Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2003 #21 Skrevet 21. november 2003 Synes reklamen var koselig jeg Men hver sin smak. Det er vel ikke en eneste reklame som absolutt alle liker? Regner med at NetCom får både ris og ros for denne jeg... Ros fra meg... Kanskje jeg skal sende dem en mail og skryte? Morro med reklamer med nytt innhold synes nå jeg da... "Oi" Hilsen meg
Gjest Tex Skrevet 21. november 2003 #23 Skrevet 21. november 2003 Venta på den. Du kan klikke deg inn hvor som helst på Kg uten å så mye som komme i nærheten av juleforumet hvis du ikke vil. Mens jeg må avstå fra alle de gode programmene som daglig sendes i alle kanaler (ha ha) for å slippe unna den reklamen.... Urettferdig, syns jeg.
~sikka~ Skrevet 21. november 2003 #24 Skrevet 21. november 2003 Ja, den hører liksom med, men allikevel så skulle jeg ønske den ikke var dubbet. Han som dubbet fikk engangsbetaling istedenfor pr viste gang. Lite visste han at det skulle bli et av de mest viste filmene på NRK... Han snakket inn på nytt faktisk så han får nok mye bedre betalt denne gangen :blunke:
~sikka~ Skrevet 21. november 2003 #25 Skrevet 21. november 2003 Forøvrig synes jeg reklamen er kjempefin
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2003 #26 Skrevet 21. november 2003 Forøvrig synes jeg reklamen er kjempefin det gjør jeg også.. uansett så har man fint muligheten til å unngå å se på reklame på TV også..
Gjest Poirot Skrevet 21. november 2003 #27 Skrevet 21. november 2003 Han snakket inn på nytt faktisk så han får nok mye bedre betalt denne gangen :blunke: Jeg mente ikke denne gangen, da.
Gjest Poirot Skrevet 21. november 2003 #28 Skrevet 21. november 2003 Mens jeg må avstå fra alle de gode programmene som daglig sendes i alle kanaler (ha ha) for å slippe unna den reklamen.... Uffameg... Du tar ikke sjansen på å skru av/bytte kanal ett minutt eller to det sekundet reklamen kommer på, altså...? :blunke:
~sikka~ Skrevet 21. november 2003 #29 Skrevet 21. november 2003 Jeg mente ikke denne gangen, da. Neida, jeg skjønte det :D Ville bare gi litt tilleggsinformasjon...
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 21. november 2003 #30 Skrevet 21. november 2003 Askepott parodien til Netcom er jo kjempesøt og veldig original, men den jenta som sier "oj" er til å bli gal av. Var det noen som la merke til at de fjernet en sekvens nesten med en gang etter at de begynte å vise filmen, på tv? Den aller første gangen jeg så filmen var det en sekvens hvor hun så ned på ett p-pille brett og sa "oj" (som i oj jeg har visst glemt en pille). Denne scenen har jeg ikke sett mer enn en gang. Mon tro om Netcom fikk en telefon fra Likestillingsombudet
Gjest Poirot Skrevet 21. november 2003 #31 Skrevet 21. november 2003 Den aller første gangen jeg så filmen var det en sekvens hvor hun så ned på ett p-pille brett og sa "oj" (som i oj jeg har visst glemt en pille). Denne scenen har jeg ikke sett mer enn en gang. Mon tro om Netcom fikk en telefon fra Likestillingsombudet Synes det var litt morsom, jeg... Tror nok det kan ha mer med helsemyndighetenes fortvilte kampanje for å redusere unge graviditeter å gjøre. ser ikke helt hva likestillingsombudet harmed p-piller å gjøre?
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 21. november 2003 #33 Skrevet 21. november 2003 Joda' date=' den er der den.[/quote'] Ok, jeg har hvertfall ikke sett den mer enn den ene gangen.
Tusenfryd Skrevet 21. november 2003 #34 Skrevet 21. november 2003 De har en kort versjon og en lang - som mange reklamer som regel har. der hvor p-pillene ikke er med, tror jeg heller ikke den tomme matboksen er med.
Catzy Skrevet 21. november 2003 #35 Skrevet 21. november 2003 Synes begge er morsomme, jeg. Har jo et godt forhold til "3 nøtter", men jeg synes denne reklamen er helt konge. (Dessuten er det flere år siden jeg så filmen sist, de viser den alltid når jeg er på vei til der jeg skal feire jul.) Stusset veldig på den, for den er så utrolig god kopi. Men kunne liksom ikke huske at alle tre red inn i solnedgangen heller. "Oj"-reklamen er jo morsom også. Selv om den kan bli litt kjedelig etterhvert. Minner litt om reklamen for Norlevo, hvis noen så den på kino. ("Gutter kan være litt klønete i blant. Bruk angrepille.") Mobilreklamer jeg hater: De reklamene for MMS, med de åndsforlatte gutta. Både de som sitter på bussen (hø-hø-hø - tok bilde av pulesveis - høhøhø) og de som sitter i stua. Catzy
Lillebi Skrevet 21. november 2003 #36 Skrevet 21. november 2003 Jeg synes den er veldig bra! Knallidé!!
Snorkie Skrevet 22. november 2003 #37 Skrevet 22. november 2003 Liker tre nøtter reklamen jeg, får litt koselig jule-stemning vibber Blir litt inhabil på OY-reklamen, for det er ei jeg kjenner, og syns bare det er rart å se henne på TV :o (Hun er forresten med i den Bo- bedre reklamen på gulvet foran peisen også).
Thomas Skrevet 22. november 2003 #38 Skrevet 22. november 2003 Den reklamefilmen er en grov skjending av et av mine få gode barndomsminner! Har sagt opp Netcom og gått over til Telenor! Skamme seg!
Gjest Virvel Skrevet 24. november 2003 #39 Skrevet 24. november 2003 Jeg liker den Askepott-reklamen, jeg, kom i skikkelig julestemning av den! (Hjalp litt med snøfallet i går også.) Hun er forresten med i den Bo- bedre reklamen på gulvet foran peisen også Hahh, det var det jeg visste. Brodern og jeg har hatt en heftig diskusjon om hvorvidt det er samme dame eller ikke...
Gjest gjest1 Skrevet 25. november 2003 #40 Skrevet 25. november 2003 Uffameg... Du tar ikke sjansen på å skru av/bytte kanal ett minutt eller to det sekundet reklamen kommer på, altså...? :blunke: ....... ? Guri malla, damer.... er dette et problem? Jeg synes forøvrig at reklamen er morsom jeg, nettopp fordi den tar i bruk denne gamle deilige filmen. Men nå er jo ikke min julestemning avhengig av denne filmen heller da, så.... det har kanskje noe med det å gjøre... Det som ødelegger min julestemning er at alle Disney sine fine tegnefilmer er blitt tilgjengelige året rundt. Da jeg var liten så var jo halve gleden ved jula julehilsnene fra alle Donald sine venner i et par timer.... sukk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå