Gjest Tex Skrevet 21. november 2003 #21 Del Skrevet 21. november 2003 .....stikke innom KG en gang om dagen.. hva med dere andre? En gang om dagen du liksom..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. november 2003 #22 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg er student og jobber litt ved siden av. Skal egentlig drive med hovedoppgaven min, men det hender nok at jeg tilbringer en del tid inne på kg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallingbrud Skrevet 21. november 2003 #23 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg er også student. Men jeg venter på svar fra veilederen min, og har derfor vært her inne mye i det siste. (mer enn en gang om dagen...) Det som står på bryllupsplanleggeren, er å få tak i brudekjolen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 21. november 2003 #24 Del Skrevet 21. november 2003 Tex Skrevet: Fre Nov 21, 2003 11:49 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- bertine skrev: .....stikke innom KG en gang om dagen.. hva med dere andre? En gang om dagen du liksom..... okey da, 4-5 ganger er så koselig å være her sammmen med mine bridezilla`s :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. november 2003 #25 Del Skrevet 21. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 21. november 2003 #26 Del Skrevet 21. november 2003 jeg har bursdag idag og det er 9månder og 10dager til jeg gifter meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 21. november 2003 #27 Del Skrevet 21. november 2003 Gratulerer med dagen, Bertine! (om 7 måneder er jeg allerede fru...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 21. november 2003 #28 Del Skrevet 21. november 2003 Grattis med dagen!!!! JEg jobber på pc HELE dagen, så jeg ttter innom ganske ofte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 21. november 2003 #29 Del Skrevet 21. november 2003 Gratulerere med dagen Jobber også på PC hele dagen, så sjekker innomm KG rimelig ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. november 2003 #30 Del Skrevet 21. november 2003 Gratulerer med dagen , bertine !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 21. november 2003 #31 Del Skrevet 21. november 2003 Gratulerter med dagen! (jeg vil også ha bursdag!" Ha en koselig dag da! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 21. november 2003 #32 Del Skrevet 21. november 2003 (takker og bukker) skal få mest mulig ut av dagen!! her på KG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 21. november 2003 #33 Del Skrevet 21. november 2003 Gratulerer med dagen! Grunnen til at jeg er ofte på nett er fordi jeg er syk, og da er det jo veldig greit og være her. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Popelka ulogget Skrevet 21. november 2003 #34 Del Skrevet 21. november 2003 God bedring og gratulerer med dagen, Momo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente Skrevet 22. november 2003 #35 Del Skrevet 22. november 2003 Natti natt dere jenter. Da har jeg vært på julebord med en haug skravle (vil heller kalle det)-damer. + at jeg og sambo har 11 mnd forlovelsesdag :D :D :D Feira hver for oss, men gjett om vi skal ta det igjen Natta piker !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 22. november 2003 Forfatter #36 Del Skrevet 22. november 2003 God morgen eller god formiddag jenter ! Er i godt humør etter en meget velykket juleølsmaking i går kveld. Visste ikke at meste parten av juleølen var sterk øl, noe som resulterte i at snurre de siste 2 1/2 timen smakte øl med sin bryllupstiara på. Cappo hvordan går det med bordpyntingen, venter spent på bilder vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 22. november 2003 #37 Del Skrevet 22. november 2003 Visste ikke at meste parten av juleølen var sterk øl' date=' noe som resulterte i at snurre de siste 2 1/2 timen smakte øl med sin bryllupstiara på.[/quote'] Du Snurre, du Snurre............ :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 22. november 2003 Forfatter #38 Del Skrevet 22. november 2003 :rosasmil: :ekstra kul: :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå