Cera Skrevet 27. juli 2011 Forfatter #2 Skrevet 27. juli 2011 Evt forslag til andre gode jentefilmer?
DysterPytten Skrevet 27. juli 2011 #3 Skrevet 27. juli 2011 Aldri sett The Notebook, mne coyote ugly er jo en søt jentefilm:)
Cera Skrevet 27. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2011 Den er kjempesøt, men jeg har allerede sett den. Men takk for bra tips:)
louise1 Skrevet 27. juli 2011 #5 Skrevet 27. juli 2011 Dear John er veldig bra. The Vow har jeg kjempe lyst å se, men den kommer vel ikke ut før i 2012? Ellers er Dear John, The Last Song, The Notebook, PS I Love You og A Walk To Remember veldig typiske jentefilmer Bra alle sammen.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #6 Skrevet 29. juli 2011 Dear John er helt klart min favoritt utifra de filmene :-D Den er utrolig søt, eneste som er 'dårlig' med den er slutten :-)
Orsi Skrevet 4. august 2011 #7 Skrevet 4. august 2011 P.S I love you, The Ugly Truth, The Time Traveler's Wife - alle er typiske jentefilmer, synes jeg.
Gjest nicola Skrevet 4. august 2011 #8 Skrevet 4. august 2011 The story of the traveling pants (eller noe sånt) Den er kjeeempe søt!
johoo Skrevet 4. august 2011 #9 Skrevet 4. august 2011 Dear John er veldig bra. The Vow har jeg kjempe lyst å se, men den kommer vel ikke ut før i 2012? Ellers er Dear John, The Last Song, The Notebook, PS I Love You og A Walk To Remember veldig typiske jentefilmer Bra alle sammen. Jepp, ps i love you og a walk to remember er filmer jeg vil si ligner litt på the notebook. søte, romantiske og meget triste
Sarafina Skrevet 5. august 2011 #11 Skrevet 5. august 2011 Dear John er veldig bra. The Vow har jeg kjempe lyst å se, men den kommer vel ikke ut før i 2012? Ellers er Dear John, The Last Song, The Notebook, PS I Love You og A Walk To Remember veldig typiske jentefilmer Bra alle sammen. enig i denne (bortsett fra at jeg ikke har sett The Last Song og PS I love you). Generelt, alt som er basert på Nicholas Sparks sine bøker er bra!! Har dere lest bøkene hans, da? Anbefaler alle å gjøre det. jeg begynte å grine av flere av dem, favoritten min er vel Dear John tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå