Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har nettopp bestemt meg for å reise til Spania for å lære meg spansk. Usikker på hvor lenge, men ser for meg alt fra 1 mnd til et halvår, og er interessert i å reise etter jul. Jeg lurer derfor på om det er noen her som har erfaring med dette? Har søkt litt rundt og funnet flere språkskoler, da spesielt i sørspania, som virker veldig lovende! Lurer også på om det fins en seriøs plass (forum e.l.) hvor man kan finne andre som kan tenke seg å gjøre det samme? Planen har hele tiden vært å ta en master denne høsten, men fant ut at jeg trenger et friår for å skaffe motivasjon og livserfaring! Trenger å bryte opp litt. Vet jo at det er fult mulig å reise nedover alene, men da dette valget er et ganske så stort skritt for meg i utgangspunktet, så vil jeg gjerne ha noen å reise med:)

Blir veldig takknemlig for svar!

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg har også planer om å reise til Spania for å lære meg spansk. Har sjekket litt forskjellige skoler, men har bestemt meg for Sørspanskspråkskole. Har planer om å reise rundt Mars neste år og være der i ca 12 uker. Når har du planer om å reise? - Martine -

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...