Gjest Lillekanin Skrevet 25. juli 2011 #1 Skrevet 25. juli 2011 Jeg skal til Bergen en langhelg i august,og trenger et sted å bo:) Er ikke interessert i å betale tusenvis for et opphold,derfor lurer jeg på om noen her veit om billigere alternativer? Vi er to stk og skal bo der fra torsdag-søndag. Det kan gjerne være med frokost,men det er ikke noe krav. Ønsker et 2-mannsrom med eget bad/wc og selvfølgelig seng,ellers har jeg ingen krav,annet enn at det er et greit sted å tilbringe noen dager. Håper på gode forslag og tips!
Sommersol Skrevet 25. juli 2011 #2 Skrevet 25. juli 2011 Montana Vandrerhjem, sentralt, billig og veldig bra. Eller YMCA midt i byen, også vandrerhjem, men med litt lavere standard (iallefall slik jeg husker det
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #3 Skrevet 28. juli 2011 Om du er coop-medlem så sjekk ut coop hotellkupp. Eller sjekk ut hotels.com
MissStiles Skrevet 28. juli 2011 #4 Skrevet 28. juli 2011 Comfort Hotel Holberg - overnatting fra 299kr om du bestiller via internett.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #5 Skrevet 28. juli 2011 Nå vet ikke jeg om de finnes i Bergen, men BudgetHotels finnes i flere byer og er billige. Vi har brukt dem noen ganger og de er helt greie. Det er ikke frokost da.
Gjest Anuket Skrevet 28. juli 2011 #6 Skrevet 28. juli 2011 City Box eller City Apartments (de har fått en del klager) er vel det billigste, eller kanskje P hotels ellers er det Montana og YMCA
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #7 Skrevet 28. juli 2011 http://www.jacobsbergen.no/no/web/static/index/id/apartamentHotel
Lipstick Skrevet 29. juli 2011 #9 Skrevet 29. juli 2011 Bergen Travel Hotel er ikke så dyrt. Ligger like ved fotballpuben, et par minutters gange fra kinoen, og som du da sikkert skjønner, veldig sentralt i sentrum. Pene, moderne rom med sentral beliggenhet, men ikke noe luksus utover det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå