AnonymBruker Skrevet 25. juli 2011 #1 Skrevet 25. juli 2011 Jeg flyttet inn i juni og har en veranda på 8-9 kvm, har altså ikke dyrket/kjøpt så mye siden jeg flyttet inn så sent. Men jeg har to kasser med jordbær, tre tomatplanter og krydderurter. Ellers har jeg bare to lavendelplanter. Synes det er koselig å ha noe fornuftig selv om det er et lite område. Jordbærene har gjort at det er blitt et lite dyreliv der ute, senest i dag var hakkespetten på besøk. Koselig Hva har dere av spiselige planter eller prydplanter?
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2011 #2 Skrevet 25. juli 2011 Sukkererter, urter (persille, peppermynte, basilikum og oregano) og blomkarse
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2011 #3 Skrevet 25. juli 2011 Mynte til Mojto!!! Mynte fra butikken kan ikke sammenlignes, den smaker jo ingenting!
Kosemose Skrevet 25. juli 2011 #4 Skrevet 25. juli 2011 (endret) Basilikum, gressløk og mynte Endret 25. juli 2011 av Kosemose
Redbull Skrevet 26. juli 2011 #5 Skrevet 26. juli 2011 Oi... Vi har mye. Gresskar, galia melon, tomat, vårløk, paprika, agurk, persille, brokkoli. Jordbær blir det i åkeren til neste år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå