AnonymBruker Skrevet 25. juli 2011 #1 Skrevet 25. juli 2011 Idag morges skulle jeg inn til typen før jeg dro på jobb, og det luktet som han hadde kommet. Han var unnvikende til å begynne med, men sa at han hadde kommet mens han sov. Er dette vanlig?! Eller har han gjort det selv på morgenkvisten?! Føler også litt sårt at slikt skjer, er jeg ikke nok!?
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 25. juli 2011 #2 Skrevet 25. juli 2011 Så du blir sur på han når han får orgasme uten din hjelp? Herlighet. 10
lille-lure Skrevet 25. juli 2011 #3 Skrevet 25. juli 2011 Kan nok hende at han tok seg en kjapp en, men det betyr ikke at du ikke er bra nok. Tar du aldri på deg selv uten han? 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2011 #4 Skrevet 25. juli 2011 Nei, jeg blir ikke sur for at han kom uten min hjelp. Bare litt paff. Ja, jeg er kanskje naiv som mener det sånn, men det var overasskende! Nei, det er egentlig veldig sjelden jeg koser med meg selv!
HopelessFear Skrevet 25. juli 2011 #7 Skrevet 25. juli 2011 Kvinne, du må akseptere at han har sin egen seksualitet. Er det så vanskelig å fatte at han kan ha tatt seg en kjapp en, uten at du var i nærheten. Slapp av, for guds skyld. 6
Gjest Emo Fisk Skrevet 25. juli 2011 #8 Skrevet 25. juli 2011 Og så? Han har da ett privatliv han og. Jeg hadde blitt steik om mannen min hadde begynt en utspørring om "jeg har komt på egenhånd". Så lenge dere har ett godt sexliv sammen, betyr det da ingenting om man også har gode sexliv alene. 2
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2011 #9 Skrevet 25. juli 2011 Drømmer kan også gjøre en får utløsning uten noe fysisk. 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2011 #10 Skrevet 25. juli 2011 Når kvinner får orgasmer blir de ekstremt opphissede, livet er herlig, de føler kjærlighet, de blir opplagte bla bla bla bla. Når menn får en orgasme så får de en utrolig deilig følelse for så og slappe helt av i hele kroppen, alle musklene, alt. (Søvnhormon) Så at menn og kvinner onanerer for forskjellige grunner er ikke spesielt rart, en kvinneorgasme mens jeg hadde hatt sex hadde sikkert vert helt fantastisk. Men når jeg er sliten å kommer hjem fra jobb så er en manneorgasme der jeg bare synker ned i sofaen det beste jeg kan tenke meg.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2011 #11 Skrevet 25. juli 2011 Takk for svar:) Jeg ble vel mest overassket, fordi det aldri har skjedd før, og vi har bodd sammen i 5 år.. Pluss at han så ut som han ble veldig flau over det hele..!
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2011 #12 Skrevet 25. juli 2011 Tenkt på at han kan ha vert ganske så overrasket selv?
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2011 #13 Skrevet 25. juli 2011 Når du sier det så.. men hadde litt vanskelig for å tro at det er noe som kan skje av seg selv, mens man sover. Men jeg tok tydeligvis feil
hulaboer Skrevet 25. juli 2011 #14 Skrevet 25. juli 2011 Idag morges skulle jeg inn til typen før jeg dro på jobb, og det luktet som han hadde kommet. Han var unnvikende til å begynne med, men sa at han hadde kommet mens han sov. Er dette vanlig?! Eller har han gjort det selv på morgenkvisten?! Føler også litt sårt at slikt skjer, er jeg ikke nok!? WTF? SÅRT? Hva i all verden er det som foregår i hodet ditt egentlig? 1
Gjest maneater? Skrevet 25. juli 2011 #15 Skrevet 25. juli 2011 Stakkars mann. La han kose seg om han vil!
Gjest Eurodice Skrevet 25. juli 2011 #17 Skrevet 25. juli 2011 Og så? Han har da ett privatliv han og. Jeg hadde blitt steik om mannen min hadde begynt en utspørring om "jeg har komt på egenhånd". Så lenge dere har ett godt sexliv sammen, betyr det da ingenting om man også har gode sexliv alene. Unnskyld spørsmål utenom tema, men hva i alle dager mener du med "steik"?
Gabbs Skrevet 25. juli 2011 #18 Skrevet 25. juli 2011 Unnskyld spørsmål utenom tema, men hva i alle dager mener du med "steik"? gjetting men steik som i steike forbanna eller liknende. hadde i alle fall ikke tolerert det
Gjest Eurodice Skrevet 25. juli 2011 #19 Skrevet 25. juli 2011 gjetting men steik som i steike forbanna eller liknende. hadde i alle fall ikke tolerert det Ach so .
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2011 #20 Skrevet 25. juli 2011 Unnskyld, men sa han ikke at han hadde fått utløsning mens han sov? Altså du lei deg fordi han hadde en frekk drøm? Jeg både sovner og våkner støtt som det er til frekke drømmer - og ingen av de handler om samboeren. Nesten ingen, iallefall. Om noe hadde jeg spurt etter muligheter for å gjenta det hele, med meg som deltaker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå