Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg var i dag innom nille for å kjøpe lys for å tenne utenfor vår lokale AUF, når jeg kom inn hadde nille halv pris på -alle- lys, med unntak av hvite. Dette synes faktisk jeg var ufint. Kan godt være at dette var tilfeldig, men her føler jeg at noen skor seg på andres sorg!

Er det slik i andre byer også?

Endret av Ixnay
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i dag innom nille for å kjøpe lys for å tenne utenfor vår lokale AUF, når jeg kom inn hadde nille halv pris på -alle- lys, med unntak av hvite. Dette synes faktisk jeg var ufint. Kan godt være at dette var tilfeldig, men her føler jeg at noen skor seg på andres sorg!

Er det slik i andre byer også?

Det er helt vanlig at hvite lys ikke er på salg, fordi det er det flest kjøper. Klassisk tilbud-etterspørsel.Det har neppe noenting med hva som har hendt å gjøre, salget er sikkert bestemt lang tid i forveien. At to ting skjer samtidig betyr ikke at det er en årsakssammenheng mellom dem.

• Liker 8
Skrevet

Tenker heller at dette er tilfeldig, har sikkert været et slikt tilbud lenge før fredag.

Gjest loren
Skrevet

Nille sitt lystilbud har vart lenger.

Var innom Nille forrige helg, og overhørte da en samtale mellom ansatt og kunde hvor ansatt forklarte at de hvite ikke var på salg fordi de selges hele året, mens de pastellfargede som nå er på salg er sesongvare og hun ventet inn "høstfarger" nå.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje litt off-topic, men Nille var også en av få butikker her som ikke fikk stenge under minnemarkeringen på mandag, etter beskjed fra kjedeledelsen. Syns det er dårlig.

AnonymBruker
Skrevet

Dette fikk meg til å tenke på et innslag fra Oslo jeg så i dag i forbindelse med det som har hendt. De intervjuet en som drev en blomsterforetning og han hadde skrudd opp prisene på iallefall enkeltroser pga den store pågangen. Han sa selv at det var for å tjene penger nå som det var så mange som ville kjøpe.

Gjest Vampen
Skrevet

Dette fikk meg til å tenke på et innslag fra Oslo jeg så i dag i forbindelse med det som har hendt. De intervjuet en som drev en blomsterforetning og han hadde skrudd opp prisene på iallefall enkeltroser pga den store pågangen. Han sa selv at det var for å tjene penger nå som det var så mange som ville kjøpe.

Nei, han sa at leverandøren har skrudd opp prisene.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...