AnonymBruker Skrevet 26. juli 2011 #1 Del Skrevet 26. juli 2011 Som tittelen sier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2011 #2 Del Skrevet 26. juli 2011 Ja, jeg har ofte blitt høy av lykke på sukker. Jeg kaller det godtekick. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
student21 Skrevet 26. juli 2011 #3 Del Skrevet 26. juli 2011 For min del klaffet det på Match, så Sukker har jeg aldri prøvd ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 26. juli 2011 #4 Del Skrevet 26. juli 2011 Her Fant lykken for over 1 år siden, og vi har snart vært offesielle kjærester i 1 år Vet også om maaange andre som fant lykken der. Grunnen til at min kjære ble medlem av sukker var fordi han hadde flere kompiser som fant sin kjære der. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2011 #5 Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg tror man skal ha mye flaks for å finne seg noen på Sukker. Få kjekke menn og ingen flørting er min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2011 #6 Del Skrevet 26. juli 2011 En venninne av meg fant det på sukker, men hun er sær. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 26. juli 2011 #7 Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg har faktisk aldri funnet noen på sukker, men har hatt forhold med to menn jeg har møtt via match. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 26. juli 2011 #8 Del Skrevet 26. juli 2011 Er takket være sukker jeg fant min kjære. Men vi var ikke medlemmer der. Men det var min bestevenninne og hans bestevenn. Så de møtte hverandre på sukker, starta og date. Og de kom jo begge i prat om sine single bestevenner, og fant ut att vi burde jo møtes. Så vi møttes, har nå vært sammen i 1,5 år, har det fantastisk. Våre bestevenner data bare en måneds tid, så slutta det for de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Facepainter Skrevet 26. juli 2011 #9 Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg tror man skal ha mye flaks for å finne seg noen på Sukker. Få kjekke menn og ingen flørting er min erfaring. Har inntrykk av at kvinnene er veldig negative og passive. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Swirly Skrevet 26. juli 2011 #10 Del Skrevet 26. juli 2011 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 26. juli 2011 #11 Del Skrevet 26. juli 2011 Har inntrykk av at kvinnene er veldig negative og passive. Sukker har et diskusjonsforum også. Dersom man leser mye der, blir man desillusjonert og aggressiv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 26. juli 2011 #12 Del Skrevet 26. juli 2011 Ja, mange lykker av varierende varighet. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 26. juli 2011 #13 Del Skrevet 26. juli 2011 Sukker har et diskusjonsforum også. Dersom man leser mye der, blir man desillusjonert og aggressiv. Mer enn av å lese på Kvinneguiden? Da spesielt samliv- og relasjonsforumet.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 26. juli 2011 #14 Del Skrevet 26. juli 2011 Ja! Gifta oss for et år siden og føler virkelig jeg har truffet mannen i mitt liv. Hadde vel aldri trodd jeg skulle finne noen på nettet, men det skjedde visst.. Når det er sagt, så skal man nok ha litt flaks også. Jeg hadde kontakt med mange rare menn, og har hørt om de som har hatt en haug med mislykkede dater med sånne de har truffet på sukker. Tror ikke det er så stor forskjell på de forskjellige nettstedene egentlig, uten at jeg har prøvd noe annet enn sukker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 26. juli 2011 #15 Del Skrevet 26. juli 2011 Mer enn av å lese på Kvinneguiden? Da spesielt samliv- og relasjonsforumet.... Ja. Mer enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Facepainter Skrevet 26. juli 2011 #16 Del Skrevet 26. juli 2011 Sukker har et diskusjonsforum også. Dersom man leser mye der, blir man desillusjonert og aggressiv. Har lest litt, men falt ikke helt for det. Kan ikke poste heller, så da er det relativt uinteressant, men jeg la jo helt klart merke til hylekoret av menn som ikke får oppmerksomhet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2011 #17 Del Skrevet 26. juli 2011 Ja! Gifta oss for et år siden og føler virkelig jeg har truffet mannen i mitt liv. Hadde vel aldri trodd jeg skulle finne noen på nettet, men det skjedde visst.. Når det er sagt, så skal man nok ha litt flaks også. Jeg hadde kontakt med mange rare menn, og har hørt om de som har hatt en haug med mislykkede dater med sånne de har truffet på sukker. Tror ikke det er så stor forskjell på de forskjellige nettstedene egentlig, uten at jeg har prøvd noe annet enn sukker... Gratulerer! Kan jeg spørre om matchtallet hadde noen hensikt for dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 28. juli 2011 #18 Del Skrevet 28. juli 2011 Gratulerer! Kan jeg spørre om matchtallet hadde noen hensikt for dere? Tja... Han var ikke den jeg hadde høyest matchtall med. Husker ikke akkurat nå, men tror det var mindre enn 90. Personlig tenker jeg vel at det blir litt opp til de enkelte. Noen passer best med en som er veldig lik seg selv, mens andre føler de får et mer spennende forhold hvis det er litt motsetninger der. Jeg synes vel at vi har en grei miks av de to. Har samme verdier i livet, men er uenig om en del ting som gir utslag i en del opphetede diskusjoner. Og det synes jeg bare er bra, så får vi ut litt gruff en gang i blant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gummiloppa Skrevet 28. juli 2011 #19 Del Skrevet 28. juli 2011 Jepp! Men møtte en del frosker der før jeg traff mannen i mitt liv. Hadde egentlig gitt det opp litt, så var ikke så aktiv på slutten. Før han tok kontakt og tok meg med storm! Har snart vært sammen i ett år nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #20 Del Skrevet 28. juli 2011 Som tittelen sier! Oh yes, haugevis av ganger. Noen ganger mer lykke noen ganger litt mindre men deilig allikevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå