AnonymBruker Skrevet 26. juli 2011 #1 Skrevet 26. juli 2011 Hei Noen som vet om det går ann å blokkere 1 enkelt person i fra å kunne publisere på facebook veggen??? Finner bare mulighet for alle eller ingen...
Skylines Skrevet 26. juli 2011 #2 Skrevet 26. juli 2011 bare hold musa over innlegg som xx skriver, så kommer det opp et kryss i høyre hjørne utenfor innlegget. Trykk på det, så får du opp alternativer, bl.a å skjule alt xx skriver.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2011 #3 Skrevet 26. juli 2011 men skjuler man da bare på slik jeg ser det, eller vil andre kunne lese at han har skrevet på min vegg??? 2: noen måte å blokkere vedkommende før de rekker å poste noe på veggen min??? (tenker å akseptere venneforespørsel, men ønsker ikke at alle mine venner skal se "vennskapet"...)
Klematis Skrevet 26. juli 2011 #4 Skrevet 26. juli 2011 Nå er ikke jeg noe FB ekspert, og vet ikke svaret på spm ditt. Men om du aksepterer venneforespørselen så vil vel denne personen havne i vennelista di som alle de andre vennene dine kan se uansett?
Gjest Leonidene Skrevet 26. juli 2011 #5 Skrevet 26. juli 2011 Meiner du på din vegg eller på "heimesida" på facebook, der du ser alle sine statuser/ting de deler eller liker/blir venner med, etc? Om det er på din vegg må du gå på personverninnstillingene. Om det er på heimesida kan du kun skjule personen etter at du har akseptert. Om du ikkje vil at noen skal få opp at du er blitt venn med Person Personersen på si heimeside så kan du skjule all slik aktivitet ved å gå inn på din egen profil, skrolle nedover på veggen til du finner den siste du blei venn med og trykke på den lille x'en som popper opp når du holder musa over og deretter velge "skjul all venneaktivitet" eller noe lignende (husker ikkje ordrett hva det står). Då vil du ikkje få det opp på din vegg for hver person du bli venn med og vennene dine vil ikkje få det opp på si heimeside om du har blitt venn med noen nye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå