cha Skrevet 26. juli 2011 #1 Skrevet 26. juli 2011 Hei. Har akuratt bestillt varer på nail4you.no. Skrev inn tall fra kortet mitt, og fikk opp denne meldingen da jeg trykket fortsett: Although this page is encrypted, the information you have entered is to be sent over an unencrypted connection and could easily be read by a third party. Are you sure you want to continue sending this information? Hva betyr dette? Er det trygt? Andre som har bestilt derfra?
Betty2 Skrevet 26. juli 2011 #2 Skrevet 26. juli 2011 betyr at den siden du er på er "kodet" og informasjonen du har tastet inn vil bli oversendt til en side som ikker er "kodet" og kan lese av en 3 part som ikke har noe med hovedsiden å gjøre. eks nettbutikkens bank. Det trenger ikke å bety at det er utrygt, nettbutikken er bare pliktig till å informere om at informasjonen din blir videre sendt. har ikke bestilt derfra men har bestilt fra andre plasser og fått samme melding. har gått fint hos meg. men hvis du er skeptisk til å handle på nettbutikk og er redd for å bli svindlet eller at noen skal ta pengene du har på konto, så ville jeg brukt et kreditt kort nå jeg handler. (gjør det selv, og det føles tryggere) og da er det liksom ikke dine penger de har tatt.
Kamikatze Skrevet 26. juli 2011 #3 Skrevet 26. juli 2011 Du bør som minimum bruke et sikret nettverk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå