Kitsune Skrevet 26. juli 2011 #1 Skrevet 26. juli 2011 Enkle spill som krever lite hjerneaktivitet. Men er det noe som likner, hvor kan man laste ned etc.?
Kitsune Skrevet 26. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2011 Har ikke, og vil ikke ha heller. Og på FB må man kanskje være pålogget for å spille?
Sessipn Skrevet 26. juli 2011 #4 Skrevet 26. juli 2011 (endret) Her f.eks: Angry Birds for Pc og Bejeweled Ellers har du jo sider som 123spill.no og 1001spill osv. der du kan spille online Endret 26. juli 2011 av Sessipn
Namine Skrevet 26. juli 2011 #5 Skrevet 26. juli 2011 på google chrome kan du spille angry birds gratis.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 29. juli 2011 #8 Skrevet 29. juli 2011 Room escape - http://neutralxe.net/esc/index.html Mange morsomme vrier for å løse oppgaven. De gra Neutral er best.
Kitsune Skrevet 30. juli 2011 Forfatter #9 Skrevet 30. juli 2011 Takk for galskapen, Belle Gunnes! Jeg klarer ikke den som skal være lett, med en stjerne, en gang! Har du klart den?
Gjest Belle Gunnes Skrevet 1. august 2011 #10 Skrevet 1. august 2011 Takk for galskapen, Belle Gunnes! Jeg klarer ikke den som skal være lett, med en stjerne, en gang! Har du klart den? Joda jeg har tatt alle. Men det er vanskelig i begynnelsen helt til man skjønner mer av oppbygningen. Det er bare å klikke på alt som kan klikkes på og samle ihop ting og tang. Se om du kan sette isammen forskjellige ting du finner og sjekk også nøye ut de tingene du finner. Se på ledetråder til gåtene ol. Og de tingene du finner, skal brukes for å få frem andre ting. Jeg synes faktisk Speher var den enkleste. Synes den en-stjernersen er den mest knøvlete. Det finnes løsninger på enkelte ting på et forum om du står fast, selv om det er å jukse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå