venus_ Skrevet 28. juli 2011 #21 Del Skrevet 28. juli 2011 Jepp Holdt på å bli lei av sukker, men så møtte jeg han som nå er kjæresten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #22 Del Skrevet 29. juli 2011 Jeg fant eksen min der, men han er jo en eks hehe:) Jeg møtte vel 5 andre gutter før han, og nå er jeg tilbake igjen. Har ikke hatt veldig flaks me de jeg har møtt til nå. Angrer ikke på at jeg ble sammen med eksen, men det fungerte bare ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bettsa Skrevet 29. juli 2011 #23 Del Skrevet 29. juli 2011 Ja. Fant samboeren min der, vi har nå vært sammen i 2 å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #24 Del Skrevet 29. juli 2011 Jaaa Verdens kjekkeste og snilleste mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. juli 2011 #25 Del Skrevet 30. juli 2011 Nei. Har aldri vært der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2011 #26 Del Skrevet 30. juli 2011 Har daitet 3 stk der ifra, var uheldig med alle sammen. Første var lystløgner og speedvrak, andre hadde virkelige psykiske problemer, han bare klikket en dag, tredje en jævla player og så på meg som en utfordring Deaktivert profil for en stund, jeg må ta meg et mannfolk kurs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. juli 2011 #27 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Har daitet 3 stk der ifra, var uheldig med alle sammen. Første var lystløgner og speedvrak, andre hadde virkelige psykiske problemer, han bare klikket en dag, tredje en jævla player og så på meg som en utfordring Deaktivert profil for en stund, jeg må ta meg et mannfolk kurs Hvorfor valgte du akkurat disse tre? Altså hvilke egenskaper gikk du etter. Eller var det bare fordi at de valgte deg? Endret 30. juli 2011 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2011 #28 Del Skrevet 30. juli 2011 Hvorfor valgte du akkurat disse tre? Altså hvilke egenskaper gikk du etter. Eller var det bare fordi at de valgte deg? Jeg får 30 mail++ hver dag, så blir valgt av mangen. I løpet av tre år, valgte jeg de tre mennene å date. Tre vidt forskjellige personligheter og type menn, så hva som gjorde at jeg valgte akkurat dem vet jeg ikke. Noe var det jo, sjelden jeg dater noen i det hele tatt. Bare uklokt valg alle gangene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2011 #29 Del Skrevet 30. juli 2011 Hvorfor valgte du akkurat disse tre? Altså hvilke egenskaper gikk du etter. Eller var det bare fordi at de valgte deg? Leste og svarte litt for fort. Egenskaper: De var alle utadvente, lette å få god og morsom kontakt med. Snakket lenge på tlf og via mail før vi traff hverandre, og alle virket skikkelige og snille. Sjelden noen interesserer meg, men det gjorde da disse tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 31. juli 2011 #30 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Leste og svarte litt for fort. Egenskaper: De var alle utadvente, lette å få god og morsom kontakt med. Snakket lenge på tlf og via mail før vi traff hverandre, og alle virket skikkelige og snille. Sjelden noen interesserer meg, men det gjorde da disse tre. Ja, det er aldri lett å skille klinten fra hveten dessverre. Mange spiller åpenbart et godt skuespill helt til man blir bedre kjente, da det blir umulig å skjule problemene. Hva som egentlig rører seg oppi hue på slike individer er jaggu ikke godt å vite. Men en hjerneskade er nok langt ifra noen umulighet. Endret 31. juli 2011 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2011 #31 Del Skrevet 31. juli 2011 Ja, det er aldri lett å skille klinten fra hveten dessverre. Mange spiller åpenbart et godt skuespill helt til man blir bedre kjente, da det blir umulig å skjule problemene. Hva som egentlig rører seg oppi hue på slike individer er jaggu ikke godt å vite. Men en hjerneskade er nok langt ifra noen umulighet. Hehe, helt sant Jeg skal iallefall slutte å være så fordømt godtroende, lønner seg ikke. Fatter ikke at folk kan spille så lenge før sannheten kommer frem om den vil eller ikke. Merkelige skapninger vi mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 31. juli 2011 #32 Del Skrevet 31. juli 2011 Hehe, helt sant Jeg skal iallefall slutte å være så fordømt godtroende, lønner seg ikke. Fatter ikke at folk kan spille så lenge før sannheten kommer frem om den vil eller ikke. Merkelige skapninger vi mennesker Jeg tror rett og slett at slike folk ikke klarer å tenke så langt. De er av natur kortsiktige. Et typisk trekk for impulsive mennesker. Impulsiv oppførsel er meget betenkelig. Når det gjelder å være godtroende, så lønner det seg absolutt ikke, nei. Men problemet er at man helst vil tro godt om folk, og det er også helt nødvendig hvis man skal ha noe med andre folk å gjøre. En sjanse fortjener alle, men hvis de trenger en NY sjanse, da bør man tenke seg godt om. Sannsynligvis vil det da lønne seg å ikke gi dem den nye sjansen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 1. august 2011 #33 Del Skrevet 1. august 2011 jeg synes Suker er ganske oppskrytt så jeg deaktiverte profilen min der i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 1. august 2011 #34 Del Skrevet 1. august 2011 Nope, men jeg er ikke så aktiv der heller. Får svært få henvendelser også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. august 2011 #35 Del Skrevet 1. august 2011 Ingen stor fan av sukker jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 1. august 2011 #36 Del Skrevet 1. august 2011 Jeg traff samboeren min på Sukker! Hadde nok aldri kommet til å treffe ham hvis det ikke hadde vært for nettdating, så takk og pris for at jeg endte opp med å registrere meg der en bakfull søndag der jeg følte meg ensom og generelt crap... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 3. august 2011 #37 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg traff kjæresten min på Sukker. Jeg tok kontakt, og det var full klaff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 5. august 2011 #38 Del Skrevet 5. august 2011 Gjelder det å møte de man har lyst til å bli bedre kjent med med en gang, eller skrive masse i lang tid med hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 5. august 2011 #39 Del Skrevet 5. august 2011 jeg tror det er veldig individuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -J- Skrevet 6. august 2011 #40 Del Skrevet 6. august 2011 Er sukker mest ment for de som er på jakt etter den store kjærligheten eller er det like aktuelt for de som søker en flyktig affære? Jeg har ofte inntrykk av at jeg er den eneste som ikke driver med online dating. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå