AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #1 Skrevet 24. juli 2011 Overskriften sier vel sitt! Jeg trenger tips :-D jeg har egentlig veldig fin hud, men blir lett blank utover dagen på jobb og sånn, selvom jeg bruker mattende mineralpudder.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #2 Skrevet 24. juli 2011 Hadde tenkt å tipse deg om et mattende mineralpudder, men du tenker vel da på flytende foundation eller? Jeg bruker i.d matte iallfall... Hvilken hudkrem bruker du da? jeg har blitt mye mindre blank etter at jeg begynte å bruke en oljefri krem fra a'kin Min lenke
Gjest Cecilia L Skrevet 26. juli 2011 #3 Skrevet 26. juli 2011 Estee Lauder Double Wear. Sitter veldig godt og gir bra matthet også uten pudder over. Positivt også at den gir glød til ansiktet, men ikke blankhet. Konsistensen er bra, men du må jobbe raskt siden dette er en foundation som er ment å sitte på lenge. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2011 #4 Skrevet 26. juli 2011 Mineral Hygienics. Billig. Prøv det. Godt. De har også et finishing powder (Matte) dersom du har veldig oljete hud.
Lurifaksen Skrevet 26. juli 2011 #5 Skrevet 26. juli 2011 Mineral Hygienics. Billig. Prøv det. Godt. De har også et finishing powder (Matte) dersom du har veldig oljete hud. Signeres!
Mohini Skrevet 27. juli 2011 #6 Skrevet 27. juli 2011 Mineral Hygienics. Billig. Prøv det. Godt. De har også et finishing powder (Matte) dersom du har veldig oljete hud. Signeres fra denne kanten også! Jeg brukte EDM tidligere, men siden jeg har en ganske tung jobb fysisk, så ble jeg alltid blank som ei diskokule og foundationen skled av. Mineral Hygienics fikset det lett som juling!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå