Gå til innhold

Jentefilm ala The Notebook (Dagboken)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har et godt tips? :)

Skrevet

Evt forslag til andre gode jentefilmer? :)

Skrevet

Aldri sett The Notebook, mne coyote ugly er jo en søt jentefilm:)

Skrevet

Den er kjempesøt, men jeg har allerede sett den. Men takk for bra tips:)

Skrevet

Dear John er veldig bra. The Vow har jeg kjempe lyst å se, men den kommer vel ikke ut før i 2012?

Ellers er Dear John, The Last Song, The Notebook, PS I Love You og A Walk To Remember veldig typiske jentefilmer :) Bra alle sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Dear John er helt klart min favoritt utifra de filmene :-D Den er utrolig søt, eneste som er 'dårlig' med den er slutten :-)

Skrevet

P.S I love you, The Ugly Truth, The Time Traveler's Wife - alle er typiske jentefilmer, synes jeg.

Gjest nicola
Skrevet

The story of the traveling pants (eller noe sånt) Den er kjeeempe søt!

Skrevet

Dear John er veldig bra. The Vow har jeg kjempe lyst å se, men den kommer vel ikke ut før i 2012?

Ellers er Dear John, The Last Song, The Notebook, PS I Love You og A Walk To Remember veldig typiske jentefilmer :) Bra alle sammen.

Jepp, ps i love you og a walk to remember er filmer jeg vil si ligner litt på the notebook. søte, romantiske og meget triste :grine:

Skrevet

atonement, never let me go og one day.

:rodmer:

Skrevet

enig i denne (bortsett fra at jeg ikke har sett The Last Song og PS I love you).

Generelt, alt som er basert på Nicholas Sparks sine bøker er bra!! Har dere lest bøkene hans, da? Anbefaler alle å gjøre det. jeg begynte å grine av flere av dem, favoritten min er vel Dear John tenker jeg :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...