Gjest Emo Fisk Skrevet 25. juli 2011 #1 Skrevet 25. juli 2011 Sist jeg fødte, måtte jeg sy en del. Fikk stadig tips om grønnsåpebad pga vonde sting, men klarte aldri helt å forstå hvordan man skal få dette til. Jeg har ikke badekar, og stumpen min får på ingen måte plass i en vanlig glassbolle. Tenkte at jeg skulle ha planen klar for neste gang, så hvordan i himmelens navn skal jeg gjøre dette praktisk? Sitter dere i en bakebolle eller noe lignende? Og hvordan klarer dere å sette dere ned i den, eventuelt komme dere opp igjen? Unnskyld for dumme spørsmål, men jeg tør ikke å bare sette meg ned i en bolle uten at andre sier at det går bra
Gjest Emo Fisk Skrevet 25. juli 2011 #3 Skrevet 25. juli 2011 Går jo an å bruke en balje, da. Klarer fortsatt ikke å se helt for meg hvordan jeg skal manøvrere meg inn og ut av den.. Skummelt, rett og slett
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2011 #4 Skrevet 25. juli 2011 Jeg fyllte bare grønnsåpevann på en tom brusflaske og skyllte forsiktig når jeg satt over toalettet. Fungerte hvertfall for meg
Gjest Eurodice Skrevet 25. juli 2011 #6 Skrevet 25. juli 2011 (endret) Klarer fortsatt ikke å se helt for meg hvordan jeg skal manøvrere meg inn og ut av den.. Skummelt, rett og slett Baljen eller et vaskevannsfat behøver ikke være større enn at du kan plassere den i en stol eller sofa. Da er det ikke så vanskelig å sette seg og ha underkroppen nedi, og så sitter du trygt. Endret 25. juli 2011 av Belladonna
siebaeo Skrevet 25. juli 2011 #7 Skrevet 25. juli 2011 Jeg blandet en stor drikkeflaske med sånn drikketut på med grønnsåpeblanding og hadde ved toalettet. Så hver gang jeg var på do spylte jeg med det og satt der i noen minutter. Svei litt av og til så jeg satt så lenge jeg orket. Så spylte jeg enten med lunka vann i dusjen eller med en vannflaske om jeg ikke skulle bråke (dusj vegg i vegg m soverom). Om jeg var ute et sted hadde jeg med en liten vannflaske i stellebagen. Og så droppa jeg bind så snart jeg ikke blødde igjennom og tålte flekker på undertøyet.. Det hjalp utrolig å slippe de svette bindene!!
Møffi Skrevet 25. juli 2011 #8 Skrevet 25. juli 2011 Benyttet dere grønnsåpe fra eske? Har hørt det er forskjell på denne og den man får på plastflaske?
Gjest Eurodice Skrevet 25. juli 2011 #9 Skrevet 25. juli 2011 Benyttet dere grønnsåpe fra eske? Har hørt det er forskjell på denne og den man får på plastflaske? Du kan kjøpe medisinsk grønnsåpe på apoteket. Jeg vet ikke hvordan det forholder seg med husholdningsgrønnsåpe, det kan godt hende den også kan brukes.
Gjest Emo Fisk Skrevet 25. juli 2011 #10 Skrevet 25. juli 2011 Jeg har i hvertfall ved andre skader som grønnsåpebad hjelper mot fått beskjed om at jeg fint kan bruke butikkjøpt, da enten boks eller flaske, så lenge det er ren grønnsåpe. Altså ikke tilsatt all slags annet tull.
Redbull Skrevet 25. juli 2011 #11 Skrevet 25. juli 2011 Klarer fortsatt ikke å se helt for meg hvordan jeg skal manøvrere meg inn og ut av den.. Skummelt, rett og slett Hahahahaha, jeg hadde akkurat det samme problemet!! Rivna så fælt at jeg klarte jo ikke å sitte, så jeg fikk det aldri til. Tok tilslutt å drukna en klut i blandingen og pressa dette forsiktig på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå