Gå til innhold

Ny Netcomreklame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere sett "3 nøtter til askepottreklamen"?

"Ingen vits i å gjøre forskjell"

Å, nå kom Poirot liiiite i julestemning!!!!!!

Er helt forelsket i den filmen, jeg *sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns det er så kul "dubbing" på den filmen

en mann som har alle stemmene :hoho::hoho::hoho:

Skrevet

Ja, den hører liksom med, men allikevel så skulle jeg ønske den ikke var dubbet.

Han som dubbet fikk engangsbetaling istedenfor pr viste gang. Lite visste han at det skulle bli et av de mest viste filmene på NRK...

Skrevet

Jeg har også sett den , men lurer litt på hvordan de har laget den. Har de bare klippet, limt og manipulert den ekte filen, eller har de spilt inn sin egen versjon. I siste tilfelle, hvorfor fikk ikke jeg en av rollene?? :sjarmor:

Skrevet
Har dere sett "3 nøtter til askepottreklamen"?

"Ingen vits i å gjøre forskjell"

Å, nå kom Poirot liiiite i julestemning!!!!!!

Er helt forelsket i den filmen, jeg *sukk*

Jeg også! :hjerte: Jeg gleeeder meg til julaften, i år skal jeg få med meg hele filmen..

Tror de har spilt inn sin egen versjon, den opprinnelige filmen er spilt inn i 1973 hvis jeg ikke husker feil. Personene er ikke helt like heller, men de har gjort en god jobb. :wink:

Skrevet
Jeg har også sett den ' date=' men lurer litt på hvordan de har laget den. Har de bare klippet, limt og manipulert den ekte filen, eller har de spilt inn sin egen versjon. I siste tilfelle, hvorfor fikk ikke jeg en av rollene?? :sjarmor:[/quote']

De har spilt det inn på nytt med andre folk. Askepott er da myyye søtere!

Skrevet

Jeg likte ikke reklamen jeg. Hadde gledet meg til musikken og stemningen på julaften, nå tror jeg vi kan komme til å få nok av den :-?

Skrevet
Jeg likte ikke reklamen jeg. Hadde gledet meg til musikken og stemningen på julaften' date=' nå tror jeg vi kan komme til å få nok av den :-?[/quote']

Oj... det tenkte jeg ikke på! Meget mulig du har rett.

Får skru av hver gang den kommer. det gjør sambo med skrikerunge-reklamen.

Skrevet

Jeg liker heller ikke den reklamen. :-?

Elsker filmen, men syns det er feil å "utnytte den" i en reklame.

Skrevet

Må si at de har gjort en god jobb med skuespillerne her, stemoren ligner i alle fall veldig mye....

Skrevet
Jeg likte ikke reklamen jeg. Hadde gledet meg til musikken og stemningen på julaften' date=' nå tror jeg vi kan komme til å få nok av den :-?[/quote']

Liker den ikke jeg heller!

Det er ikke den ekte 3-nøtter, så da kan det være det samme!

:x

Skrevet

Haha! Jeg synes det var utrolig bra gjort - og synes den er ganske morsom. Personene er ikke så like, men kulissene, klærne osv. synes jeg er veldig bra etterliknet! :)

Skrevet
Jeg liker heller ikke den reklamen. :-?

Elsker filmen, men syns det er feil å "utnytte den" i en reklame.

Helt enig!

Skrevet

Ble skuffa over den reklamen ja! "Man bruker ikke "Tre nøtter til Askepott" på den måten.

Den andre Netcom-reklamen med hun som bare sier "oj", får jeg helt fnatt av :x !

Skrevet
Den andre Netcom-reklamen med hun som bare sier "oj"' date=' får jeg helt fnatt av :x ![/quote']

Den er morsom :ler2:

Skrevet

Jeg ble skikkelig sur da jeg så den, og skal ihvertfall ikke bli netcom kunde etter dette. Tenk å ødelegge folks julestemning på denne måten!!!! :evil:

Skrevet

-jeg mener

-hadde dere digga en Elkjøp-reklame med Skomaker Andersen??? :evil: :evil:

*sur*

Skrevet
Jeg ble skikkelig sur da jeg så den' date=' og skal ihvertfall ikke bli netcom kunde etter dette. Tenk å ødelegge folks julestemning på denne måten!!!! :evil:[/quote']

Vel, nå er det jo mange her inne (deriblant meg) som også har sine menigner om hva som ødelegger julestemningen. Eksempelvis juleforum i oktober... :blunke:

Skrevet

Kanskje man skulle sendt mail til netcom? :klø: får hvertfall ta den etter eksamen, får klokka tre i dag! Grøsser

Skrevet

Juleforum i oktober kan du la vær å klikke deg inn på.

Jeg har ingen knapp på min tv som hindrer den møkkareklamen å invadere min stue.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...