chimp Skrevet 20. november 2003 #1 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg bare lurer på én ting: Blir du ikke innmari sår på den brystvorta di??? Vil du ikke at han skal stimulere den andre litt også??? Sånn at det blir likevekt mener jeg...Eller hva m å anskaffe en smurf til som kan ta seg av den andre??? Og en tredje til å....nåja.....det blir vel kanskje å dra den for langt....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 20. november 2003 #2 Del Skrevet 20. november 2003 Jo, kunne jo kanskje skaffet meg en til, for den han sutter på nå er blitt herdet Så det ville vært dumt om den sluttet nå Men to til tror jeg blir i meste laget selv for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 20. november 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 20. november 2003 Han er virkelig iherdig....får sånne bilder i huet av en suttesmurf på hver pupp + et hjelpemiddel kanskje......og vips!!! Så er man i mål...... bare det uttrykket i fjeset hans sier jo det meste om hva han syns om å ha fått permanent tilholdssted på madammens pupp..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 20. november 2003 #4 Del Skrevet 20. november 2003 Liker seg godt der han kan jo ikke klage selv heller, etter jeg ble herdet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 20. november 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 20. november 2003 ....men kan du ikke lett bli litt......ukonsentrert??? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 20. november 2003 #6 Del Skrevet 20. november 2003 Vel, hva skal jeg si? kanskje noen ganger når han treffer akkurat på stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 20. november 2003 #7 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg sier bare.. en smurf på puppen og Gud vet hva hun har i trusen sin.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. november 2003 #8 Del Skrevet 21. november 2003 Har ikke helt sansen for sexuell aktivitet m en smurf jeg da.... M J har blitt fengslet for mindre.......... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå