer å sette sammen antrekk lenger. Syns ikke det er spesielt komfortabelt å gå i noe annet enn joggebukse heller.

Gjest Kathpus
Skrevet (endret)

Jo mer du begynner å bruke disse klærne igjen, jo bedre blir det for deg etter hvert. Klær blir som regel bedre å gå med utover dagen, altså når du har brukt dem noen timer. Omtrent alle overdeler passer jeans, og pensko slår ikke feil det heller. Det er det enkleste jeg klarer å sette i sammen. :)

Endret av Kathpus
AnonymBruker
Skrevet

Vil det bli feil å bruke klær i sterke farger nå som hele Norge er i sorg?

Gjest Kathpus
Skrevet (endret)

Vil det bli feil å bruke klær i sterke farger nå som hele Norge er i sorg?

Nei. Vi er alle i sorg, selv om vi ikke følger trender etter terrorhandlingene.

Endret av Kathpus
Skrevet

En jeans eller slim bukse, en enkel topp, sko du liker å gå i, litt accessories for å friske opp litt og du er good to go! :)

Som et eksempel; i går kveld gikk vi ut for å spise litt samt sjekke noen barer og puber og da endte jeg opp med noe lignende dette.

Dette er bare det jeg ville valgt, og liker å gå med - vi har vel alle forskjellig stil og smak. :)

Skrevet

Off topic, men du jeg liker stilen din, Zaphire.

Hva endte du opp med, ts?

AnonymBruker
Skrevet

En svart jeans, en fargerik og spesiell bluse og en mørkeblå blazer. Hadde også wedges til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...