Gjest Poirot Skrevet 20. november 2003 #1 Skrevet 20. november 2003 Har dere sett "3 nøtter til askepottreklamen"? "Ingen vits i å gjøre forskjell" Å, nå kom Poirot liiiite i julestemning!!!!!! Er helt forelsket i den filmen, jeg *sukk*
Gjest lurven Skrevet 20. november 2003 #2 Skrevet 20. november 2003 syns det er så kul "dubbing" på den filmen en mann som har alle stemmene
Gjest Poirot Skrevet 20. november 2003 #3 Skrevet 20. november 2003 Ja, den hører liksom med, men allikevel så skulle jeg ønske den ikke var dubbet. Han som dubbet fikk engangsbetaling istedenfor pr viste gang. Lite visste han at det skulle bli et av de mest viste filmene på NRK...
Gjest Primula Skrevet 20. november 2003 #4 Skrevet 20. november 2003 Jeg har også sett den , men lurer litt på hvordan de har laget den. Har de bare klippet, limt og manipulert den ekte filen, eller har de spilt inn sin egen versjon. I siste tilfelle, hvorfor fikk ikke jeg en av rollene??
Fru Fomle Skrevet 20. november 2003 #5 Skrevet 20. november 2003 Har dere sett "3 nøtter til askepottreklamen"? "Ingen vits i å gjøre forskjell" Å, nå kom Poirot liiiite i julestemning!!!!!! Er helt forelsket i den filmen, jeg *sukk* Jeg også! Jeg gleeeder meg til julaften, i år skal jeg få med meg hele filmen.. Tror de har spilt inn sin egen versjon, den opprinnelige filmen er spilt inn i 1973 hvis jeg ikke husker feil. Personene er ikke helt like heller, men de har gjort en god jobb.
Gjest Poirot Skrevet 20. november 2003 #6 Skrevet 20. november 2003 Jeg har også sett den ' date=' men lurer litt på hvordan de har laget den. Har de bare klippet, limt og manipulert den ekte filen, eller har de spilt inn sin egen versjon. I siste tilfelle, hvorfor fikk ikke jeg en av rollene?? [/quote'] De har spilt det inn på nytt med andre folk. Askepott er da myyye søtere!
Arwen Skrevet 20. november 2003 #7 Skrevet 20. november 2003 Jeg likte ikke reklamen jeg. Hadde gledet meg til musikken og stemningen på julaften, nå tror jeg vi kan komme til å få nok av den :-?
Gjest Poirot Skrevet 20. november 2003 #8 Skrevet 20. november 2003 Jeg likte ikke reklamen jeg. Hadde gledet meg til musikken og stemningen på julaften' date=' nå tror jeg vi kan komme til å få nok av den :-?[/quote'] Oj... det tenkte jeg ikke på! Meget mulig du har rett. Får skru av hver gang den kommer. det gjør sambo med skrikerunge-reklamen.
bluebird Skrevet 20. november 2003 #9 Skrevet 20. november 2003 Jeg liker heller ikke den reklamen. :-? Elsker filmen, men syns det er feil å "utnytte den" i en reklame.
Ruby Skrevet 21. november 2003 #10 Skrevet 21. november 2003 Må si at de har gjort en god jobb med skuespillerne her, stemoren ligner i alle fall veldig mye....
MarianneE Skrevet 21. november 2003 #11 Skrevet 21. november 2003 Jeg likte ikke reklamen jeg. Hadde gledet meg til musikken og stemningen på julaften' date=' nå tror jeg vi kan komme til å få nok av den :-?[/quote'] Liker den ikke jeg heller! Det er ikke den ekte 3-nøtter, så da kan det være det samme! :x
Mrs. B Skrevet 21. november 2003 #12 Skrevet 21. november 2003 Haha! Jeg synes det var utrolig bra gjort - og synes den er ganske morsom. Personene er ikke så like, men kulissene, klærne osv. synes jeg er veldig bra etterliknet!
Tusenfryd Skrevet 21. november 2003 #13 Skrevet 21. november 2003 Jeg liker heller ikke den reklamen. :-? Elsker filmen, men syns det er feil å "utnytte den" i en reklame. Helt enig!
Redhead Skrevet 21. november 2003 #14 Skrevet 21. november 2003 Ble skuffa over den reklamen ja! "Man bruker ikke "Tre nøtter til Askepott" på den måten. Den andre Netcom-reklamen med hun som bare sier "oj", får jeg helt fnatt av :x !
Tusenfryd Skrevet 21. november 2003 #15 Skrevet 21. november 2003 Den andre Netcom-reklamen med hun som bare sier "oj"' date=' får jeg helt fnatt av :x ![/quote'] Den er morsom
Gjest Tex Skrevet 21. november 2003 #16 Skrevet 21. november 2003 Jeg ble skikkelig sur da jeg så den, og skal ihvertfall ikke bli netcom kunde etter dette. Tenk å ødelegge folks julestemning på denne måten!!!! :evil:
Gjest Tex Skrevet 21. november 2003 #17 Skrevet 21. november 2003 -jeg mener -hadde dere digga en Elkjøp-reklame med Skomaker Andersen??? :evil: :evil: *sur*
Gjest Poirot Skrevet 21. november 2003 #18 Skrevet 21. november 2003 Jeg ble skikkelig sur da jeg så den' date=' og skal ihvertfall ikke bli netcom kunde etter dette. Tenk å ødelegge folks julestemning på denne måten!!!! :evil:[/quote'] Vel, nå er det jo mange her inne (deriblant meg) som også har sine menigner om hva som ødelegger julestemningen. Eksempelvis juleforum i oktober... :blunke:
Arwen Skrevet 21. november 2003 #19 Skrevet 21. november 2003 Kanskje man skulle sendt mail til netcom? :klø: får hvertfall ta den etter eksamen, får klokka tre i dag! Grøsser
Gjest Tex Skrevet 21. november 2003 #20 Skrevet 21. november 2003 Juleforum i oktober kan du la vær å klikke deg inn på. Jeg har ingen knapp på min tv som hindrer den møkkareklamen å invadere min stue.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå