Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2003 #1 Skrevet 20. november 2003 Jeg må bare si det: Julian Berntsen har begått en CD av de sjeldne!! Har dere ikke hørt og/eller kjøpt Waffy town, så har dere en overraskelse å glede dere til! ...og dette sier jeg helt uten honorar (hvis ikke noen kan fikse meg nummeret til managementet hans)...
Ana Skrevet 20. november 2003 #2 Skrevet 20. november 2003 :enig_animasjon: Enig! :D Hadde ikke hørt om ham før jeg fikk albumet hans i gave av pappan min, og har hørt på det nonstop de siste ukene! Anbefales!
Rannva Skrevet 21. november 2003 #3 Skrevet 21. november 2003 Har aldri hørt om denne mannen. Hvilken type musikk er det snakk om?
murmeldyret Skrevet 21. november 2003 #4 Skrevet 21. november 2003 Jeg hørte han på God Morgen Norge Må innrømme at jeg ble litt fasinert ja
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2003 #6 Skrevet 24. november 2003 Hva slags musikk er det da?? Vanskelig å beskrive i korte trekk, men jeg får i hvert fall deilige assosiasjoner til Beatles rundt 1967-68. UTEN alt "kosttilskuddet" de prøvde på den tiden, men likevel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå