Gjest CK Skrevet 25. juli 2011 #21 Skrevet 25. juli 2011 Det er også noe som heter pollusjon, som er utløsning at det nødvendigvis medfører noe seksuelt. Skjer som regel hvis mannen/gutten ikke har hatt utløsning på en stund. Godt mulig de andre teoriene her er vel så plausible. 1
Gjest Emo Fisk Skrevet 25. juli 2011 #22 Skrevet 25. juli 2011 gjetting men steik som i steike forbanna eller liknende. hadde i alle fall ikke tolerert det Helt riktig
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 25. juli 2011 #23 Skrevet 25. juli 2011 Jeg skjønte ikke helt hva problemet var jeg
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2011 #24 Skrevet 25. juli 2011 Han ble nok tatt på sengen, bokstavelig talt Jeg ville blitt brydd selv, jeg. Har fersket typen og reagerte med å bli såret- men måtte si til meg selv at det var bare gøy og jeg er absolutt bra nok. Tross alt leker jeg med meg selv innimellom. Og så fortalte jeg ham etterpå at jeg kunne tenkt meg å vært med på leken siden jeg var i nærheten, og at jeg ble litt småsåret der og da men det var bare pga litt dårlig selvbilde og fordi jeg ble litt flau selv Men det ble til noe positivt for oss begge i ettertid....
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2011 #25 Skrevet 25. juli 2011 Jeg hadde nok bare ledd litt av/med han og spurt ertende om han drømte om meg
Gjest HunterLady Skrevet 25. juli 2011 #26 Skrevet 25. juli 2011 Jenter som blir såret av at gutter runker, burde ikke være sammen med gutter. Herregud dere kommer til å bli såret. Jeg forstår at dårlig selvtillit kan være vanskelig, men dere må finne en måte å takle dette på uten å bli såret av litt onani. Det er faktisk helt utrolig normalt å ha sex med seg selv. 4
louise1 Skrevet 25. juli 2011 #27 Skrevet 25. juli 2011 Kanskje han ble veldig flau for at du syntes det var overraskende? Dette er HELT normalt! 1
Daniel84 Skrevet 25. juli 2011 #28 Skrevet 25. juli 2011 Takk for svar:) Jeg ble vel mest overassket, fordi det aldri har skjedd før, og vi har bodd sammen i 5 år.. Pluss at han så ut som han ble veldig flau over det hele..! Tro meg, det har nok skjedd før, eneste forskjellen er at da ble han ikke busta..
MaxUflax Skrevet 25. juli 2011 #29 Skrevet 25. juli 2011 Idag morges skulle jeg inn til typen før jeg dro på jobb, og det luktet som han hadde kommet. Han var unnvikende til å begynne med, men sa at han hadde kommet mens han sov. Er dette vanlig?! Eller har han gjort det selv på morgenkvisten?! Føler også litt sårt at slikt skjer, er jeg ikke nok!? Som mann må jeg nesten si JEPP, det er fult mulig og risikere og våkne opp med kliss over alt.. bin there done that.. ikke noe å bry seg med. Kan være en god drøm kansje? Vær glad for at mannen din virker du, han er hvertfall helt normal, og flaut er det jo også om man har et slikt uhell, og damen står over deg med et "hva faen" tryne.. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2011 #30 Skrevet 25. juli 2011 synes svarene på innlegget er direkte frekke og hånlige. kan ikke dere ta dere litt sammen, og svare med respekt, da dette ikk ehadde skjedd for TS før? føler det ikke er lov til å stille "feil" spørsmål her, uten å få hagl som svar. 2
MaxUflax Skrevet 26. juli 2011 #31 Skrevet 26. juli 2011 synes svarene på innlegget er direkte frekke og hånlige. kan ikke dere ta dere litt sammen, og svare med respekt, da dette ikk ehadde skjedd for TS før? føler det ikke er lov til å stille "feil" spørsmål her, uten å få hagl som svar. ??Ser nå ikke så mye negativt her? noen giftige i starten, men de fleste sier jo bare at det ikke er noe å ta av for
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2011 #32 Skrevet 26. juli 2011 TS her; Mange gode tilbakemeldinger. Jeg var interessert i å høre om det faktisk er mulig at det skjer i søvne, og det er det jo noen her som forteller om. Jeg syns absolutt ikke det var ekkelt, men fordi jeg da sikkert aldri har "busta" han før, så var dette nytt for meg! Takk for forståelsen, folket:)
Gjest Eurodice Skrevet 26. juli 2011 #33 Skrevet 26. juli 2011 Jeg trodde nattlige pollusjoner var ganske vanlig hos både tenåringsgutter og voksne menn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå