Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Skal på tredagers tur og reiser med håndbagasje på fly (skal ut av alfare, så shopping og pene klær er totalt unødvendig). Så da må jeg ha med rubbel og bit på småflasker. Dusjsåpe, bodylotion, ansiktskrem, shampo, balsam, hårspray osv osv).

Hvor lønner det seg å kjøpe slikt på småflasker? Merke betyr ikke sååå mye nå da det er snakk om kun tre dager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvor det lønner seg og kjøpe dem,men vet at vita og apoteket har produkter i små flasker,ellers så har h&m små flasker som er tomme slik at du kan fylle over dine produkter!

AnonymBruker
Skrevet

Spar Kjøp har en del småflasker.

Skrevet

De selger ofte slike små flasker på flyplassen og, men utvalget avhenger sikkert av flyplassens størrelse. Også finnes det sikkert billigere alternativer ;)

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

The BodyShop har også små flasker med produkter i, sånn typisk "reisestørrelser" :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte et reisesett på chlas olson, er flasker til alt fra shampoo, balsam, småkremer, osv der. Tror det er en 20 til sammen eller noe. Veldig nice!

LINK

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg kjøpte et reisesett på chlas olson, er flasker til alt fra shampoo, balsam, småkremer, osv der. Tror det er en 20 til sammen eller noe. Veldig nice!

LINK

Genialt!

Skrevet

På lindex har de flasker / tuber som er myke slik at du faktisk klarer å skvise ut innholdet.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg var innom en Lindex igår, men de hadde ingen ting. Var også innom en Nille, og der hadde de små mapper med tomme flasker til kr 19.90

Jeg må høres veldig gjerrig ut, men ønsker ikke å bruke penga på slikt men heller den lokale pubben :fnise: Har hatt en haug med småflasker og innhold frem til en real opprydding for litt siden, der alt ble kastet. Det begynte å bli gammelt og ekkelt. Så nå må jeg fornye hele beholdningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...