Nuttery Skrevet 25. juli 2011 #1 Skrevet 25. juli 2011 Dette er forsåvidt andre gang dette har skjedd. Hver gang jeg ser ferdig en hel TV-serie fra begynnelse til slutt blir jeg helt tom innvendig, sitter å gråter på siste episoden, føles som jeg har mistet familien min... Er det andre som har det sånn? Særlig når sesong-avslutningen ikke endte slik jeg ville... Hilsen ei som er litt tom innvendig akkurat nå, og med mascara nedover kinnene 4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2011 #2 Skrevet 25. juli 2011 Jeg har det akkurat slik jeg også. Nå ser jeg kun koselige og morsomme serier, men jeg føler meg tom innvendig når siste episode i siste sesong er over... Helt ekkelt.. Jeg elsker sex and the city og har alle sesongene flere ganger. Da begynte jeg på sesong 3 og såg til og med siste episode i siste sesong før jeg begynte på nytt på sesong 1 og såg til første episode i sesong 3. På den måten ble jeg ikke like lei meg når jeg såg siste episode i siste sesongen. Skikkelig tragisk 3
Gjest Bond Skrevet 25. juli 2011 #3 Skrevet 25. juli 2011 Ikke så veldig med TV-serier, men ofte med bøker og.. ee... dataspill
Gjest Badabing Skrevet 25. juli 2011 #4 Skrevet 25. juli 2011 Jeg har vel kanskje ikke så sterke følelser som deg, men jeg også kan føle meg litt tom innvendig etter å ha lest en veldig god bok, eller å ha sett en tv-serie på fem sesonger. Det er vel bare noen av oss som lever oss litt mer inn i bøker og filmer enn andre, og det er vel verken skadelig eller unormalt så lenge vi finner tilbake til virkeligheten etterpå
Tropic Skrevet 25. juli 2011 #5 Skrevet 25. juli 2011 Jeg blir trist når jeg er ferdig med en bok eller en serie. Synes det er trist at jeg ikke skal få vite hva som skjer videre med karakterene, dette er uansett om det har endt slik jeg vil eller ikke. Sex and the city serien synes jeg ble avsluttet på en slik måte at det gikk greit, Charmed ble bare trist og veronica mars var veldig ikke avsluttet etter sesong 3. Så kommer veldig an på avslutningen. 2
Personlig12 Skrevet 25. juli 2011 #6 Skrevet 25. juli 2011 Når det e slutt på ein sesong, la det vara. Når det e tomt i min kartong, la det vara Philemon Arthur & the Dung
Hoppetaujenta Skrevet 25. juli 2011 #7 Skrevet 25. juli 2011 Jeg var faktisk veldig trist og tom da jeg hadde lest bøkene og sett filmene om Ringenes Herre. Avslutningen der hvor Frodo, Bilbo etc. blir med Alvene ut på havet for å leve sin eksistens videre et annet og bedre sted...åååå, som jeg skulle ha ønsket at jeg kunne ha blitt med dem da... og at det hadde vært en film til (eller fem) som fortalte om hvordan det gikk videre.
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 25. juli 2011 #8 Skrevet 25. juli 2011 (endret) Jeg følte det slik da jeg så siste episoden av Angel Jeg har vært fan av Buffy i flere år, så når den serien var ferdig så kunne jeg trøste meg med at jeg i det minste kunne få se Angel da. Da den sluttet så gikk det opp for meg at det faktisk var slutt, og at jeg ikke kom til å se flere nye episoder med disse karakterene som jeg liker Jeg synes heller ikke at avslutningen var noe å skryte av heller Endret 25. juli 2011 av Sjokoladebolle
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2011 #9 Skrevet 25. juli 2011 Dette er forsåvidt andre gang dette har skjedd. Hver gang jeg ser ferdig en hel TV-serie fra begynnelse til slutt blir jeg helt tom innvendig, sitter å gråter på siste episoden, føles som jeg har mistet familien min... Er det andre som har det sånn? Særlig når sesong-avslutningen ikke endte slik jeg ville... Hilsen ei som er litt tom innvendig akkurat nå, og med mascara nedover kinnene Hvilken tv-serie er det du nettopp har sett? 1
Elizia Skrevet 29. juli 2011 #10 Skrevet 29. juli 2011 Syns det var utrolig trist da Akutten var ferdig og Medium. Også Friends, Seinfeldt og Frasier...Savner jo karakterene og de blir på en måte en del av livet mitt.
NuckingFutz Skrevet 29. juli 2011 #11 Skrevet 29. juli 2011 Jeg føler fortsatt et stort tomrom i sjela etter at Lipstick Jungle ble tatt av sendeskjema etter kun to sesonger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå