Snurre Skrevet 20. november 2003 #1 Del Skrevet 20. november 2003 Ville bare si GOD NATT SOV GODT, jeg går å legger meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 20. november 2003 #2 Del Skrevet 20. november 2003 God natt snurre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 20. november 2003 #3 Del Skrevet 20. november 2003 Natta, sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. november 2003 #4 Del Skrevet 20. november 2003 Natta til Arwen og Snurre og resten av gjengen fra meg også! :kysse: Nattaklem fra Popelka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 20. november 2003 #5 Del Skrevet 20. november 2003 Natti natt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 21. november 2003 #6 Del Skrevet 21. november 2003 Ønsker alle en god natt, jeg med... De fleste er vel i seng til nå, regner jeg med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 21. november 2003 #7 Del Skrevet 21. november 2003 Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. november 2003 #8 Del Skrevet 21. november 2003 God morgen !!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 21. november 2003 #9 Del Skrevet 21. november 2003 GOD MORGEN !!!! Det er FREDAG!!!!! Yoooohoooooooooooooooooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. november 2003 #10 Del Skrevet 21. november 2003 Hey, flere som er oppe tidlig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. november 2003 #11 Del Skrevet 21. november 2003 GOD MORGEN !!!! Det er FREDAG!!!!! Yoooohoooooooooooooooooo Om åtte fredager fra nå, Cappers..... Hva gjør du da tro...?? *ser for meg Cappo løpe rundt seg selv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 21. november 2003 #12 Del Skrevet 21. november 2003 Om åtte fredager fra nå, Cappers..... Hva gjør du da tro...?? *ser for meg Cappo løpe rundt seg selv* ÅH MY GOD!!!!! er det bare 8 uker igjen???????? Fredagen om 8 uker tar jeg ikke ansvar for mine handliger og spinner sikkert rundt min forlover.....stakkars jente!!!! På den tiden ligger jeg forhåpentligvis og sover enda....og planlegger hvordan jeg skal få med meg alt mulig dill dall til bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. november 2003 #13 Del Skrevet 21. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 21. november 2003 #14 Del Skrevet 21. november 2003 Lille Lotte slenger seg på, og ønsker all KG'ere en god morgen og en super fredag!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. november 2003 #15 Del Skrevet 21. november 2003 Hva står på bryllupsplanleggeren for i dag da jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 21. november 2003 #16 Del Skrevet 21. november 2003 Bryllupsplanlegging er for tiden byttet ut med eksamenslesing for min del. Men i pausene kan jeg drømme meg litt bort her på KG. Ha en fin fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 21. november 2003 #17 Del Skrevet 21. november 2003 Formulere teksten som skal stå i invitasjonene... vanskelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 21. november 2003 #18 Del Skrevet 21. november 2003 Hmm.. i dag må jeg vel ærlig innrømme at jeg tenker mest på julebordet jeg skal på i kveld. Ellers så ombestemmer jeg meg ca hver dag, på hvordan innbydelser jeg har lyst til å lage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 21. november 2003 #19 Del Skrevet 21. november 2003 Bryllupsplanlegging blir nedprioritert til fordel for skikjøring i Hemsedal til helgen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 21. november 2003 #20 Del Skrevet 21. november 2003 jeg sitter nå på skolen å skriver oppgave i psykiatri... :-? lurte bare på en ting, hva jobber dere som er her inne på KG, med? noen av dere er jo her så og si hver dag og hele dagen... jeg går jo på skole og bruker mye tid foran pc, og da er det godt å stikke innom KG en gang om dagen.. hva med dere andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå