Gjest Aria. Skrevet 25. juli 2011 #1 Skrevet 25. juli 2011 Vasket ulltøy igår, med milo, på et program på maskinen som het ull, vasket på 30 grader. Men det er jo fortsatt møkkete!!! Flekker som var på det, er der fortsatt Satans ulltøy! Hvordan skal jeg få det rent?
kirstiJ Skrevet 25. juli 2011 #2 Skrevet 25. juli 2011 Kjøp gallesåpe! Den flytende kan du bruke i vaskemiddelkammeret i maskina, om du kjøper såpestykke kan du gni flekkene med det. Du får til og med vekk gamle bæsjeflekker på hvite ullbodyer med det uten at du trenger høyere temperatur!
Redbull Skrevet 25. juli 2011 #3 Skrevet 25. juli 2011 Gjør ikke noe med det jeg, tøyet er jo rent selv om det er flekker på det
Gjest Aria. Skrevet 26. juli 2011 #4 Skrevet 26. juli 2011 Kjøp gallesåpe! Den flytende kan du bruke i vaskemiddelkammeret i maskina, om du kjøper såpestykke kan du gni flekkene med det. Du får til og med vekk gamle bæsjeflekker på hvite ullbodyer med det uten at du trenger høyere temperatur! Ok? Så bra Hvor kan man kjøpe det?
Gjest Aria. Skrevet 26. juli 2011 #5 Skrevet 26. juli 2011 Gjør ikke noe med det jeg, tøyet er jo rent selv om det er flekker på det Joda, men er flaut med stoor brun flekk fra kakao på ullgenseren
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2011 #6 Skrevet 27. juli 2011 Sorry, er overtrøtt, men "Satans ulltøy". Har aldri sett for meg satan i ulltøy Håper det klør skikkelig på han! 1
Umuriel Skrevet 27. juli 2011 #7 Skrevet 27. juli 2011 I verste fall kan man farge tøyet hvis man ikke får bort flekken.
Gjest Aria. Skrevet 27. juli 2011 #8 Skrevet 27. juli 2011 Sorry, er overtrøtt, men "Satans ulltøy". Har aldri sett for meg satan i ulltøy Håper det klør skikkelig på han! Vet det, måtte le litt selv da frustrasjonen hadde lagt seg og jeg så hva jeg hadde skrevet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå