Gå til innhold

Tv som normalt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet når sendingene begynner å gå sånn høvelig normalt igjen? Begynner å bli ganske sliten i hodet og kan tenke meg å se andre ting og komme tilbake til normalen igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også sliten av dette, og orker snart ikke se mer elendighet på tv og nettavisene. TV2 hoppet over til normale sendinger i dag kl 10, da begynte Hotel Cæsar å rulle :)

Og på NRK2 er det normale sendinger.

Håper vi kan se noe koselig som Sommeråpent på NRK1 i kveld.

Skrevet

det har vel sakte men sikker gått tilbake til normalen nå? tv2 sender i alle fall ikke nyheter nå. Nrk har også sendt andre programmer, i alle fall i går kveld.

Gjest Consensio
Skrevet

Så greys går som normalt i kveld? Gledet meg til boston legal i går, men nei.... Begynner å bli sliten av nyhetsloopene som går hele dagen

Skrevet

TVNorge sendte normalt i går. Vil tro TV2 sender som normalt i dag, med mindre det skjer noe spesielt nytt i saken.

Skrevet

er jo egentlig bare å se på tv-guiden så har du oversikt over alle kanaler. ;) Men mindre noe spesielt skjer, er det det som står i tvguiden som skal følges. :)

Gjest Consensio
Skrevet

er jo egentlig bare å se på tv-guiden så har du oversikt over alle kanaler. ;) Men mindre noe spesielt skjer, er det det som står i tvguiden som skal følges. :)

Tja, TV guiden på min TV har det stått normalt program helt siden fredag, men enten så har programmet utgått pga nyheter eller så vises det noe helt annet...

Skrevet

Også interessert å se Grey's i dag.. Tv-guiden har de siste dagene ikke samsvart med sendingene, nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...