Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Den vil ikke gi rødskjær nei, det er en ren farge :) Men jeg vil ikke anbefale den, den er vanskelig å få gjevn, blir veldig fort mørkere fremme i håret og i tuppene siden den påføres i alt håret sammtidig. Kjøp heller en annen permanent farge (recital fra l'oreal f.eks) og påfør først i ettervekst, la virke halve virketiden og så i tuppene den siste tiden. Da får du det gjevnt og glansfult :)

Takk for svar og tips Lykkeliten :)

Har ikke rukket å få så mye ettervekst, kanskje 1-2 cm, men synes nesten ikke. Resten av håret er jo farget med minicolor og diverse (se poster lenger opp).

Men kan jo prøve å farge etterveksten først, deretter resten av håret.

Er det selve Mousse systemet jeg bør unngå for å unngå ujevn farge? Eller akkurat det merket?

Er det altså best med vanlig farging som ikke er Mousse? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt mousse i minicolos som jeg har vært fornøyd med, men sublime mousse er rett og slett grusom etter min mening (jepp, jeg har prøvd 3 ganger i håp om å endre mening, en gang fikk jeg hjelp av en frisør uten at det ble noe bedre resultlat). Er påføringsmetoden jeg ikke er fan av. Den er enkel å påføre, rask og du får fargen godt i, men siden den virkelr like lenge i hele håret blir den ikke gjevn med mindre du har veldig kort hår. Lengdene og typpene suger til seg mer farge og skal derfor ha kortere virkelitd hos de aller fleste av oss, med sublime mousse blir virketiden for lenge for lengdene så de blir mørke. Håret ble også fryktelig tørt og grovt av den (mitt hår er kort bob, veldig sterkt og nyklippet, så det har aldri vært problemer med andre farger tidligere eller senere)

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Jeg har brukt mousse i minicolos som jeg har vært fornøyd med, men sublime mousse er rett og slett grusom etter min mening (jepp, jeg har prøvd 3 ganger i håp om å endre mening, en gang fikk jeg hjelp av en frisør uten at det ble noe bedre resultlat). Er påføringsmetoden jeg ikke er fan av. Den er enkel å påføre, rask og du får fargen godt i, men siden den virkelr like lenge i hele håret blir den ikke gjevn med mindre du har veldig kort hår. Lengdene og typpene suger til seg mer farge og skal derfor ha kortere virkelitd hos de aller fleste av oss, med sublime mousse blir virketiden for lenge for lengdene så de blir mørke. Håret ble også fryktelig tørt og grovt av den (mitt hår er kort bob, veldig sterkt og nyklippet, så det har aldri vært problemer med andre farger tidligere eller senere)

Takk for forklaringen :)

Skjønner hva du mener. Skal se etter den andre fargen du foreslo :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...