Gjest Gjesta Skrevet 20. november 2003 #1 Skrevet 20. november 2003 Hei! Jeg trenger virkelig en god spansk ordbok, og jeg leter etter en i Lingua-serien. Noen som vet om den eksisterer?? Det er saa surt aa betale mye penger for en ordbok, man ikke er fornoeyd med.... Clea - lingua-fan
Pip Skrevet 23. november 2003 #2 Skrevet 23. november 2003 ...har faktisk berre høyrt negativt om Lingua-ordbøkene eg... Når det er sagt, så har eg berre sett Lingua fransk, tysk og engelsk. Altså ikkje spansk... Du kan vel ringe forlaget og høyre? Tlf. nr. finn du her.
Gjest Virvel Skrevet 24. november 2003 #3 Skrevet 24. november 2003 Jeg har Kunnskapsforlagets blå spanskordbok, den digre. Nå vet jo ikke jeg hva slags behov du har, men den er finfin for meg i hvert fall.
Gjest Gjesta Skrevet 25. november 2003 #5 Skrevet 25. november 2003 Takk for svar! Skal ringe strax jeg kommer meg tilbake til Norge...(eventuelt forhoere meg om, de holder paa aa lage en...) Den blaa har min venninne, saa jeg har laant den litt, men er ikke fornoeyd.... :-? Jeg er kjempefornoeyd med Lingua pga der er lydskrift, ordtak og "ordliste" delt opp etter kategori bakerst... (Jeg har Lingua i engelsk og tysk...) Clea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå