Gå til innhold

Kor i Stavanger/Sandnes-området

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig lyst til å begynne å synge i kor til høsten. Har bittelitt sangerfaring, og ønsker først og fremst et sosialt miljø og gleden av å synge mer på fritiden :)

Jeg er 25 år, og kunne tenkt meg å synge med andre på samme alder (kan godt være voksenkor, men gjerne med en del medlemmer på 20-30 år).

Er det noen som vet om et kor i Stavanger/Sandnes/Sola som ikke er så 'seriøst', hvor man slipper opptaksprøver, og som ikke er veldig kristent? Kunne tenkt meg å synge litt catchy/moderne sanger.

Håper noen har noen tips :)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som vet om noen kor i området? Har funnet noen, men det er få under 40 år blant medlemmene.. ville hatt noe litt yngre..

• 5 måneder senere...
Skrevet

Har du funnet noe enda? Jeg leter selv!

Skrevet

Er det noen som vet om et kor i Stavanger/Sandnes/Sola som ikke er så 'seriøst', hvor man slipper opptaksprøver, og som ikke er veldig kristent?

Det finnes et sosialistisk kor i Sandnes, de er nok ikke spesielt kristne. Tror det er greit der, men har ikke vært med selv. Hvor mange catchy og moderne låter de har på repertoaret skal jeg ikke anta noe om, men det går nok i arbeidersvisker og slikt også, hehe.

• 5 måneder senere...
Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg bumper denne litt, da jeg er på leting etter et kor i samme område og sjanger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...