Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Hva skal jeg gjøre når jeg har bust ut alt av meg selv og litt til til kjæresten min av mine redsler for vårt forhold og mine store angster...Nå har han all makt over meg? Føler meg så naken. Han må jo tro jeg er gal... Det er ting jeg har fått for meg nå som forholdet er blitt seriøst, fordi jeg er redd for å gi alt av meg selv og ikke få tilbake slik det var med min x. Vi har overhodet ingen problemer, men så fort jeg føler at det er en mulighet til at han ser at jeg virkelig er svak for han, så blir jeg redd for at han skal tro jeg er desperat og SVAK. Han sier han bare elsker meg for den jeg er uannsett, men jeg tror det ikke. Det sier jeg selvfølgelig ikke til han at jeg ikke gjør. Jeg er så redd han skal forlate meg uten at jeg har grunn til å tro det. Han kommer til å bli lei meg.

Jeg skriver uten å være anonym fordi det jeg som føler det, og slik er det, og sånn er jeg.. Si hva dere vil....Men trenger litt hjelp nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har lagt alt på bordet for han og han er hos deg fremdeles.

Det skulle vel være grunn nok til å tro han når han sier at han elsker deg.

Menn er faktisk ikke dyr. Når en mann sier at han elsker deg, så får du velge om du vil tro på han eller ikke. Om du ikke tror på han, beviser at du har liten tro på deg selv. Det vil alltid være slik enten det er han du er sammens med nå eller de som måtte komme etter han.

Lær å elsk deg selv! :P

Skrevet

Høres ut som om du har et veldig dårligt selvbilde.

Sier han at han elsker deg så gjør han det.

Men det er helt vanligt når ett førhold begynner å bli seriøst å reagere slik du gjør nå.

Prøv å slappe av å nyt at dere har det bra sammen!

Skrevet

Har sittet i samme dilemma selv,men pass på at du ikke maser for mye om det.Tror du han hadde vert sammen med deg hvis han ikke elsket deg?Jeg vet at det er kjempe tøft å ha det slik du føler.Man skal kunne snakke med den man er sammen med om slike følelser.Bare ikke mas formye om det.Da kan man sende di en annen vei.Da mener jeg Masse mas.Jeg mener det er lov å vere engslig for det man har.Det viser jo at følelsene er ekte.Fin en middelvei.Det er jo slik med livet at man aldri vet hva som skjer,noe jeg ikke er like fornæøyd med bestandig.Kan like gjerne vere du som går vettu,selv om du sier nå at han vil du vere sammen med resten av livet.For jeg forsto det slik at dere ikke hadde vert sammen så veldig lenge?

Gjest Anonymous
Skrevet

Har selv følt det som du gjør. Jeg har aldri bust ut med masse personlige ting. Jeg har kanskje holdt tilbake noe fordi jeg er redd for at da vil han ikke være gla i meg. Jeg er livredd for at han skal finne ut av hvem jeg egentlig er, fordi da vil han ikke ha meg.

Men i mitt tilfelle kan det faktisk stemme at han ikke elsker meg. <jeg har skrevet et innlegg her som heter " Har det litt jævlig akkurat nå. " ( Så sånn kan det være.

Men i ditt tilfelle tro jeg du ikke har noenting å frykte.

Og jeg vet det er vanskelig å lære å elske seg selv, sliter litt emd det selv.

Men et godt råd er å høre på de råd og gode tilbakemeldinger du får av venner og kjæresten og tenk over dem grundig.

Du er en flott person og verdt å elske!!

Lykke til :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...