Englepusen Skrevet 20. november 2003 #1 Skrevet 20. november 2003 Noen som handler her? Bruker for tiden briller men har lyst til å begynne med linser igjen. Har ikke noen spesielle problemer med øya så da er det jo greit å slippe å stikke innom optikeren stadig vekk.
Mrs. B Skrevet 21. november 2003 #2 Skrevet 21. november 2003 Har ingen erfaring med dem. Bare pass på å ta en ny synstest hos optikeren din først slik at du vet nøyaktig hvilken styrke du må ha osv. Du trenger jo bare si at du ikke har bestemt deg for om du vil bestille enda (slik at du kan bestille linsene på nett selv).
Musemor Skrevet 22. november 2003 #3 Skrevet 22. november 2003 Jeg har nettopp fått linser derfra. Vær obs på at varene blir sendt fra Sverige, og derfor kan bli stoppet i tollen. Det ble nemlig mine, og da blir det velplutselig ikke så billig likevel!
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2003 #4 Skrevet 22. november 2003 Hva med www.minelinser.no ? Sender de fra Norge så jeg slipper den fordømte tollen?
Miapia Skrevet 22. november 2003 #5 Skrevet 22. november 2003 Jeg kjøper linsene mine på www.lensway.no, er fornøyd med de! Og så går jeg til kontroll hos optiker hver 6. mnd. uten å kjøpe linser der. Syns det funker bra!
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2003 #6 Skrevet 22. november 2003 Jeg har også pleid å bestille fra de, men har blitt stoppa i tollen 2 ganger nå, så jeg gidder ikke bruke de mer.
Musemor Skrevet 23. november 2003 #7 Skrevet 23. november 2003 Ja, jeg tror minelinser.no er et norsk firma (høres ihvertfall sånn ut ). Jeg har tenkt å bestille der neste gang for å unngå mer toll-tull!
veslepus Skrevet 23. november 2003 #8 Skrevet 23. november 2003 Jeg har kjempegod erfaring med minelinser.no --- rask og grei levering!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå