Amable Skrevet 26. juli 2011 #1 Skrevet 26. juli 2011 Da vil jeg gjerne høre fra deg. Vurderer det samme. Tar med Cyclocrossen min. Jeg ønsker også å få med meg Kambodsja, Vietnam og Laos. Problemet er bagasjen. Jeg kan ikke sykle og i tillegg drasse på en ryggsekk og en stor sykkelkoffert. Jeg har sett meg rundt etter sykkelturer, men en tur fra Bangkok til Phuket koster ca. 12000,- Jeg har vurdert å spørre noen lokale, men skal nok være veldig heldig hvis det dukker opp noen som er så hjelpsom. Det er heller ikke noe å gamble på. Et annet alternativ er å sykle litt i Thailand/Phuket. Finne et tog og reise nordover, sykle litt der, og finne et nytt tog og destinasjon. Men det er slitsomt å drasse med sykkelkofferten. NOen som har tips?
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2011 #2 Skrevet 26. juli 2011 Jeg har ikke syklet der, men har sett mange andre som har gjort det. De hadde alle sammen bare sånne sykkelbager som henger bakpå. Hva med å selge sykkelen din her hjemme, kjøpe en i Asia, selge den igjen og kjøpe en ny sykkel når du kommer hjem? Sykkelkoffert virker i alle fall veldig stress og er noe jeg ville prøvd å unngå uansett.
Amable Skrevet 26. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2011 En annen mulighet er selvsagt å leie en sykkel. Men jeg finner ingen som låner ut cyclocross og finner heller ikke cyclocross til salgs. Alternativt kan jeg ta med min sykkel, bo på en plass, sykle rundt i 10-14 dager og deretter reise rundt uten sykkel i 7-10 dager. Skal jeg oppleve noe fra sykkelen er jeg avhengig av følgebil. Kanskje noen vil reise ned sammen med meg og kjøre følgebil :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå