AnonymBruker Skrevet 26. juli 2011 #1 Skrevet 26. juli 2011 Er det noen som vet når sendingene begynner å gå sånn høvelig normalt igjen? Begynner å bli ganske sliten i hodet og kan tenke meg å se andre ting og komme tilbake til normalen igjen..
Riskrem Skrevet 26. juli 2011 #2 Skrevet 26. juli 2011 Jeg er også sliten av dette, og orker snart ikke se mer elendighet på tv og nettavisene. TV2 hoppet over til normale sendinger i dag kl 10, da begynte Hotel Cæsar å rulle Og på NRK2 er det normale sendinger. Håper vi kan se noe koselig som Sommeråpent på NRK1 i kveld.
Namine Skrevet 26. juli 2011 #3 Skrevet 26. juli 2011 det har vel sakte men sikker gått tilbake til normalen nå? tv2 sender i alle fall ikke nyheter nå. Nrk har også sendt andre programmer, i alle fall i går kveld.
Gjest Consensio Skrevet 26. juli 2011 #4 Skrevet 26. juli 2011 Så greys går som normalt i kveld? Gledet meg til boston legal i går, men nei.... Begynner å bli sliten av nyhetsloopene som går hele dagen
Kråkesaks Skrevet 26. juli 2011 #5 Skrevet 26. juli 2011 TVNorge sendte normalt i går. Vil tro TV2 sender som normalt i dag, med mindre det skjer noe spesielt nytt i saken.
Namine Skrevet 26. juli 2011 #6 Skrevet 26. juli 2011 er jo egentlig bare å se på tv-guiden så har du oversikt over alle kanaler. Men mindre noe spesielt skjer, er det det som står i tvguiden som skal følges.
Gjest Consensio Skrevet 26. juli 2011 #7 Skrevet 26. juli 2011 er jo egentlig bare å se på tv-guiden så har du oversikt over alle kanaler. Men mindre noe spesielt skjer, er det det som står i tvguiden som skal følges. Tja, TV guiden på min TV har det stått normalt program helt siden fredag, men enten så har programmet utgått pga nyheter eller så vises det noe helt annet...
Kitsune Skrevet 26. juli 2011 #8 Skrevet 26. juli 2011 Også interessert å se Grey's i dag.. Tv-guiden har de siste dagene ikke samsvart med sendingene, nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå