Jente89 Skrevet 26. juli 2011 #1 Skrevet 26. juli 2011 Hei Har tenkt å bruke late sommerdager på å lage fotoalbum. Har søkt opp og lest litt i forhold til scrapping og syns det ser veldig morsomt ut. Har kjøpt inn litt utstyr, men sliter med å finne sånne album som jeg vil ha. Jeg vil ha et enkelt album, ikke A4 str, ringperm - altså med mulighet til å sette inn de sidene jeg vil ha. Hvor kan jeg finne det? Har leitet rundt på forumer og på nettet ellers og har funnet litt forskjellig, men mangler fremdeles akkurat det jeg er ute etter. Håper noen kan hjelpe meg med nettadresser eller butikker som kan ha det
student21 Skrevet 26. juli 2011 #2 Skrevet 26. juli 2011 Jeg ville ha tatt en runde rundt på litt butikker å sett og hørt hvilket utvalg som er der. Kan tenke meg både Panduro og ulike bokhandlere som f.eks Notabene har litt å velge i..
Jente89 Skrevet 26. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2011 Jeg ville ha tatt en runde rundt på litt butikker å sett og hørt hvilket utvalg som er der. Kan tenke meg både Panduro og ulike bokhandlere som f.eks Notabene har litt å velge i.. Har vært innom både Panduro, bokhandlere og fotobutikker.. Men det eneste jeg har sett så langt er fotoalbum med plastlommer, A4-permer og album med ark du ikke kan ta ut og inn.. Har også sett endel fine album med skruer, men..
student21 Skrevet 26. juli 2011 #4 Skrevet 26. juli 2011 (endret) Hmm.. Da ble det jo litt mer avansert. Søkte litt på det og fant at andre hadde vært både på Nille, Åhlens og Binders og fått tak i slike ringpermer du snakker om. Kanskje det kan være lurt å sjekke om de har nettbutikker. Lykke til med både leting og scrapping Endret 26. juli 2011 av student21
Jente89 Skrevet 26. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2011 Hmm.. Da ble det jo litt mer avansert. Søkte litt på det og fant at andre hadde vært både på Nille, Åhlens og Binders og fått tak i slike ringpermer du snakker om. Kanskje det kan være lurt å sjekke om de har nettbutikker. Lykke til med både leting og scrapping Takk for hjelpa Har lest mange forumtråder og prøvd ut det meste jeg har kommet over.. Men jeg har ikke vært på Åhlens, så det kan jeg jo prøve Nille hadde bare album spesielt for bryllup e.l. og ingen ringperm-album. Jeg undersøker videre og håper flere har gode forslag
Gjest Nebula Skrevet 26. juli 2011 #6 Skrevet 26. juli 2011 Har du sjekket i nettbutikkene Bikuben eller Papirloftet? Men som scrapper må jeg si at slike plastlommer er litt kjekt, de beskytter layoutene og i de fleste albumene kan du lett bytte rekkefølgen og evt sette inn flere plastlommer. Evt kan du sel lage fram og bakside av chipboard eller annen stiv papp, ringer til å binde alt sammen får du tak i på mange hobbybutikker.
Jente89 Skrevet 26. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 26. juli 2011 Har du sjekket i nettbutikkene Bikuben eller Papirloftet? Men som scrapper må jeg si at slike plastlommer er litt kjekt, de beskytter layoutene og i de fleste albumene kan du lett bytte rekkefølgen og evt sette inn flere plastlommer. Evt kan du sel lage fram og bakside av chipboard eller annen stiv papp, ringer til å binde alt sammen får du tak i på mange hobbybutikker. Har sjekket Papirloftet, men Bikuben har jeg ikke sett på ennå! Takktakk Enig med deg i at slike plastlommer som du beskriver er kjekke, jeg mente egentlig at jeg bare finner sånne album med ferdige lommer til å sette bildene inn i (hvis du skjønner ) Takk for veldig godt tips - lage hele albumet selv har jeg faktisk ikke tenkt på.. Blir ikke det fort litt frynsete og slitt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå